2026-09-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Yeah, dom som inte vet. Väldigt nära umgänge med Zeb. Har varigt med i någon av hans videos plus att jag blev kallad för "Crazy bitch" på benjoos kanal

https://youtu.be/MAnuk95978Q?si=Ycqpz4e1s7AFaGb2&t=108

Såklart ska vi inte glömma den feta skulden han har hos oss. Men man kan inte betala tillbaka om man inte har en inkomst. Så vi försöker stötta han på ett sätt som inte involverar i att ge han pengar. Men att hitta lösningar på att komma fram.

Det låter ändå genuint, hoppas det löser sig och att han gör rätt för sig 👍
Citera
2026-09-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Det låter ändå genuint, hoppas det löser sig och att han gör rätt för sig 👍

Varför jag flippade som jag gjorde var mest för att jag var så övertygad att han aldrig skulle be om ursäkt. Eftersom att det var drama ett tag innan benjoo, det var då med hans ex C
Citera
2026-09-02, 19:03
Medlem
Jag e själv helt lost med vad som händer nu på bob, hoppas bara det var ett roligt avsnitt.
Citera
2026-09-02, 19:08
Medlem
Benjoo säger att pengar han skickat till Zeb för att jobba har rökts upp

Jaha, men om Benjoo betalade Zeb för en tjänst och Zeb sen valde att köpa en joint är väl det la fan hans egen business eller?

Om Zeb ville köpa 30st roterande dildos för pengarna så ska Benjoo skita blanka fan i det sålänge jobbet blir gjort
Citera
2026-09-02, 19:11
Medlem
stinksuggas avatar
Det e nåt lurt med den här tidslinjen.

Var inte Zeb redan i Spanien när Benjo fortfarande var i Vietnam?

I videon är Benjo upprörd över att det inte finns en bil som hämtar honom, bestämmer man inte sånt i förväg eller kollar upp sånt? Utan chatgpt.

Soptippen till lägenhet kanske man också kollar upp innan?

Varför skulle Benjo sagt åt Zeb för en månad sen att åka till Spanien? Varför åkte dom inte samtidigt då när Benjo kom hem till Sverige? Vad jag vet så kan man jobba med datorn även i Sverige.

Varför skulle Zeb fixa boende åt Benjo om det var Benjos idé att slå upp läger på Torre?

Om Benjo har betalat pengar till Zeb för ett jobb han ska utföra, då räknas väl det som lön? Min arbetsgivare skiter fullkomligt i vad jag gör med min lön iaf. Vet inte hur det e för er andra?

Av allt man läst i kommentarsfälten, så bordet det ha varit typ såhär: Att Zeb åkt dit på eget bevåg, sen har Zeb antingen bjudit dit Benjo eller så har Benjo frågat om han ska komma dit och om Zeb kan fixa boende etc. Sen när Zeb uppenbarligen inte kunde fixa det(och fick veta att Zeb använt SINA pengar till saker som Benjo inte gillade) så surnade Benjo till och sa upp sammarbetet och Zeb drog hem till Sverige?

Det verkar onekligen märkligt att Benjo skulle säga åt Zeb att åka till Spanien och vänta på honom? Och Zeb går med på det?

Båda två är lite efter på sina egna sätt. Känns inte som att någon säger hela sanningen.

ELLER... är dom så jävla smarta och gör sig till för att dra till sig visningar?
Citera
2026-09-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Jag e själv helt lost med vad som händer nu på bob, hoppas bara det var ett roligt avsnitt.

Var ett riktigt grymt avsnitt, extreme skillnad ifrån avsnitt 1 , du blir bara bättre och bättre på redigering 👍👍
Citera
2026-09-02, 21:15
Medlem
Lite komiskt att de har sitt prat på en bob video, känns ju rätt ironiskt på något sätt? Hade Benjoo bara inte bannat oss alla hade det nog varit på hans kanal som fått allt det engagemang.

Läser ni här både Benjoo och Zeb, vi kan göra något alla på en bob, neutral mark :P
Citera
2026-09-02, 21:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinksugga
Det e nåt lurt med den här tidslinjen.

Var inte Zeb redan i Spanien när Benjo fortfarande var i Vietnam?

I videon är Benjo upprörd över att det inte finns en bil som hämtar honom, bestämmer man inte sånt i förväg eller kollar upp sånt? Utan chatgpt.

Soptippen till lägenhet kanske man också kollar upp innan?

Varför skulle Benjo sagt åt Zeb för en månad sen att åka till Spanien? Varför åkte dom inte samtidigt då när Benjo kom hem till Sverige? Vad jag vet så kan man jobba med datorn även i Sverige.

Varför skulle Zeb fixa boende åt Benjo om det var Benjos idé att slå upp läger på Torre?

Om Benjo har betalat pengar till Zeb för ett jobb han ska utföra, då räknas väl det som lön? Min arbetsgivare skiter fullkomligt i vad jag gör med min lön iaf. Vet inte hur det e för er andra?

Av allt man läst i kommentarsfälten, så bordet det ha varit typ såhär: Att Zeb åkt dit på eget bevåg, sen har Zeb antingen bjudit dit Benjo eller så har Benjo frågat om han ska komma dit och om Zeb kan fixa boende etc. Sen när Zeb uppenbarligen inte kunde fixa det(och fick veta att Zeb använt SINA pengar till saker som Benjo inte gillade) så surnade Benjo till och sa upp sammarbetet och Zeb drog hem till Sverige?

Det verkar onekligen märkligt att Benjo skulle säga åt Zeb att åka till Spanien och vänta på honom? Och Zeb går med på det?

Båda två är lite efter på sina egna sätt. Känns inte som att någon säger hela sanningen.

ELLER... är dom så jävla smarta och gör sig till för att dra till sig visningar?
Jag tänkte precis samma som dig!

Zeb lär ju ljuga en del här.. medan jag tror inte att Benjoo ljuger. Sen så ljuger han jättemycket om sig själv och om sina bedrifter, men jag tror att han lever i en drömvärld och tror på det själv för stunden.

Jag är fortfarande helt övertygad om att Zeb är en sociopat, riktigt obehaglig.
Citera
2026-09-02, 22:18
Medlem
Vem vet, dom kanske trollar oss för att få upp intresset och engagemanget?!
Men jag vet iaf med säkerhet att Zeb befann sig i Torrevieja för ca 3-4 veckor sedan. Tror inte det är Benjo som bett honom komma dit, han var redan där! Benjo kom efter, förmodligen med lovord om att tjäna större pengar snabbt.
Men sen får Benjo acceptera att alla lever inte ett inrutat pedantiskt liv, äter kyckling 7 gånger om dagen och hänger i stolpar! Han får acceptera att andra gör annat på sin fritid. Benjo beskriver sig som workoholic, men kan fan inte ha förväntningar på att alla vill leva ett så tråkigt liv!
Tror Zeb är duktig på att jobba när han gör det. Men efter jobbet vill han göra annat, precis som de flesta människor!
För övrigt, helt för jävligt och förnedrande av Benjo att ta deras privata skit öppet på sin kanal! Han lär dra på sig ännu mer hat efter detta, vilket fult personlighetsdrag och osmidigt! Fruktansvärt faktiskt om man nu ska kalla sig vänner! Jag hade INTE varit glad om jag var Zeb!
Citera
2026-09-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Men sen får Benjo acceptera att alla lever inte ett inrutat pedantiskt liv, äter kyckling 7 gånger om dagen och hänger i stolpar!
Det borde egentligen vara ganska enkelt för honom att acceptera. Vår favoritgoblin Benjamin lever inte ens så själv. Han smäller gärna i sig fem påsar chips och några liter öl på en kväll.
Citera
2026-09-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vem vet, dom kanske trollar oss för att få upp intresset och engagemanget?!
Men jag vet iaf med säkerhet att Zeb befann sig i Torrevieja för ca 3-4 veckor sedan. Tror inte det är Benjo som bett honom komma dit, han var redan där! Benjo kom efter, förmodligen med lovord om att tjäna större pengar snabbt.
Men sen får Benjo acceptera att alla lever inte ett inrutat pedantiskt liv, äter kyckling 7 gånger om dagen och hänger i stolpar! Han får acceptera att andra gör annat på sin fritid. Benjo beskriver sig som workoholic, men kan fan inte ha förväntningar på att alla vill leva ett så tråkigt liv!
Tror Zeb är duktig på att jobba när han gör det. Men efter jobbet vill han göra annat, precis som de flesta människor!
För övrigt, helt för jävligt och förnedrande av Benjo att ta deras privata skit öppet på sin kanal! Han lär dra på sig ännu mer hat efter detta, vilket fult personlighetsdrag och osmidigt! Fruktansvärt faktiskt om man nu ska kalla sig vänner! Jag hade INTE varit glad om jag var Zeb!

Benjoos reaktion och rage känns helt oproportionerligt till situationen. Misstänker att det kanske fanns gammalt agg från hans sida för att han försörjt Zeb i Da Nang, vilket jag tycker är jävligt löjligt, för det var ju endå han som tog på sig det själv

Han beodrade ju Zeb att sälja av Macbooken nästan direkt när han anlände. Känns som Benjoo ser sig som "över Zeb" och inte som hans jämlike

Benjoo har tur att Zeb är snäll nu och inte gick full gangsta mode på lille Benjoo
Citera
2026-09-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Benjoos reaktion och rage känns helt oproportionerligt till situationen. Misstänker att det kanske fanns gammalt agg från hans sida för att han försörjt Zeb i Da Nang, vilket jag tycker är jävligt löjligt, för det var ju endå han som tog på sig det själv

Han beodrade ju Zeb att sälja av Macbooken nästan direkt när han anlände. Känns som Benjoo ser sig som "över Zeb" och inte som hans jämlike

Benjoo har tur att Zeb är snäll nu och inte gick full gangsta mode på lille Benjoo

Tror det är lätt att bli konflikt om Benjoo har testo nivå som en tjej (inget illa menat, han är väl på 0g just nu och sitt egna är ju kört). Så han är säkert super lätt för att throwa ett tantrum, inte för att jag tycker hormoner ursäktar det man gjort, men kan vara förklaringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in