Idag, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zipaja
Stämmer bra , finns en video uppe

Kan nästan inte fucking tro det, men han sade seriöst satt maten på vågen i 10 år lögnen i denna video med straight face. Hur i helvete kan han vara så blåst att han tror antingen på de sj fortfarande eller att vi tittare kan gå på den lögnen??? Vi har sett dina egna videos benjoo, annars han slutar aldrig förvåna eller sjunka sig djupare..

E väl dags för zeb o prata ut sin sanning med snart då också!
Senast redigerad av Mingydarkjew Idag kl. 16:30.
Citera
Idag, 16:32
Medlem
KungPungPats avatar
När jag hörde Benjoo förklara om sitt höga iq ... så insåg jag vilken korkad människa han är, som tror att det är omöjligt att skilja på han och folk som är intelligenta på riktigt.
Han hävdade väl mer specifikt att iq-tester är något som man kan klara av utan att ens anstränga sig.. vilket han då gjorde.
Tänk att vara så högmodig.
Citera
Idag, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
När jag hörde Benjoo förklara om sitt höga iq ... så insåg jag vilken korkad människa han är, som tror att det är omöjligt att skilja på han och folk som är intelligenta på riktigt.
Han hävdade väl mer specifikt att iq-tester är något som man kan klara av utan att ens anstränga sig.. vilket han då gjorde.
Tänk att vara så högmodig.

Från någon som gjort ett äkta kognitivt test, i det här fallet WAIS-5, så hade Benjoo antagligen gjort bra ifrån sig på logik-delen, det stereotypiska IQ-testet, men det är bara en del. Man testar mycket mer än så. Jag är väldigt skeptisk till att han hade klarat de andra delarna särskilt bra.
Citera
Idag, 16:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Från någon som gjort ett äkta kognitivt test, i det här fallet WAIS-5, så hade Benjoo antagligen gjort bra ifrån sig på logik-delen, det stereotypiska IQ-testet, men det är bara en del. Man testar mycket mer än så. Jag är väldigt skeptisk till att han hade klarat de andra delarna särskilt bra.

Han sa att han gjort mensas iq-test lol.

Jag har också gjort iq-test och vet därför att man kan inte bara chansa och klara sig igenom hela provet.

Mensas test går väl på tid också.

Jag tror att Benjo på sin höjd har öppnat ett online iq-test, och insett att han inte fattar logiken som krävs för att kunna svara rätt.
Citera
Idag, 17:01
Medlem
Benjoo har förhoppningsvis lärt sig ett par saker den hårda vägen nyligen ...

Några axplock och positiva saker:

Han insåg i slutet på Da Nang resan att han vill bli mer slimmad och "fit" och att anabola looken kanske inte är något att satsa på längre och han verkar nu vara helt clean, tar långa promenader för cardion med mera, tappat en del vikt.

Han var naiv igen trots att alla varnade honom för Zeb. Han verkar ha kastat ut Zeb från sitt liv, vilket förmodligen är ett positivt steg i rätt riktning. Förhoppningsvis har han lärt sig en läxa och kommer vara mindre naiv framöver (upp till bevis).

Han är tillbaka i Sverige och har påbörjat processen att få tillbaka sitt körkort. Han verkar ha fattat att han inte kan göra som han vill, utan att det finns folk med mer makt som skapar lagar och står över honom.

Tycker endå vi får ge Benjoo lite cred!
Citera
Idag, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Benjoo har förhoppningsvis lärt sig ett par saker den hårda vägen nyligen ...

Några axplock och positiva saker:

Han insåg i slutet på Da Nang resan att han vill bli mer slimmad och "fit" och att anabola looken kanske inte är något att satsa på längre och han verkar nu vara helt clean, tar långa promenader för cardion med mera, tappat en del vikt.

Han var naiv igen trots att alla varnade honom för Zeb. Han verkar ha kastat ut Zeb från sitt liv, vilket förmodligen är ett positivt steg i rätt riktning. Förhoppningsvis har han lärt sig en läxa och kommer vara mindre naiv framöver (upp till bevis).

Han är tillbaka i Sverige och har påbörjat processen att få tillbaka sitt körkort. Han verkar ha fattat att han inte kan göra som han vill, utan att det finns folk med mer makt som skapar lagar och står över honom.

Tycker endå vi får ge Benjoo lite cred!

Kanske men ja snear som fan på den uppenbara lögnen om maten på vågen i 10 år, känns nästan psykotiskt på något sätt att kunna tro att det skulle gå att komma undan med den lögnen trotts historiken på hans kanal. Och det värsta är att jag tror han faktiskt själv tror på det!

Och det är i en video där han framhäver hur man kan lita på honom då han alltid talar sanning, och den extremt uppenbara lögnen slängs ändå ut helt straight face. Alltså är det omöjligt att lita på något annat. Säger ej Zeb är ett helgon men går absolut inte att lita på vad benjoo säger.
Senast redigerad av Mingydarkjew Idag kl. 17:34.
Citera
Idag, 17:42
Medlem
Benjos tankesätt och hur han är som människa är verkligen definitionen av galenskap.

Han är precis samma person, väga sin kyckling blabla, haha fattar inte idioten att vi ser videorna han lägger ut?
Citera
Idag, 17:54
Medlem
stinksuggas avatar
Mitt problem med Benjo är hans mentalitet. Han ursäktar sitt eget knarkande för att "det var ju bara liiite om dagen". Det är inte det som är problemet. Det är "om dagen" som är problemet. Att man röker holk nån gång i veckan eller månaden, eller dricker några bärs har jag verkligen inga problem med att folk gör. Men när det går så långt att man kör på varje dag då har man problem OAVSETT vilken substans det gäller. För att inte tala om att inmundiga hämmande substanser innan man sätter sig bakom ratten, vilket han också gjort, det är tamejfan idioti på hög nivå.

Han har ju liksom inget ont i sig, verkar genuint snäll osv, och det hade varit kul om det blev lite förändring på hans content och kanalen började gå bättre(skippa svammelvideor på 60min t.ex). Hans största hinder är nog tyvärr han själv och alla hans idéer och uppfattningar, offermentalitet osv osv... Det släpper nog när han mognar lite. Verkar ta lite mer tid än normalt bara...
Citera
Idag, 18:25
Medlem
Hoppas ändå zeb svarar, han e som sagt välkommen på bob. Men hans egna kanal är ju större o antar han vill ha viewsen sj.
Citera
Idag, 18:31
Medlem
Varför nämner inte Benjoo vem personen är och istället vill hålla det "lite privat" genom att benämna personen som "han" eller "personen i fråga"...

Hoppas detta drama eskalerar lite mer! Mer sånt här kanske får kanalen att lyfta en gnutta mer!
Senast redigerad av Paperhands-Phil Idag kl. 18:33. Anledning: Fick svar på min fråga i tidigare inlägg
Citera
Idag, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperhands-Phil
Varför nämner inte Benjoo vem personen är och istället vill hålla det "lite privat" genom att benämna personen som "han" eller "personen i fråga"...

Hoppas detta drama eskalerar lite mer! Mer sånt här kanske får kanalen att lyfta en gnutta mer!

Det är 100% zeb, har du missat macbook gate?
Citera
Idag, 18:35
Medlem
Går alltid direkt till kommentarerna på Benjoos videos, skrattar arslet av mig varje gång jag läser folks trollande där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in