2026-09-02, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Låter väldigt troligt! Benjoo sa ju att senaste klippet där han träffar Zeb var inspelat under samma dag som när han kom dit, så 3 dagar sedan minst. Benjoo har väl säkert gnällt massa på Zeb och frågat om han kan betala tillbaka, och Zeb ser det då som att Benjoo inte litar på honom. Fast det är ju såklart enbart ett sätt Zeb använder i så fall för att slippa att betala

Ja lätt, Zeb använder "jag är sårad över att du inte litar på mig" kortet för att slingra sig undan, Benjoo åkte väl på en saftig nota av något slag, och nu varken vill eller kan Zeb kompensera Benjoo, eller någon version av det

Nästa video blir kanske en riktig rant från Benjoo om hur förrådd han har blivit av Zeb

Undrar fortfarande vad som blev av Macbooken dock
Citera
2026-09-02, 06:19
Medlem
Läs vad Zeb svarat på sin instagram.
Han o benny är definitivt ovänner.

Garanterat en sårad rant nästa video från benny
Citera
2026-09-02, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ja lätt, Zeb använder "jag är sårad över att du inte litar på mig" kortet för att slingra sig undan, Benjoo åkte väl på en saftig nota av något slag, och nu varken vill eller kan Zeb kompensera Benjoo, eller någon version av det

Nästa video blir kanske en riktig rant från Benjoo om hur förrådd han har blivit av Zeb

Undrar fortfarande vad som blev av Macbooken dock
Ja detta svek av Zeb kom ju som en blixt från klar himmel. Ingen kunde väl någonsin ha tänkt sig att en sån pålitlig rakryggad karaktär kunde blåsa benjoo? Helt otroligt att benjoo har sån otur 😄
Citera
2026-09-02, 07:44
Medlem
Inte så konstigt med tanke på vad Benjo säger om honom på vägen till affären.
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Läs vad Zeb svarat på sin instagram.
Han o benny är definitivt ovänner.

Garanterat en sårad rant nästa video från benny
Citera
2026-09-02, 07:57
Medlem
Zeb verkar endå driftig, men Benjoo sabbade såklart den möjligheten till en vän och kompanjon. Att ge honom dyra gåvor och pengar för att sen ge massa pikar åt Zeb publikt i videos och försöka sätta press på honom. Benjoo trodde han skulle dra in flera hundratusen direkt på Zeb lol ...

Kanske nästa steg för Benjoo är att bli relationscoach?

Top 2% iq relationer ...
Citera
2026-09-02, 08:26
Medlem
Om det stämmer att det gått åt helvete mellan Zeb och Benjoo.. Så välkomnar jag Zeb till BOB om Benjoo gör en video om vad som hände och du vill berätta din historia. Inser dock när jag skriver detta att Zeb har en egen youtube kanal med fler prenumeranter än mig, men erbjudandet står kvar ändå xD

Sitter med det sista på min BOB idag, kan säga fan va mkt Deja vu man får av hans problem, kan avslöja det är från hans tid på Marbella och det är fan EXAKT samma problem då som just nu i Spanien, helt sjukt.
Citera
2026-09-02, 09:05
Medlem
Zeb i kommentarsfält på Instagram

“Nja tråkigt att ställa upp och hjälpa någon med en hel del saker, rädda någon från att behöva betala typ 25 lax för en trashad lägenhet, bli övertygad att åka utomlands för att tjäna ’flera hundratusen’ så att jag skippar massa jobbmöjligheter hemma i Sverige för att ställa upp för personen, jobba dygnet runt för att sen bli behandlad som utbytbar från en dag till en annan.

Bland annat. Och sen bli skitsnackad om som om det var jag som var problemet.

Fuck det.”
Citera
2026-09-02, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjoolore

“Nja tråkigt att ställa upp och hjälpa någon med en hel del saker, rädda någon från att behöva betala typ 25 lax för en trashad lägenhet, bli övertygad att åka utomlands för att tjäna ’flera hundratusen’ så att jag skippar massa jobbmöjligheter hemma i Sverige för att ställa upp för personen, jobba dygnet runt för att sen bli behandlad som utbytbar från en dag till en annan.

Fuck det.”

Måste medge att jag hade ändå grovt fel, trodde deras relation skulle bli rocky typ 2 veckor in, de höll ändå länge, önskar ändå all lycka till Zeb fortfarande.
Citera
2026-09-02, 09:33
Medlem
Tror ni inte att zeb fått suga benjos lille snopp som en form av betalning för sitt fuck up?
Citera
2026-09-02, 10:12
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Zeb är ju med på reels så ena personen är ju redan bekräftad.

Okej, ser att videon dessutom är uppe: "Zeb Fixar", pålitligt!
Vet inte riktigt vad man ska känna nu när kärleken mellan Benjoo och Zeb falnar, bara hoppas de finner varandra igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Benjoolore

Fuck det.”
Alltid trevligt med två perspektiv. Vem är skurken, Zeb eller Benjoo?
Skulle själv tro att sanningen ligger någonstans däremellan, får hoppas de reder ut det hela!
Citera
2026-09-02, 12:14
Medlem
https://youtu.be/IQufHYGPCuc

ny bob pågång!

har ingen aning hur denna kom upp som rekommendation på youtube har 0 visningar typ, men fick mig ändå att tänka på benjoo på något sätt:

https://youtu.be/_o1rZBLwidE
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-09-02 kl. 12:33.
Citera
2026-09-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Alltid trevligt med två perspektiv. Vem är skurken, Zeb eller Benjoo?
Skulle själv tro att sanningen ligger någonstans däremellan, får hoppas de reder ut det hela!

Jag tror Zeb genuint försökte hjälpa Benjoo och hook up han med en schysst lägenhet i Torre. Frågan är om det skulle vara gratis boende för Benjoo eller om det var sagt från början att Benjoo skulle betala eller ej, vi har ju inte alla detaljer

Man kan inte vara arg dock om det kanske inte blev exakt så som Zeb hade trott, shit happens och ibland kan man inte kontrollera allt. Det är endå intentionen som räknas tycker jag

Tycker dock Benjoo var lite hård mot honom och trotsig på stranden när man kollar om det, de blir lite passivt aggressiv stämning när Benjoo säger ”nej jag tänker inte gå ut dit och böga mig du får gå själv” och blabla, som en trotsig unge

Sen var det väl onödigt av Zeb att köpa pizza på foodora för 250kr, men varför hade Benjoo lagt in sitt kort/swishat honom då? Och fick inte Benjoo själv äta av pizzan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in