Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Jo, jag har ju inget belägg för att han skattefuskar mer än att siffrorna inte verkar går ihop, sedan så tror jag kanske inte att Benjoo förstår själv vad som är skattefusk och inte, så han kanske begår skattefusk utan att förstå det själv
Min teori är att han kör sin Youtube inkomst vit och kanske ev coachingen, men Biohacknordic svart, kan ha fel såklart
Saknar den där plutmunnen han brukar ha i Sverige när han gnäller att han inte får skjuta steroider i rumpan. Han blir så kaxig utomlands med sin amerikanska. Det är som han blir summan av sitt amerikanska youtube-tittande.
Jag tycker det är uppenbart att han lockar in ungdomar i steroidträsket med s.k. "lagliga" preparat som peptider. Men även dessa lär ju inte vara säkra då de inte ens är godkända att använda på människor. Det är en grej att han gör det mot sig själv. Som han själv sagt många gånger att det han gör med sin egna kropp ska ingen lägga sig i. Men han försöker ju värva ungdomar till steroidträsket genom peptider.
Knappast att han redovisar sina inkomster. Han snackar ju väldigt gott om bitcoin.