2026-08-28, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Jo, jag har ju inget belägg för att han skattefuskar mer än att siffrorna inte verkar går ihop, sedan så tror jag kanske inte att Benjoo förstår själv vad som är skattefusk och inte, så han kanske begår skattefusk utan att förstå det själv

Min teori är att han kör sin Youtube inkomst vit och kanske ev coachingen, men Biohacknordic svart, kan ha fel såklart

Saknar den där plutmunnen han brukar ha i Sverige när han gnäller att han inte får skjuta steroider i rumpan. Han blir så kaxig utomlands med sin amerikanska. Det är som han blir summan av sitt amerikanska youtube-tittande.

Jag tycker det är uppenbart att han lockar in ungdomar i steroidträsket med s.k. "lagliga" preparat som peptider. Men även dessa lär ju inte vara säkra då de inte ens är godkända att använda på människor. Det är en grej att han gör det mot sig själv. Som han själv sagt många gånger att det han gör med sin egna kropp ska ingen lägga sig i. Men han försöker ju värva ungdomar till steroidträsket genom peptider.

Knappast att han redovisar sina inkomster. Han snackar ju väldigt gott om bitcoin.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-08-28 kl. 19:38.
Citera
2026-08-29, 06:18
Medlem
Ska Benjoo ränna runt i Spanien själv nu med en nyinköpt crypto ledger / plånbok? låter inte som ett vinnande koncept

Finns ju mycket maffia där nere, och många afrikanska migranter som rånar folk

Hade jag varit på jakt efter någon så hade jag sett Benjoo som det perfekta bytet. En liten pygmé nisse på 165cm som stroppar omkring helt ensam med en kamera i handen

Tror varken hans brottning, hans manliga aura eller alla steroider han tagit i rumpan räddar han ur en sån situation. Kanske blir till hans fördel om han allierar sig med sin fd pundar kumpan där nere?
Citera
2026-08-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han har dock sagt att han har någon som sköter hans "redovisning".
Men de lät som han ljög, vilket han ofta gör.

Jo han har även sagt att han har ett team runt sig som håller koll på hans blodvärden/hälsa.
Citera
2026-08-29, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Jo han har även sagt att han har ett team runt sig som håller koll på hans blodvärden/hälsa.

Men det är väl som han skämtat om? Minns en video där han ringer till den "personen" som har koll, och han ringer sig själv fast dåligt utklädd. Var också super cringe då han spelade rollen så himla dåligt, har man liksom bestämt sig för att skådespela får man antingen commita eller skita i det, blev verkligen sån halv grej då han skämdes väl för mkt att gå in i "rollen" ordentligt.
Citera
2026-08-29, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han har dock sagt att han har någon som sköter hans "redovisning".
Men de lät som han ljög, vilket han ofta gör.

Upplever inte att Benjoo ljuger särskilt ofta. Dock ljuger han för sig själv hela tiden och övertalar sig om saker som inte stämmer, men jag upplever inte att han ljuger till sin publik medvetet.
Citera
2026-08-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Hahahahaha lille Benjo
Vilka saker han slänger sig med hahahahaha
Citera
2026-08-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Upplever inte att Benjoo ljuger särskilt ofta. Dock ljuger han för sig själv hela tiden och övertalar sig om saker som inte stämmer, men jag upplever inte att han ljuger till sin publik medvetet.
Inte medvetet. Men han kan inte leva upp till vad han säger och vad som är sanningen för honom själv. Han säger han ska göra en sak, och i det läget ljuger han inte, han tror han ska göra det! Men misslyckas. Gång på gång samma sak år efter år. Sen använder han sina idolers citat som ngn sorts sanning för mänskligheten. Vilket är helt uppåt väggarna!
Citera
2026-08-29, 16:43
Medlem
Haha nya videon är guld förfan. Se den och ha i bakhuvudet: "jag har lyckats!!"
Citera
2026-08-29, 16:48
Medlem
Otroligt content idag. När jag såg att videon skulle va nästan 30 minuter babblande vid stranden i slutet trodde jag det skulle vara nonsens om matthew principle och dedikering men noooope det va amazing. Benjo är med om mer kaos i sina mänskliga relationer varje dag än jag upplevt i hela mitt liv.

Brutna löften om upphämtning, bajshanddukar, vattenskador.
Citera
2026-08-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Otroligt content idag. När jag såg att videon skulle va nästan 30 minuter babblande vid stranden i slutet trodde jag det skulle vara nonsens om matthew principle och dedikering men noooope det va amazing. Benjo är med om mer kaos i sina mänskliga relationer varje dag än jag upplevt i hela mitt liv.

Brutna löften om upphämtning, bajshanddukar, vattenskador.

Ah det var nog bästa benjoo avsnittet på väldigt länge herregud det blir ej bättre, ALLT går verkligen åt helvete för den killen, tycker faktiskt matthew principen passar riktigt bra i benjoos liv. Han har gjort fel input i ja vet ej hur många år och nu är chickens come home to roost!! 😄😄
Citera
2026-08-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Haha nya videon är guld förfan. Se den och ha i bakhuvudet: "jag har lyckats!!"
"Fixa ett fucking penthouse till mig!"
Tog jag med mig från denna otroliga videon! Men jag är inte alls chockad, personen som satte sig emot Zeb fick rätt! Iaf från nu..
Citera
2026-08-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Men det är väl som han skämtat om? Minns en video där han ringer till den "personen" som har koll, och han ringer sig själv fast dåligt utklädd. Var också super cringe då han spelade rollen så himla dåligt, har man liksom bestämt sig för att skådespela får man antingen commita eller skita i det, blev verkligen sån halv grej då han skämdes väl för mkt att gå in i "rollen" ordentligt.

Nej han sade det i någon intervju vill jag minnas, kommer inte ihåg vilken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in