2026-08-31, 10:35
Medlem
Även om Sara hade fått veta om Gabriels könskorrigering tidigare. Fattar jag inte hur man kan vara så lugn inför kameran. Även om man inte får se allt är märkligt att hon accepterar det så snabbt o inte blir ett dugg chockad. Måste ligga mera bakom det där tycker jag än vad tv visar. Sen kan de väl inte få ett gemensamt barn? Eller är jag helt ute o cyklar?
Citera
2026-08-31, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Även om Sara hade fått veta om Gabriels könskorrigering tidigare. Fattar jag inte hur man kan vara så lugn inför kameran. Även om man inte får se allt är märkligt att hon accepterar det så snabbt o inte blir ett dugg chockad. Måste ligga mera bakom det där tycker jag än vad tv visar. Sen kan de väl inte få ett gemensamt barn? Eller är jag helt ute o cyklar?

Hon såg väl ärren redan på bröllopsnatten. Inte så svårt att förstå då. Likaså den lilla spensliga kroppen. Hon har dessutom kryssat i att det är ok.
Citera
2026-08-31, 11:14
Medlem
Citat:

De hade givetvis pratat om det tidigare, off camera, så det var ju ingen överraskning för Sara.

Sen tror jag att hon är ärlig med sina känslor; att det faktiskt är helt irrelevant vilket kön/pronomen hennes partner har.

Jag tycker de är jättefina tillsammans och hoppas verkligen att det går bra för dem.
Citera
2026-08-31, 11:19
Medlem
Det kanske redan kommit upp, men enligt en stor podd heter Urbans mansgrupp ”The Mankind Project Nordic”. Om någon vill förkovra sig.
Citera
2026-08-31, 11:28
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Urban kanske tycker att han är urban?

Synonymer till urban:
belevad, världsvan, älskvärd, polerad, förbindlig, verserad, artig
storstadsmässig, stadsliknande, stadsmannamässig.

Snarare: sjukligt kontrollerande, psykopat, tänder på trycka ner andra, svartsjuk, har tidigare flickvänner i en frys i källaren.
Citera
2026-08-31, 11:28
Avstängd
Jon10s avatar
Sorgligt att Olivia underkastar sig och är fortfarande gift med den Chris Watts-typen.

Hennes val, hennes livsstil dock.

Blev mest chockad när jag läste detta ”Sara och Gabriel: Hon är pansexuell – han är trans”

Wtf?
Citera
2026-08-31, 11:29
Medlem
dialektikers avatar
Jag tror svt tagit med hustrumisshandlaren bara för att de ska visa sig duktiga i programmet sen då de ifrågasätter honom. De är mycket väl medvetna om vad han går för från början.

Här framträder CYNISMEN med sin allra värsta sida. De göder honom med krokar och ifrågasätter inte hans värderingar på tu man hand, så att han ska vilja dra sig ur. De bejakar honom och låter honom tro att de är okej med hur han är, detta för att EXPERTERNA SKA FÅ SIN TID I RAMPLJUSET, då de under programmets gång ifrågasätter honom.

CYNISM av värsta slag. Det blir ett program och EXPERTERNA ska hyllas och få förtroende för att de sen agerar så resolut. Och det blir ju SÅ bra tv samtidigt.

Edit: Såg ni hur Jenny Alversjö i Tv 4, fick kväljningar av att prata med Urban?
Aldrig har jag sett någon programledare få såna kväljningar av att prata med den de intervjuar.

Urban menade på i tv-4 intervjun att han ju är ärlig, som säger från början vilken kontroll han vill ha på kvinnor. Det kan jag hålla med om. Och han har ju därför inte utövat någon kontroll ännu. Eller faktiskt, det har han ju, då Olivia redan börjat anpassa sig för hur hon kan ändra sig med sin vänskap med sin manliga vän.
Skicka Urban till valfritt arab-land.
Han är tamejfan dum i hela huvudet.
Senast redigerad av dialektiker 2026-08-31 kl. 11:40.
Citera
2026-08-31, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Det kanske redan kommit upp, men enligt en stor podd heter Urbans mansgrupp ”The Mankind Project Nordic”. Om någon vill förkovra sig.
Dom borde kanske fokusera mer på kind-biten, snällhet alltså.
Citera
2026-08-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tror svt tagit med hustrumisshandlaren bara för att de ska visa sig duktiga i programmet sen då de ifrågasätter honom. De är mycket väl medvetna om vad han går för från början.

Här framträder CYNISMEN med sin allra värsta sida. De göder honom med krokar och ifrågasätter inte hans värderingar på tu man hand, så att han ska vilja dra sig ur. De bejakar honom och låter honom tro att de är okej med hur han är, detta för att EXPERTERNA SKA FÅ SIN TID I RAMPLJUSET, då de under programmets gång ifrågasätter honom.

CYNISM av värsta slag. Det blir ett program och EXPERTERNA ska hyllas och få förtroende för att de sen agerar så resolut. Och det blir ju SÅ bra tv samtidigt.

Edit: Såg ni hur Jenny Alversjö i Tv 4, fick kväljningar av att prata med Urban?
Aldrig har jag sett någon programledare få såna kväljningar av att prata med den de intervjuar.

Urban menade på i tv-4 intervjun att han ju är ärlig, som säger från början vilken kontroll han vill ha på kvinnor. Det kan jag hålla med om. Och han har ju därför inte utövat någon kontroll ännu. Eller faktiskt, det har han ju, då Olivia redan börjat anpassa sig för hur hon kan ändra sig med sin vänskap med sin manliga vän.
Skicka Urban till valfritt arab-land.
Han är tamejfan dum i hela huvudet.

Så kan det vara! Hur som helst är han galet obehaglig.
Citera
2026-08-31, 12:50
Medlem
Citat:

Nja, tror hon såg det direkt. Hennes delegation av flator såg det förmodligen också direkt med tanke på alla: "Vad fin du är!" och försiktiga hejarop.

Jag tror på dom.
Citera
2026-08-31, 13:01
Medlem
SodaFointains avatar
Det finns redan nu spoiler om man är plus på aftonbladet vilka som fortfarande är ihop
Citera
2026-08-31, 13:03
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10

Blev mest chockad när jag läste detta ”Sara och Gabriel: Hon är pansexuell – han är trans”

Wtf?

Det är kort och gott två lesbianer som väljer att krångla till det för att få vara dom bästa&mest speciella snöflingorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in