Urban i Updejt - vilket ick: mansspreadar så brett att han inte ens kan sitta upprätt/rak i ryggen i fåtöljen, växlar mellan olika inövade handposer så som pyramidtecken, peka pekfinger på de han talar till, försvara sig med ena handens ytterkant framför bröstet samtidigt som ha liggande öppen handflata med den andra (dubbla signaler) och säger ena sekunden:
"Jag ser inte att eh... jag eller min kvinna ska umgås eh... med någon av det motsatta könet privat, eh... thats it"
Och några sekunder senare:
"Kvinnan vid min sida väljer att göra precis exakt som hon vill. Det går inte att kontrollera en kvinna det vet de flesta om, det är helt omöjligt."
Så ”min kvinna” måste vara med på hans regler, men ”kvinnan vid min sida” gör detta frivilligt. Därför är hans åsikt inte ett problem!?
Och trots Jan Emanuels raka fråga på om han tycker så här för att han är rädd för otrohet, så säger han först nej - för att sedan säga att han i tidigare relationer sökt bekräftelse (”feminin energi” 🤮

hos andra kvinnor när han varit missnöjd i sin dåvarande relation.
Nu ska jag inte sticka under stol med att JE också mansspreadar och kör pyramidhänder, men det han säger i ord utöver det, gör att jag för första gången fick ett riktigt positiv intryck av honom.