2026-08-27, 10:10
Medlem
Undra vad en kattvagn kostar vs privat läkarvård... Men prioriteringar!
Citera
2026-08-27, 12:35
Medlem
Skampis avatar
Så mycket oklart igen?!

1. Hon visar upp vätskefyllda blåsor på armen som hon säger gör jätteont. Så här kom en ny sjukdomsgrej! Men hon säger inget om vad det är? Är det typ svinkoppor?

2. Hon går förbi ett torg och prata om att en snubbe hon träffat tilll och från i 10 år ska spela på Alingsåskalaset och hon vill absolut inte springa på honom. Va?
Citera
2026-08-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Så mycket oklart igen?!

1. Hon visar upp vätskefyllda blåsor på armen som hon säger gör jätteont. Så här kom en ny sjukdomsgrej! Men hon säger inget om vad det är? Är det typ svinkoppor?

2. Hon går förbi ett torg och prata om att en snubbe hon träffat tilll och från i 10 år ska spela på Alingsåskalaset och hon vill absolut inte springa på honom. Va?

Upp med bild!
Citera
2026-08-27, 14:08
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Upp med bild!
Jag sitter på tåget med bara mobiltelefon och den tar inte skärmdump. Någon annan som lyckas/är vid dator?

Igen undrar jag varför inga foton/videos kom på foten som var supersvullen och blå? När hon nu visar detta och visade det där jacket i huvudet i vintras...
Citera
2026-08-27, 14:33
Medlem
Igår la hon upp en bild där hon håller i en proteinbar på en parkering med texten "Lycklig liten Petite kvinna som mätte nytt rekord på en växande 🍑 efter allt slit med att komma tillbaka efter organsvikten i januari-mars"

Förstår att hon inte lägger ut det på inAlicekitchen för det rimmar ju väldigt dåligt och är konstigt att hon är på gymmet samtidigt som hon för bara någon vecka sen hade en fot som en fotboll, snubblar fram och även en fraktur i foten. Sen den lilla detaljen att hon är så otroligt sjuk och sitter instängd i lägenheten utan sömn och inte ens kan ha kläder på sig såklart, men börjar väl bli uttjatat att nämna det🙃🙃
Citera
2026-08-27, 14:59
Medlem
https://ibb.co/d0WRzDgG

Päls. Om än fusk. Bästa klädseln när det är 25 garder varmt, det är sen gammalt!

https://ibb.co/Vcrkd2YL

Armen med några blåsor som är oklara... svinkoppor? Bältros? Dunno.
Citera
2026-08-27, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
https://ibb.co/d0WRzDgG

Päls. Om än fusk. Bästa klädseln när det är 25 garder varmt, det är sen gammalt!

https://ibb.co/Vcrkd2YL

Armen med några blåsor som är oklara... svinkoppor? Bältros? Dunno.

Tack för att du delar! Du är fantastisk!

Är det filter eller är hennes haka så spetsig? Hon ser typ vass ut. Och stora läppar. Ser liite galet ut att gå runt med så stora solglasögon inomhus också. Men alla klär sig som dom vill.
Förstår inte varför hon bara visar sig där? Håret är inte så illa som hon säger? Varför gömmer hon sig?

Hon delar tydligen ingenting privat (som handlar om henne, problem L har verkar hon kunna dela men kanske ändring på det också nu) på instagram längre på grund av hot, trakasserier och grova förtal som vill såra dom. Undra hur irriterad hon är över att några av er här faktiskt är med i hennes community.
Citera
2026-08-27, 15:17
Medlem
Tror inte ett dugg på en stalkar.
Jag tror hon fiskar prenumeranter. Hon måste få in pengar.
Tror också att hon visst läser här inne. (Om inte hon själv så hennes mamma) och blev väl rädd av allt vi skrivit här, så därför stryper hon tillgången för icke prenumeranter.
Tycker det här är så fult bedrägeri så jag spyr.
Citera
2026-08-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Är det filter eller är hennes haka så spetsig? Hon ser typ vass ut. Och stora läppar. Ser liite galet ut att gå runt med så stora solglasögon inomhus också. Men alla klär sig som dom vill.
Förstår inte varför hon bara visar sig där? Håret är inte så illa som hon säger? Varför gömmer hon sig?

Hon delar tydligen ingenting privat (som handlar om henne, problem L har verkar hon kunna dela men kanske ändring på det också nu) på instagram längre på grund av hot, trakasserier och grova förtal som vill såra dom. Undra hur irriterad hon är över att några av er här faktiskt är med i hennes community.

Jag känner mig också lite som en hemsk människa!
Men det här är ju dilemmat för henne... den hand som föder henne är också den som biter henne.
Citera
2026-08-27, 16:12
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Är helt säker på att hon gjort fillers i hakan. Det är ganska trendigt sedan några år tillbaks, Bianca Ingrosso och Rebecca Stella har också gjort det. Det är meningen att det ska balansera ens profil lite men gör man för mycket så det knepigt ut.
Citera
2026-08-27, 16:44
Medlem
Skampis avatar
Bältros skriver hon nu. Ja det ska väl göra otroligt ont. Känns så random att hon med alla sina hittepå-sjukdomar plötsligt får bältros?! Är det inte en sjukdom många gamla drabbas av?
Citera
2026-08-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Jag känner mig också lite som en hemsk människa!
Men det här är ju dilemmat för henne... den hand som föder henne är också den som biter henne.

Tycker absolut inte du ska känna så. Förstår att du gör det dock, men hon har valt att inte vara helt ärlig, tjäna pengar på detta och luras. Bra ändå att hon inte kan komma undan helt och slippa bli granskad.

Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Är helt säker på att hon gjort fillers i hakan. Det är ganska trendigt sedan några år tillbaks, Bianca Ingrosso och Rebecca Stella har också gjort det. Det är meningen att det ska balansera ens profil lite men gör man för mycket så det knepigt ut.

Så kan det nog vara. Tycker hon hade lite rundare ansikte förr. Men hon är absolut söt, klär upp sig och sådär. Orkar hon alltid vara fixad mår hon nog bättre än hon säger. Eller jag orkar aldrig sminka mig, klä upp mig och sådär när jag mår dåligt men alla är olika och det är kanske något som hjälper henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in