Igår, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
var det han hon eldade ner huset för i ett försök till försäkringsbedrägeri? är han svensk så faller han nog inte linda i smaken heller hon gillar bara kanelstav så mycket att hon är svart på insidan av blygdläpparna numera
japp!Linda kom precis samma dag det händer, vi vilken skräll.
Citera
Igår, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akesab
japp!Linda kom precis samma dag det händer, vi vilken skräll.

Ja den här personen är en riktigt farlig person och oberäknlig.
Som jag skrev i tråden Ligan hittade sina offer på McDonalds, Där hon helt plötsligt kommer in som ett namn och är troligtvis en som ligger bakom mycket.
Men har "tack vare" att hon blev knivhuggen kunna flyga under radarn, samtidigt som han Adan hittade Shanel och började sälja knark.
Men sen att hon går tillbaka till den där Adan kan man ju undra varför
Vem är den dumma och vem är den smarta , Shanel är den korkade i alla fall.
Citera
Igår, 11:33
Medlem
Citat:
nu är hon med Oscar Strideberg och jag har varnat han att inte skriva om o min familj här och kämpat för att få bort skiten om mej. Dom är så pass störda att dom inte bryr sig. Men vill inte bli förknippad med dom. Och bara se bilderna på Hinsehäxan talar för sig själv.. Det dom skrev var ganska grov och jag hade inte konto här då. Om Oscar inte drar tillbaka sitt skit om mej så har massor med fakta.Han är i grovt missbruk, kanske han nyktrar till och drar tillbaka det dom har skrivit!
Dom hotade om att lägga ut min fupp här och lite till eller vad det var. Ska visa vad jag svarade Hinsehäxan privat och jäklar skrev dom här.

Så vad har den där Linda sagt privat?
Känner du den där Linda?
Citera
Igår, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Ja det är nog ingen överdrift säga linda är faligast i det här gänget, ointe för hon sitter på störst våldskapitaL för de får hon sina babianer utföra.

Men hon är manipulativ och opålitlig, jag tolkar det hela som hon snott så mycket penagr och ägodelar hon kan och dragit och nu försöker sätta dem i skiten så mycket hon kan, jag tror om vi har tur det inte stannar här, utan det kan nog bli mera rättegångar hoppas och tror jag på iaf

Vi kommer nog se en hel hög av rättegångar. Det här är underbart att kunna läsa om.
En som lurar massa blattar är helt underbart.
Sen så har blattarna haft småsoldater som är brudar som gör jobbet åt dom.
Citera
Igår, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt007
Vi kommer nog se en hel hög av rättegångar. Det här är underbart att kunna läsa om.
En som lurar massa blattar är helt underbart.
Sen så har blattarna haft småsoldater som är brudar som gör jobbet åt dom.
h Och nu lurar hon Oscar duktig! Han betalar säkert nya implantat!
Citera
Igår, 13:12
Medlem
Citat:
Den Hinsehäxan är tillsammans med just nu när O har fått ut sina försäkringspengar.
känner absolut inte dom andra!
Citera
Igår, 13:25
Medlem
Citat:
väntar på att Oscar tar bort inlägg om mej som han och Hinsehäxan skrev om mej här. Jag och framför allt min son tycker det är vidrigt att va på den här tråden. Om han inte tar bort så ska jag sjunga ut allt. Kan säga så här, hon är pank och O också och dom fick kontakt precis efter rättegången och började smida planer. Men nu har nog fått loss pengar så det blir glans dagar en kvart, han ska föda henne med allt och hennes vuxna dotter som han avskyr. Och snälla hon är inte listig, dom andra killarna utnyttjade henne och hon blev väl tacksam för att få knark tillbaka. Den hon är med nu är desperat och hon utnyttjar det såklart.

Problemet är väl att ett inlägg som ligger här går ju inte ta bort rakt upp och ned.
Det är ju inlägg här från 2009 om Linda tex

Så en gång på Flashback, alltid på Flashback.
Inte ens om du byter namn så försvinner du.
Kolla Linda som har nytt namn och fortfarande här.
Citera
Igår, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
tror dock linda är manipulativ listig och farlig.

Shanel tror jag bara är ett dumt offer som låter sig unyttjas utan förstå det själv.

anmärkningsvärt linda även är målsägande i många fall det innebär hon även sammarbetar med polisen när det passar henne vilket gör henne ännu mera farlig och oberäknelig

Det här är en sak som sticker ut ordentligt

I första förhöret så säger Linda såhär
Jag var här på centralen och sa hejdå till min pojkvän som skulle till Trollhättan, jag gick och
skulle bara gå runt hörnen för att ta en cigarett. Då var dem bara tre personer som stod där.
Dem tycktes ropa något som jag inte hörde så jag kollar bort mot dem. Jag går förbi dem och
blir då påhoppad av dem.
När hände det här?
pojkvännens tåg gick 19:14 så runt där någonstans där. Mina glasögon är borta och kan inte
se utan dem.

I den andra säger såhär

Jag har anmält detta till banken. Det
är tjejer och deras vänner är små springisar åt Abdu och alla andra. Min sambo stod 10 meter
ifrån och tittade på när dom slog mig. Hon inte bara slog utan hon hade tänkt ha ihjäl mig. Hade det inte varit för den taxichauffören som fick loss henne från mig så tror jag inte att jag hade överlevt. Hon ströp mig och jag höll på att förlora medvetandet.

Så ena förhöret så tittar han på när hon blir misshandlad
Anda så är han på tåget till Trollhättan.
Citera
Igår, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
ja det är väldigt suspekt faktiskt då mycket bra info kom där på kort tid

Har vi tur är avstängningen borta om 1-2 dagar
Då kan det hända saker igen
Citera
Igår, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Har vi tur är avstängningen borta om 1-2 dagar
Då kan det hända saker igen
Hur menar du? Vem blir avstängd
Citera
Igår, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Det här är en sak som sticker ut ordentligt

I första förhöret så säger Linda såhär
Jag var här på centralen och sa hejdå till min pojkvän som skulle till Trollhättan, jag gick och
skulle bara gå runt hörnen för att ta en cigarett. Då var dem bara tre personer som stod där.
Dem tycktes ropa något som jag inte hörde så jag kollar bort mot dem. Jag går förbi dem och
blir då påhoppad av dem.
När hände det här?
pojkvännens tåg gick 19:14 så runt där någonstans där. Mina glasögon är borta och kan inte
se utan dem.

I den andra säger såhär

Jag har anmält detta till banken. Det
är tjejer och deras vänner är små springisar åt Abdu och alla andra. Min sambo stod 10 meter
ifrån och tittade på när dom slog mig. Hon inte bara slog utan hon hade tänkt ha ihjäl mig. Hade det inte varit för den taxichauffören som fick loss henne från mig så tror jag inte att jag hade överlevt. Hon ströp mig och jag höll på att förlora medvetandet.

Så ena förhöret så tittar han på när hon blir misshandlad
Anda så är han på tåget till Trollhättan.
jag tror hon hade väldigt mycket pojkvänner och sambos ett tag hon hade ju tex två negrer som sambos i ulricehamn ganska nyligen, tror det är svårt för henne hålla isär alla sambos och partners speciellt när alla är kolgubbar med.
Citera
Idag, 08:40
Medlem
Citat:
Hur menar du? Vem blir avstängd

Jag tror att DadniL kommer tillbaka snart så får vi kanske lite nya saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in