2026-08-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akesab
kanske jag kan svara på😇

Framförallt är det saker som rör denna tråd
Ligan hittade sina offer på McDonalds

Det hände rätt mycket, fick fram den där Mondo Karlsson
Att det fanns ännu fler Bank-ID grejer

Varför Linda ringde flasklarm
Citera
2026-08-26, 18:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Framförallt är det saker som rör denna tråd
Ligan hittade sina offer på McDonalds

Det hände rätt mycket, fick fram den där Mondo Karlsson
Att det fanns ännu fler Bank-ID grejer

Varför Linda ringde flasklarm
Har inget och göra med att dom rycker handväskor på dom donken. Jag vet bara att O blir total lurad av henne… och hans mamma är tacksam att han får något, tragiskt här har vi föräldrar som aldrig har sagt! Nej min son hon är inte normal jag kan berätta från april då hennes grupp åker in. Så har jag info. Och och hon drog för pengarna kom inte fram snabbt, men hon lurade O att hon drog spårlöst fån han.och då hade L fått en sista cancer diagnos och och O köper det såklart fast han han vet innerst inne att det inte är så
Citera
2026-08-26, 19:45
Avstängd
Citat:
Har inget och göra med att dom rycker handväskor på dom donken. Jag vet bara att O blir total lurad av henne… och hans mamma är tacksam att han får något, tragiskt här har vi föräldrar som aldrig har sagt! Nej min son hon är inte normal jag kan berätta från april då hennes grupp åker in. Så har jag info. Och och hon drog för pengarna kom inte fram snabbt, men hon lurade O att hon drog spårlöst fån han.och då hade L fått en sista cancer diagnos och och O köper det såklart fast han han vet innerst inne att det inte är så
så tragiskt, ringde O och hans mamma! hon är sååå tacksam att O har en partner ovs,jag var tydligen bad gay! Pervest allt ihop! Dom köper henne åt O🤷‍♀️
Citera
2026-08-26, 19:49
Avstängd
Citat:
så tragiskt, ringde O och hans mamma! hon är sååå tacksam att O har en partner ovs,jag var tydligen bad gay! Pervest allt ihop! Dom köper henne åt O🤷‍♀️
Och då kan jag säga Inger, dom grovt nere i amfetamin och jag antar att era släktingar som är kvar i Stockholm vet inte inte något!
Citera
2026-08-26, 19:54
Avstängd
Citat:
Och då kan jag säga Inger, dom grovt nere i amfetamin och jag antar att era släktingar som är kvar i Stockholm vet inte inte något!
och vi vet alla att försäkringsbolaget betalade inte i tid så Hinsehäxan drog, samma dag O ringer mej hysteriskt! Men hon är döende enligt din son
Citera
2026-08-26, 19:58
Avstängd
Citat:
och vi vet alla att försäkringsbolaget betalade inte i tid så Hinsehäxan drog, samma dag O ringer mej hysteriskt! Men hon är döende enligt din son
sorry O har inga barn och han hatar Hinsehäxans dotter för dom ska dela på kakan allihop
Citera
2026-08-26, 22:41
Medlem
Citat:

Det är ju det som jag tittat på mest, sen har det ju kommit flera andra FUPar som varit av intresse.
Citera
2026-08-26, 23:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Det är ju det som jag tittat på mest, sen har det ju kommit flera andra FUPar som varit av intresse.
Seröst,, viken föräldrer..
Citera
Igår, 02:39
Avstängd
Citat:
Ja.. hon är så tacksam att han har någon… sen spelar ingen roll om Hinsehäxan brott eller att det har försvunnit ett antal barn. Och hon har lånat pengar av min son och O också innan branden.
Ingen skam har dom! Dom har gått ner i L nivå.
Citera
Igår, 02:42
Avstängd
Citat:
Ja, skyller på staten såklart, inge föräldrar ansvar!
Citera
Igår, 02:52
Avstängd
Citat:
Ja, skyller på staten såklart, inge föräldrar ansvar!
imorgon ska börja vad som hände när hennes så kallade pojkvän åkte in och O går på allt.
Citera
Igår, 05:45
Medlem
fan vad sjukt med en skribent som talar i monologer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här