2026-08-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
tror dock den här linda är vidrigast, hennes andra barn är säkert med med svartingar och negrer och hon bodde ju ihop med två negrer i ulricehamn, man undrar vad de gjorde när de hade fest där?

Shanel är bara en dum babbe som tror det är coolt hänga med kriminella negrer och ser sin framtid i det, hon är körd för all framtid nu

Tror att det du säger är sant.
Alltså Linda är nog smartare än Shanel
För på något sätt kommer hon undan.
Har säkert ett par miljoner som hon fått av Adan eller någon annan neger

Nu ska väl "äntligen" Shanel in i fängelse, och med ett record av att vara med negrer. fängelsestraff för narkotika.
Så finns det inte en enda arbetsgivare som vill ha henne i framtiden
Ett levande socfall
Citera
2026-08-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Tror att det du säger är sant.
Alltså Linda är nog smartare än Shanel
För på något sätt kommer hon undan.
Har säkert ett par miljoner som hon fått av Adan eller någon annan neger

Nu ska väl "äntligen" Shanel in i fängelse, och med ett record av att vara med negrer. fängelsestraff för narkotika.
Så finns det inte en enda arbetsgivare som vill ha henne i framtiden
Ett levande socfall
att vara smartare än shanel säger dock inte så mycket det är nog en normalt fungerande femåring med.

Ja linda är nog manipulativ och taktisk, hon kan nog leva i karibien i många år på andras pengar men förr eller senare tar de slut och hon dyker upp här igen.

shanel får vi ju hoppas blir av med sin lägenhet nu och hamnar på behandlingshem i norrland ellernått så hon får börja om där, finns inte lika mycket negrer och där och det lär hon dock inte gilla
Citera
2026-08-23, 14:00
Medlem
Citat:
att vara smartare än shanel säger dock inte så mycket det är nog en normalt fungerande femåring med.

Ja linda är nog manipulativ och taktisk, hon kan nog leva i karibien i många år på andras pengar men förr eller senare tar de slut och hon dyker upp här igen.

shanel får vi ju hoppas blir av med sin lägenhet nu och hamnar på behandlingshem i norrland ellernått så hon får börja om där, finns inte lika mycket negrer och där och det lär hon dock inte gilla

Alla kan alltid förändras.
Om en person byter umgänge.
Det är ingen fördel att vara med kriminella negrer. Det ger ett rykte utan dess like

Sm du skriver, om hon väljer ett behandlingshem i Norrland, säger upp all bekanskap med ALLT som är kriminellt,
Det kan vara en liten enkel stöld.
Hon har en stämpel, så fort någon ser henne med en partner så kommer dom kolla
Är det en kriminell
Om JA då är hon i samma fack igen
Om NEJ så kanske hon är på väg ut.
Men som sagt hon behöver ta tag i sig själv

Är hon som Linda som har avkommor med massa negrer så är hon såld för alltid.
Citera
2026-08-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Finns det någon nytagen bild på henne?

Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
tror dock linda är manipulativ listig och farlig.

shanel tror jag bara är ett dumt offer som låter sig unyttjas utan förstå det själv.

anmärkningsvärt linda även är målsägande i många fall det innebär hon även sammarbetar med polisen när det passar henne vilket gör henne ännu mera farlig och oberäknelig

Citat:
(FB) Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg (2026-04-24)

är det samma linda hedman som i det här fallet? finns många likheter vartfall

Fick tag i en FUP där hon är med på bild

Dagbokskort från fallet

FUP från misshandel av Linda
Här finns bild på henne med
Citera
2026-08-24, 13:18
Medlem
b00b00s avatar
Citat:

Dagbokskort från fallet

Tack för den. Således en pundarkärring utan egna tänder. Hade iofs inte väntat mig något annat.
Citera
2026-08-24, 14:04
Medlem
Så från att slå ihjäl sin egen mormor för att hon inte fick pengar till att fortsätta detta destruktiva liv i 27 år och det ser inte ut som hon kommer stoppas. Hon kommer döda gamla gubbar på ålderns kvist samt sno allt dom har. En sådan människa ju inte vara ute och ett stort misslyckande för samhället när man inte kan få en sådan människa att ändra sig. Hur mycket pengar har inte hon kostat och kommer kosta.
Citera
2026-08-24, 14:56
Medlem
Citat:
Tack för den. Således en pundarkärring utan egna tänder. Hade iofs inte väntat mig något annat.

Nej det där är en fin bild på henne och så funderar man på "hennes sambo" som hon numera ska fly från
(Står i FUP)
Hans smak var ju tydlig
När han både hade Linda och Shanel
Vet inte em som jag hade valt
Det är lite som Pest eller kolera...
Citera
2026-08-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Så från att slå ihjäl sin egen mormor för att hon inte fick pengar till att fortsätta detta destruktiva liv i 27 år och det ser inte ut som hon kommer stoppas. Hon kommer döda gamla gubbar på ålderns kvist samt sno allt dom har. En sådan människa ju inte vara ute och ett stort misslyckande för samhället när man inte kan få en sådan människa att ändra sig. Hur mycket pengar har inte hon kostat och kommer kosta.

Hon har ju utvandrat, men har ju en del kommande rättegångar.
Det är ju en FUP på ett falsklarm där hon skickat brandkåren till hennes ex älskarinna eller leksak
Same shit different name.

Sen om det var exet som bad henne eller hon som skickade brandkåren låter man vara osagt.
Men jag tror hon är inbladad i detta med
Ligan hittade sina offer på Donken

Går att läsa i den FUPen om detta.
Vilket gör att hon har vetat mer om det
Citera
2026-08-24, 18:47
Medlem
Citat:

Dagbokskort från fallet

tackar där har vi den berycktade mördar Linda.

Om hon inte var psykiskt sjuk och låg med negrer kan hon faktiskt sett ganska bra ut i yngre dagar synd psykosen och kanelstavarna lockade mer än att skaffa sig ett normalt liv.

Ganska komiskt hon lipar nu och ska anmäla alla, det är uppenbart hon satt sig i den här situationen helt själv hon har säkert blåst dem på pengar med så hon har råd fly.

varför anmälde hon inte honom när han knivhögg henne det där kunde nog gett tio år
Citera
2026-08-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
tackar där har vi den berycktade mördar Linda.

Om hon inte var psykiskt sjuk och låg med negrer kan hon faktiskt sett ganska bra ut i yngre dagar synd psykosen och kanelstavarna lockade mer än att skaffa sig ett normalt liv.

Ganska komiskt hon lipar nu och ska anmäla alla, det är uppenbart hon satt sig i den här situationen helt själv hon har säkert blåst dem på pengar med så hon har råd fly.

varför anmälde hon inte honom när han knivhögg henne det där kunde nog gett tio år
Välkommen tillbaka, har saknat dig.

Jag funderar på hur mycket hon vet om alla turer i Ligan på McDonalds
Sen vem DadniL är egentligen
Rätt mycket detaljer, även om hon Shanel Cooper.

Hon säger i en av dessa FUP att hon har massa info om just Mc Donalds ligan

Då pratar du om det som du beskriver sker mellan Frank och dessa tjejer då?
Ja och flera andra. Det rör kanske 50 personer sammanlagt. Det finns många fler. I
förhandlingen idag är de bara fyra men det finns fler som ni inte vet om som ingår i det här.
Eftersom det inte spelar någon roll, att Frank knivhögg mig och att min lever skadades och att
han krossade mig hand. Hans tjejer får hota mig. Så jag tänker att ni kanske är mer
intresserade av att dom tar skattepengar i stället och ni låser in dom så jag kan få leva.
Ska det vara så här så vinner dom nog för då tar jag livet av mig själv istället.

Så mycket som kom fram bara man hittade henne... Som någon skrev
Den där Shanel Cooper kommer hamna i samma fack om hon fortsätter som hon gjort innan .
Om hon har en neger inneboende hos sig eller tillsammans med en,.
Kommer ju bara att göra att hon blir Linda 2.0
Citera
2026-08-25, 00:21
Medlem
Citat:
omg
Citera
2026-08-25, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akesab
omg
nu är hon med Oscar Strideberg och jag har varnat han att inte skriva om o min familj här och kämpat för att få bort skiten om mej. Dom är så pass störda att dom inte bryr sig. Men vill inte bli förknippad med dom. Och bara se bilderna på Hinsehäxan talar för sig själv.. Det dom skrev var ganska grov och jag hade inte konto här då. Om Oscar inte drar tillbaka sitt skit om mej så har massor med fakta.Han är i grovt missbruk, kanske han nyktrar till och drar tillbaka det dom har skrivit!
Dom hotade om att lägga ut min fupp här och lite till eller vad det var. Ska visa vad jag svarade Hinsehäxan privat och jäklar skrev dom här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in