2026-08-25, 01:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
tackar där har vi den berycktade mördar Linda.

Om hon inte var psykiskt sjuk och låg med negrer kan hon faktiskt sett ganska bra ut i yngre dagar synd psykosen och kanelstavarna lockade mer än att skaffa sig ett normalt liv.

Ganska komiskt hon lipar nu och ska anmäla alla, det är uppenbart hon satt sig i den här situationen helt själv hon har säkert blåst dem på pengar med så hon har råd fly.

varför anmälde hon inte honom när han knivhögg henne det där kunde nog gett tio år

Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
att vara smartare än shanel säger dock inte så mycket det är nog en normalt fungerande femåring med.

Ja linda är nog manipulativ och taktisk, hon kan nog leva i karibien i många år på andras pengar men förr eller senare tar de slut och hon dyker upp här igen.

shanel får vi ju hoppas blir av med sin lägenhet nu och hamnar på behandlingshem i norrland ellernått så hon får börja om där, finns inte lika mycket negrer och där och det lär hon dock inte gilla
Glöm att hon är i Karibien, hon är med Oscar nu och suger ut hans pengar som kommer ta slut väldigt fort
Citera
2026-08-25, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Välkommen tillbaka, har saknat dig.

Jag funderar på hur mycket hon vet om alla turer i Ligan på McDonalds
Sen vem DadniL är egentligen
Rätt mycket detaljer, även om hon Shanel Cooper.

Hon säger i en av dessa FUP att hon har massa info om just Mc Donalds ligan

Då pratar du om det som du beskriver sker mellan Frank och dessa tjejer då?
Ja och flera andra. Det rör kanske 50 personer sammanlagt. Det finns många fler. I
förhandlingen idag är de bara fyra men det finns fler som ni inte vet om som ingår i det här.
Eftersom det inte spelar någon roll, att Frank knivhögg mig och att min lever skadades och att
han krossade mig hand. Hans tjejer får hota mig. Så jag tänker att ni kanske är mer
intresserade av att dom tar skattepengar i stället och ni låser in dom så jag kan få leva.
Ska det vara så här så vinner dom nog för då tar jag livet av mig själv istället.

Så mycket som kom fram bara man hittade henne... Som någon skrev
Den där Shanel Cooper kommer hamna i samma fack om hon fortsätter som hon gjort innan .
Om hon har en neger inneboende hos sig eller tillsammans med en,.
Kommer ju bara att göra att hon blir Linda 2.0
linda verkar blåst hela bunten och snott alla deras pengar är nog därför hon åker på stryk och blir hotad.

Shanel är bara en madrass de utnyttjar för förvara droger och sova och eventuellt tömma i, shanel börjar dock närma sig 40 så hon lär inte få så många negerbarn som linda och det verkar inte som negrerna vill avla på henne heller då de har en vilja avla sig med vita kvinnor verkar det som antaligen för de vill förstöra den vita europeiska rasen helt och hållet det var väl därför de kom hit ifrån bölrjan liksom
Citera
2026-08-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akesab
Glöm att hon är i Karibien, hon är med Oscar nu och suger ut hans pengar som kommer ta slut väldigt fort
vem är oscar en ny neger? varför ska vi glömma henne hon verkar ju stulit ligans pengar och är villig gola ner hela bunten även för grejer som inte kommit upp ännu
Citera
2026-08-25, 08:58
Medlem
Citat:
linda verkar blåst hela bunten och snott alla deras pengar är nog därför hon åker på stryk och blir hotad.

Shanel är bara en madrass de utnyttjar för förvara droger och sova och eventuellt tömma i, shanel börjar dock närma sig 40 så hon lär inte få så många negerbarn som linda och det verkar inte som negrerna vill avla på henne heller då de har en vilja avla sig med vita kvinnor verkar det som antaligen för de vill förstöra den vita europeiska rasen helt och hållet det var väl därför de kom hit ifrån bölrjan liksom
Shanel fyller 38 i år.
Som du säger så är det väl inte troligt med en avkomma
https://mrkoll.se/person/Shanel-Alma-Cooper-Hjalmar-Brantingsgatan-19-E-Goteborg/uerAcYfrsqqkpuhQuerAsqqkcYfrcYfrkyqRaQdYQadYQacYfr
Enligt uppgift så ska en neger på i hennes lägenhet, och så har andra sagt att hon går runt med en neger (Men det verkar ju inte vara något ovanligt

Sen vad det är mellan Linda och Shanel kan vi bara spekulera i. Att Linda ska ha ringt brandkåren på Adans order låter konstigt men är kanske sant.

Att det beror på att polisen tagit knarket kan det ju vara.

Citat:
Om hon är i Sverige så skulle jag akta mig för att försöka träffa på henne. Hon verkar ju inte ha ett rätt i skallen
Citera
2026-08-25, 09:59
Medlem
Citat:
Shanel fyller 38 i år.
Som du säger så är det väl inte troligt med en avkomma
https://mrkoll.se/person/Shanel-Alma-Cooper-Hjalmar-Brantingsgatan-19-E-Goteborg/uerAcYfrsqqkpuhQuerAsqqkcYfrcYfrkyqRaQdYQadYQacYfr
Enligt uppgift så ska en neger på i hennes lägenhet, och så har andra sagt att hon går runt med en neger (Men det verkar ju inte vara något ovanligt

Sen vad det är mellan Linda och Shanel kan vi bara spekulera i. Att Linda ska ha ringt brandkåren på Adans order låter konstigt men är kanske sant.

Att det beror på att polisen tagit knarket kan det ju vara.

Om hon är i Sverige så skulle jag akta mig för att försöka träffa på henne. Hon verkar ju inte ha ett rätt i skallen
Ganska roligt negrerna är de värsta rasisterna och emot sig själva med, de väljer avla på en betydligt äldre vit linda än en annann halv neger shanel för hon är halvneger bla

Jag tror den här adnan har hotat linda ringa shanel han har ändå knivhuggit henne det tror jag inte hon vill vara med om igen.
Citera
2026-08-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ganska roligt negrerna är de värsta rasisterna och emot sig själva med, de väljer avla på en betydligt äldre vit linda än en annann halv neger shanel för hon är halvneger bla

Jag tror den här adnan har hotat linda ringa shanel han har ändå knivhuggit henne det tror jag inte hon vill vara med om igen.
Nu pratar vi om negrer
Deras IQ är nog inte så mycket högre än vad Shanel eller Linda har.
En död guldfisk är smartare än vad dessa människor är tillsammans.

Sen finns det negrer som inte får något annat då tar dom bottenskrapet.

Samtidigt så känns Linda vara den som är "smartast" och var kanske därför Adan knivskar henne
Citera
2026-08-25, 10:18
Medlem
Citat:
Nu pratar vi om negrer
Deras IQ är nog inte så mycket högre än vad Shanel eller Linda har.
En död guldfisk är smartare än vad dessa människor är tillsammans.

Sen finns det negrer som inte får något annat då tar dom bottenskrapet.

Samtidigt så känns Linda vara den som är "smartast" och var kanske därför Adan knivskar henne
Linda är helt klart smartast i det här patrasket, och det beror på sopm du säger hon inte har negerblod i ådrorna, ändå är hon nog klassad som lågbegåvad jämfört med andra kvinnor i hennes ålder etniska svenska då och det säger en del om det här gänget, det är inga nobelpristagare vi har att göra med direkt.

Linda är jag rätt säker på blåst dem på stora delar av pengarna i alla bedrägerier hon erkänner ju tom de varit på hennes konto, hon har dragit till karibien nu med hjälp av dem pengarna soc och försäkringskassan pröjsar inget sådant.

Det bästa nu vore om linda lägger dem för allt hon vet, något säåger mig hon vet betydligt mera än hon uppgett hittills.
Citera
2026-08-25, 10:34
Medlem
Citat:
Linda är helt klart smartast i det här patrasket, och det beror på sopm du säger hon inte har negerblod i ådrorna, ändå är hon nog klassad som lågbegåvad jämfört med andra kvinnor i hennes ålder etniska svenska då och det säger en del om det här gänget, det är inga nobelpristagare vi har att göra med direkt.

Linda är jag rätt säker på blåst dem på stora delar av pengarna i alla bedrägerier hon erkänner ju tom de varit på hennes konto, hon har dragit till karibien nu med hjälp av dem pengarna soc och försäkringskassan pröjsar inget sådant.

Det bästa nu vore om linda lägger dem för allt hon vet, något säåger mig hon vet betydligt mera än hon uppgett hittills.

Håller fullständigt med dig här.
Sen kan man ju undra om hon har ett finger med i spelet gällande Shanel och knarket.
Är det Adan som verkligen hotat Linda?
Eller fick Adan en flipp försökte döda Linda och nu är han fast i något.

Vi kommer nog aldrig få reda på det, men det du skriver
Hon är inte klar med alla i den här historien .

Jag tor hon vet mer än vad många andra tror och en sådan jävel är farlig
Som du skrev i en annan tråd... Försvinner knark ska du betala för det.
Citera
2026-08-25, 10:38
Avstängd
Citat:

nej, Oscar är svensk som bor i Ånge. Men är förmodligen på på motell med Hinsehäxan i Göteborg nu.
Citera
2026-08-25, 10:39
Medlem
Citat:
Håller fullständigt med dig här.
Sen kan man ju undra om hon har ett finger med i spelet gällande Shanel och knarket.
Är det Adan som verkligen hotat Linda?
Eller fick Adan en flipp försökte döda Linda och nu är han fast i något.

Vi kommer nog aldrig få reda på det, men det du skriver
Hon är inte klar med alla i den här historien .

Jag tor hon vet mer än vad många andra tror och en sådan jävel är farlig
Som du skrev i en annan tråd... Försvinner knark ska du betala för det.
Ja det är nog ingen överdrift säga linda är faligast i det här gänget, ointe för hon sitter på störst våldskapitaL för de får hon sina babianer utföra.

Men hon är manipulativ och opålitlig, jag tolkar det hela som hon snott så mycket penagr och ägodelar hon kan och dragit och nu försöker sätta dem i skiten så mycket hon kan, jag tror om vi har tur det inte stannar här, utan det kan nog bli mera rättegångar hoppas och tror jag på iaf
Citera
2026-08-25, 10:41
Medlem
Citat:
nej, Oscar är svensk som bor i Ånge. Men är förmodligen på på motell med Hinsehäxan i Göteborg nu.
var det han hon eldade ner huset för i ett försök till försäkringsbedrägeri? är han svensk så faller han nog inte linda i smaken heller hon gillar bara kanelstav så mycket att hon är svart på insidan av blygdläpparna numera
Citera
2026-08-25, 10:46
Medlem
Citat:
Ja det är nog ingen överdrift säga linda är faligast i det här gänget, ointe för hon sitter på störst våldskapitaL för de får hon sina babianer utföra.

Men hon är manipulativ och opålitlig, jag tolkar det hela som hon snott så mycket penagr och ägodelar hon kan och dragit och nu försöker sätta dem i skiten så mycket hon kan, jag tror om vi har tur det inte stannar här, utan det kan nog bli mera rättegångar hoppas och tror jag på iaf

Jag vet inte om vi ska fortsätta här eller skriva iLigan hittade sina offer på McDonalds

Pratar man om Linda så är det ju här, samtidigt så känns det som hon är en "huvudperson" i den andra tråden helt plötsligt.

Tror inte vi sett det sista gällande Linda och Shanel

Tror inte Linda bryr sig så mycket om Morsan och Syrran, även om det finns pengar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in