Citat:
Hej alla mina fans!
[...]
Citat:
Trivs med både mitt namn och mig själv
[...]
Citat:
Jag har absolut inga som helst problem med att leva med mig själv! Trivs ganska bra med mitt liv! Sover riktigt gott på nätterna faktiskt...
[...]
Citat:
Eller räckte inte intelligensen så långt?
[...]
Citat:
Du tycker att du/ni har med de att göra? För egen del kan jag juh inte påstå att ni har med varken mig eller min familj att göra! Å jag måste erkänna att ni verkar ägna en historia som e över 11år gammal mer tid än va jag gör...
Diagnostiserades du med någon annan personlighetsstörning förutom Borderline? Antisocial eller Narcissistiskt personlighetsstörning exempelvis.
Nu är det emellertid så att du begått det allvarligaste våldsbrottet som kan begås. Som om detta inte vore nog så skedde det under extremt våldsamma omständigheter, av skäl som ter sig bagatellartade för en person med ett normalt psyke. I stort sett all information om det brott du har begått finns tillgänglig för allmänheten, och utan att mata din narcissistiska person så vill jag påstå att fallet är intressant, vilket i sin tur gör dig till en intressant person.
Du fick rättspsykiatrisk vård, vilket betyder att du ej kan hållas ansvarig för dina handlingar du utfört. Så långt är nog alla med. Jag vet inte vad för typ av vård du genomgick, men det är möjligt att du fick lära dig att du ej kunde hållas ansvarig för det inträffade, och därför ej heller skall känna dig skyldig, och så långt är nog fortfarande alla med. Men det är när du uppvisar något som nästan liknar stolthet här i tråden, och en totalt avsaknad av medkänsla, som du också matar alla debattörer med nya diskussionsunderlag.
Nyfikenheten är helt normal, eftersom den personen du var när du utförde brottet var av en sådan abnorm art. Abnormiteter drar till sig uppmärksamhet. Du förbättrade desvärre inte direkt bilden av dig själv genom ditt medverkande i den här diskussionen.