2010-07-22, 16:58
Medlem
Hej alla mina fans!
Jag heter fortfarande Linda Dahlsjö - har aldrig bytt! Skulle aldrig falla mig in! Trivs med både mitt namn och mig själv
Hörde att ni undrar var jag bor... CENTRALVÄGEN 24, 52026 TRÄDET!!!!!!!!!!!!!!! Vågar DU komma å knacka på så e du välkommen
Något annat ni undrar över?
Citera
2010-07-22, 17:07
Medlem
Caligula Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.D
Hej alla mina fans!
Jag heter fortfarande Linda Dahlsjö - har aldrig bytt! Skulle aldrig falla mig in! Trivs med både mitt namn och mig själv
Hörde att ni undrar var jag bor... CENTRALVÄGEN 24, 52026 TRÄDET!!!!!!!!!!!!!!! Vågar DU komma å knacka på så e du välkommen

Jag undrar hur du kan leva med dig själv efter det du gjorde?
Citera
2010-07-22, 18:09
Medlem
Caligula Jones - Va har du med de att göra? Men visst, för all del så ska jag ändå svara. Jag har absolut inga som helst problem med att leva med mig själv! Trivs ganska bra med mitt liv! Sover riktigt gott på nätterna faktiskt...

Fick av en ren händelse veta om denna tråd tidigare idag, en tråd som har hållit i sig i flera år. Allvarligt talat..? Har ni inget bättre för er? Ni har väl egna liv att bry er om? Eller e era liv så fattiga att ni måste lägga er i andras?
Det har inte varit mycket av allt som står här som stämt. De mesta e allt från rena faktafel till inbillning och gissningar.
Ni tror er veta så mycket men ni... ja, hopplöst fall verkar de väl va för de flesta av er. De bästa e väl de som påstår att ni känner mig eller någon i min familj... hehe... skulle inte tro de! Vilket skitsnack!
Å varför alla dessa frågor om va jag gör nu, var bor jag, va heter jag?
Jag e mammaledig till mitt tredje barn å bor i ulricehamn å heter samma som jag alltid har gjort... Så nu vad? Ska ni komma förbi på en kopp kaffe eller? Denna nyfikenhet e ju pinsam!
Något annat?
Citera
2010-07-22, 18:12
Medlem
Ahh, såg att jag hade missat frågorna ang mina barn...
Ni kallar mig för psykfall men ska ändå dra in mina barn i detta? Jo, jag har kvar mina barn. Å på frågan om vem fadern e... Eftersom ni verkar va så nyfikna så förstår jag inte varför ni aldrig pallrat er ner till skattemyndigheten å kollat. Eller räckte inte intelligensen så långt?
Citera
2010-07-22, 19:09
Medlem
bajsbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.D
Hej alla mina fans!

Varför gjorde du det?
Citera
2010-07-22, 20:17
Medlem
Vadå då? Du tycker att du/ni har med de att göra? För egen del kan jag juh inte påstå att ni har med varken mig eller min familj att göra! Å jag måste erkänna att ni verkar ägna en historia som e över 11år gammal mer tid än va jag gör...
Citera
2010-07-23, 16:04
Medlem
e_peppes avatar
Linda, tillhör ni ett resande släkte?
Och vilka psykiska åkommor finns det i släkten, vilka nämns lite i vissa forum om försvinnandet av Janne Dahlsjö?
Citera
2010-07-23, 19:42
Medlem
pyro860s avatar
Är det detta fall som togs upp i Ondska säsong 1 - avsnitt 4?

Där sades det att denna hade en borderline-störning.

Är det samma fall?
Citera
2010-08-15, 22:22
Medlem
Tja,,,
Det är ju så att man börjar gråta snart när man hör tala om denna ONDA människa. Vart ligger förnuftet av socialen som tillåter henne att ha vårdnaden om sin barn Skulle vilja kalla henne för tvättäkta psykopat!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-08-18, 22:22
Medlem
Citat:
Hej alla mina fans!
[...]
Citat:
Trivs med både mitt namn och mig själv
[...]
Citat:
Jag har absolut inga som helst problem med att leva med mig själv! Trivs ganska bra med mitt liv! Sover riktigt gott på nätterna faktiskt...
[...]
Citat:
Eller räckte inte intelligensen så långt?
[...]
Citat:
Du tycker att du/ni har med de att göra? För egen del kan jag juh inte påstå att ni har med varken mig eller min familj att göra! Å jag måste erkänna att ni verkar ägna en historia som e över 11år gammal mer tid än va jag gör...
Diagnostiserades du med någon annan personlighetsstörning förutom Borderline? Antisocial eller Narcissistiskt personlighetsstörning exempelvis.

Nu är det emellertid så att du begått det allvarligaste våldsbrottet som kan begås. Som om detta inte vore nog så skedde det under extremt våldsamma omständigheter, av skäl som ter sig bagatellartade för en person med ett normalt psyke. I stort sett all information om det brott du har begått finns tillgänglig för allmänheten, och utan att mata din narcissistiska person så vill jag påstå att fallet är intressant, vilket i sin tur gör dig till en intressant person.

Du fick rättspsykiatrisk vård, vilket betyder att du ej kan hållas ansvarig för dina handlingar du utfört. Så långt är nog alla med. Jag vet inte vad för typ av vård du genomgick, men det är möjligt att du fick lära dig att du ej kunde hållas ansvarig för det inträffade, och därför ej heller skall känna dig skyldig, och så långt är nog fortfarande alla med. Men det är när du uppvisar något som nästan liknar stolthet här i tråden, och en totalt avsaknad av medkänsla, som du också matar alla debattörer med nya diskussionsunderlag.

Nyfikenheten är helt normal, eftersom den personen du var när du utförde brottet var av en sådan abnorm art. Abnormiteter drar till sig uppmärksamhet. Du förbättrade desvärre inte direkt bilden av dig själv genom ditt medverkande i den här diskussionen.
Citera
2010-08-18, 22:45
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Hette inte GM Anna? Hur kom "Linda" in i bilden? Det är nog bara jag som är lite förvirrad, nu när det verkar hända grejer.
Citera
2010-08-28, 13:44
Medlem
Hon är så kraftigt sjuk så det finns ingen bot för henne. Har hört på omvägar att hon snärjde en plit på Karsudden runt sitt finger ...sedan blev han av med jobb p.g.a dna spår på lakanen!!!!!!!! Vad jag läst om och av henne så är väl inte antisocial personlighetsstörning av narcisstiska drag med en "fin" mix av boarderline helt fel.Men är du diagnostiserad antisocial med personlighets störning (psykopat) så är påföljden oftas fängelse. Hon klarade sig från det p.g.a boarderlinestörningen för psykopatia är OBOTLIG!!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in