2026-04-24, 22:22
Medlem
https://www.gp.se/krim/ligan-hittade-sina-offer-pa-mcdonalds-vid-avenyn.ded4b9a4-87ab-4927-b524-8ce5faae6cb3

5 pers dömda!

Vilka är dom? Fram med namn!

Räddar trådstarten med ett citat:

Citat:
Ligan slog oftast till på samma plats mot tydligt utvalda måltavlor: berusade personer som köpte nattamat på McDonalds vid Avenyn.

Deras BankID:n kapades.

I samma takt som gärningsmännen spenderade pengar på resor, kläder och smycken blev offren alltmer skuldsatta.

/Moderator
Senast redigerad av Parongatan 2026-04-25 kl. 01:01.
Citera
2026-04-24, 22:32
Medlem
BankId, hur gick det till ens?
Citera
2026-04-24, 22:34
Avstängd
ett babbegäng som ger sig på svenskar så klart, skulle inte förvåna mig om offren är unga tjejer eller väldigt unga killar med då babbar alltid är fega flockdjur
Citera
2026-04-24, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
ett babbegäng som ger sig på svenskar så klart, skulle inte förvåna mig om offren är unga tjejer eller väldigt unga killar med då babbar alltid är fega flockdjur

Verkar ju dock inte som att de gav sig på någon.
Senast redigerad av daTkonshens 2026-04-24 kl. 22:58.
Citera
2026-04-24, 22:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Tänk den dagen svenskar började jaga i flock (igen)... Klart det är babbar som alltid. Ger sig på svenska unga män och kvinnor.

Men borde ju finnas FUP så japp fram med namn på svinen! För att se om det stämmer om babbar.
Citera
2026-04-24, 23:00
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefannnnn
https://www.gp.se/krim/ligan-hittade-sina-offer-pa-mcdonalds-vid-avenyn.ded4b9a4-87ab-4927-b524-8ce5faae6cb3

5 pers dömda!

Vilka är dom? Fram med namn!

hände jävligt mkt sånt i sthlm kring 2011/2013
råkade själv ut för det, förföljd efter nattamat, brutalt misshandlad av 3st romer från italien - sa polisen efteråt. men de fick aldrig tag på dom.

va dom tog? knapptelefon,50kr cash och Sl-kort som hade typ 1 dygn kvar.
Citera
2026-04-24, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tänk den dagen svenskar började jaga i flock (igen)... Klart det är babbar som alltid. Ger sig på svenska unga män och kvinnor.

Men borde ju finnas FUP så japp fram med namn på svinen! För att se om det stämmer om babbar.
säg till när du vill börja jaga

Nej jag är så säker på det är babbar så min blatte radar exploderade här, jag blir bara arg när jag läser om hur de förnedrat ensamma unga svenskar oftast kvinnor i grupp filmat det och spridit det och sedan inte ens får något straff för det.
Citera
2026-04-24, 23:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
säg till när du vill börja jaga

Nej jag är så säker på det är babbar så min blatte radar exploderade här, jag blir bara arg när jag läser om hur de förnedrat ensamma unga svenskar oftast kvinnor i grupp filmat det och spridit det och sedan inte ens får något straff för det.

Jo är nog "ganska" säkert. Precis det är ju det lilla extra. Det ska fram med kamera och filma också för att extra förnedra offret. Att de sedan då japp i grupp igen kan sitta och skratta åt det. Som alltid i grupp. För de är väl svinskraja för en ensam svensk tom...
Citera
2026-04-24, 23:08
Medlem
Citat:
vad är grovt pengabrott för någonting?

Brott som *bdur*hm*n *d*n döms för
Grovt bedrägeri medelst olovlig identitetsanvändning och urkundsförfalskning

Sen är det något narkotiabrott med.
Citera
2026-04-24, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo är nog "ganska" säkert. Precis det är ju det lilla extra. Det ska fram med kamera och filma också för att extra förnedra offret. Att de sedan då japp i grupp igen kan sitta och skratta åt det. Som alltid i grupp. För de är väl svinskraja för en ensam svensk tom...
jag har aldrig sett en ensam babbe bråka eller mucka själv de måste vara minst 3:1 annars åker de på stryk av svenskarna direkt ja.

de är så osäkra så de måste göra allt i grupp tom ha sex med kvinnor
Citera
2026-04-24, 23:17
Medlem
Jag kollar åldern på dessa människor

Man 21 år
Man 26 år
Kvinna 20 år
Kvinna 44 år
Kvinna 37 år
Citera
2026-04-24, 23:19
Medlem
-GGs avatar
Citat:
jag har aldrig sett en ensam babbe bråka eller mucka själv de måste vara minst 3:1 annars åker de på stryk av svenskarna direkt ja.

de är så osäkra så de måste göra allt i grupp tom ha sex med kvinnor

Ja. Eftersom de har inget humankapital värt namnet. Vilket de då löser genom att vara dominerande i grupp och på det sättet skapa/utstråla "styrka".

Man märker det väldigt snabbt som svensk om man försöker att resonera med dem, att det saknas verkligen något och att de är så fundamentalt annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in