2026-08-16, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Knivhuggit henne flera gånger? Jävlar....

Svenska kvinnor är så jävla bra på att göra barn med svarting slödder, när jag går på Hisingen och ser dessa kvinnor brukar jag harkla mig och spotta i deras riktning.

Han högg henne i mage och buk 4 gånger med en kökskniv och skadade levern illa så det var ett under att hon överlevde. Hon vaknade upp med 51 stygn några dagar senare. Till polisen sa hon att hon ramlat på kniven flera gånger om.
Adan har innan brutit hennes hand så den behövde opereras.
Hon har försökt lämna sedan -24 men han tvingar sig in och tillbaka. Hot mot hennes barn och familj etc.
Sen sitter hon dessutom på en massa bevis som åklagaren hade älskat att få tillgång till. Dom dömdes för vad..? 8 kapade BankID? Hahaha vilket skämt! Med tanke på att dom va ute nästan varje natt och jagade nya BankID med stor framgång.
Hedman samlade och sparade på all info hon fick av Adan. Hon har namn på en massa folk som blivit kapade och hon har info om hur, vart och till vem pengar har skickats. Konstigt nog så vet jag helt säkert att Adan dessutom var medveten om detta men den dumme fan har ett sinnesjukt ego så han trodde nog att han kunde kontrollera det/henne.
Hedman hade väl tänkt sig det som en försäkring och en utväg framöver.
Nu hade hon turen att idioterna torskade och hon blev fri från sitt helvete med Adan.

Shanel är en helt annan historia. Det är ingen nyhet att hon ligger runt för allt från uppmärksamhet till tjack, piller och alkohol. Tjock som hon är så är det dockningen så många som ser tjockisen i henne direkt.
Hon lever med Ahmed som kommer från Bergsjön. En nobody som hankar sig fram med att försöka beckna röka. Men va jag har hört så suger han på det och blåser sina kunder. Men va kan man vänta sig av en sån…
Shanel lär fortsätta i samma stuk som alltid. Vissa människor är gjorda för gatan helt enkelt och hon är en sån. Dessutom verkar hon trivas där.

När det gäller Abdallas familj så ja det är väl självklart att dom alla visste och drog sina fördelar. Men att döma mamman och systern är väl lite överdrivet kan jag tycka. Ge pojkarna dubbelt straff istället. Med tanke på att åklagaren har missat några så kan väl dessa få straffen för dom också kan ju jag tycka.

Men för de som är intresserade så är det även en rättegång i Jönköping för andra inblandade i BankID-härvan bla Mondo Karlsson. I den rättegången gäller det vad åklagaren kallar för möjliggörare och hjälpare.
Åklagaren har helt missat att pojkarna lärt upp andra för att sen även kunna plocka procent av dom.

Systemet med BankID och hur man skapar nya är inte ändrat utan det är fortfarande pojkar ute och springer ärenden och skaffar nya BankID och procent-pengar åt dessa kräk.

Anastasia har turen att vara tjej så ingen verkar inse att hon är lika inblandad och drivande som sin pojkvän Abdalla. Tur för henne antar jag med tanke på hur mycket lägre hennes straff blev.

Detta är inte de enda dessa killar pysslar med. Och dom bord vara tacksamma över att de greps innan Adan fuckat sönder huvudet på Hedman såpass att hon hade släppt på alla bevis hon har för då hade straffen blivit minst de dubbla och målsägarna hade blivit för många för att få plats i en rättssal.

Ingen av de tilltalade är mindre inblandade än någon annan även om det är Adan och Abdalla som roffat åt sig de största summorna. Men åklagaren har bara koll på en liten bråkdel.
Citera
2026-08-16, 05:27
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
(FB) 20-årig kvinna högg ihjäl sin mormor, Kortedala, Göteborg 1999

undrar om det är samma linda hedman som i den här tråden, bott i ulricehamn och utvandrad stämmer ju, det är många kusligt lika likheter här

Om det är samma person synd hon inte mötte samma öde när somaliern knivhögg henne.
Citera
2026-08-16, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Om det är samma person synd hon inte mötte samma öde när somaliern knivhögg henne.

Jo så kan man tycka. Eller så inser man att offrets familj även är hennes familj och sen finns det 6 barn varav en är bäbis. Så även om du tycker att det var synd att hon överlevde så är många av en annan åsikt.
Citera
2026-08-16, 05:41
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dadnil
Jo så kan man tycka. Eller så inser man att offrets familj även är hennes familj och sen finns det 6 barn varav en är bäbis. Så även om du tycker att det var synd att hon överlevde så är många av en annan åsikt.

Fäller inga krokodiltårar över en kallblodig mördare tyvärr.

Skiter fullständigt i hennes familj.
Pissar på hennes rasblandning.
De är utav 0 värde.

En gång en mördare, alltid en mördare.

Det hade varit rättvisa skipat för hennes mormor.
Senast redigerad av Johan201 2026-08-16 kl. 05:57.
Citera
2026-08-16, 08:33
Avstängd
Citat:
skitsnack, finns ingen som skulle sakna henne, hennes familj lär hata henne för hon mördade sin egen mormor.

Och även beblandat sig parat sig och förökat sig med NEGRER snälla det finns ingen som vill ha med en sådan brud att göra hon skändar ju hela sin släkt inklusive sina barn
Citera
2026-08-16, 09:43
Avstängd
Citat:

Hedman samlade och sparade på all info hon fick av Adan. Hon har namn på en massa folk som blivit kapade och hon har info om hur, vart och till vem pengar har skickats.
Hedman hade väl tänkt sig det som en försäkring och en utväg framöver.
Nu hade hon turen att idioterna torskade och hon blev fri från sitt helvete med Adan.

Shanel är en helt annan historia. Det är ingen nyhet att hon ligger runt för allt från uppmärksamhet till tjack, piller och alkohol. Tjock som hon är så är det dockningen så många som ser tjockisen i henne direkt.
Hon lever med Ahmed som kommer från Bergsjön.

Men för de som är intresserade så är det även en rättegång i Jönköping för andra inblandade i BankID-härvan bla Mondo Karlsson. I den rättegången gäller det vad åklagaren kallar för möjliggörare och hjälpare.

Tack för info. .
Det brukar ju komma fram fler och fler saker när det handlar om dessa bedrägerier.
Något som förvånar mig är att Shanel inte var med på något gällande Bank-ID
Hon var säkert med och tvättade pengar åt negrerna.

Ja den där Mondo Karlsson har det ju skrivits om här innan. Får gå in och kolla Jönköping då.

Gällande Shanel, ett namn som jag fått till mig är Ibrahim Ahmed Haioty, kan det stämma gällande henne.
Har dock fått uppgifter om andra saker gällande henne och vem hon är med just nu , ska undersöka vidare.
Citera
2026-08-16, 11:37
Medlem
Citat:

Håller faktiskt med dig där
Man ska aldrig önska livet ur någon, även om det är hemskt det hon gjort.
Innanför allt finns det en människa, sen kan det vara orsaker till att en människa blir som den blir.

Sen har jag inte mycket för mörkhyade, dom har en kvinnosyn som är horribel.
Sen har jag en åsikt om kriminella mörkhyade som jag inte ska skriva här..

Sen om Linda är den som är hjärnan bakom detta eller Adan eller kanske den tredje palestinasnubben.
Det låter jag vara osagt.

Den som inte har något med det att göra egentligen, men som är en bricka i spelet är hon Shanel.
Sen att hon bara håller på med negrer är ju hennes hjärnskada....
Något fel är det ju om man går från en kriminell neger till en annan.
Känns som att det vi fått reda på här gällande Shanel är bara toppen av ett isberg.
Hon var sexleksak till Adan medans dom åkte runt och fixade pengar i Västra Götaland.
Var hon är nu är ju ett stort frågetecken. Jag har fått meddelande på PM att det är något annat än den där Ahmed.
Sen hennes överklagan där hon visar ett kontoutdrag från Jönköping...
Hennes uttalande om att dom bott på Airbnb och hotell men inte ett enda kvitto.
Konstigt om du bokar Airbnb så finns all bokningar kvar så du kan ta ut kvitton
Så det finns nog kontoutdrag som inte visats här.

Morsan och Syrran ja dom har ju hängt med på ett bananskal och fått nytta av grejerna.
Dom kommer billigt undan, sen har dom nog tillgång till en del av kontona som Ahmed har undangömt. Dom pengarna som hittades hemma i syrrans rum är nog bara en bråkdel av vad som finns på andra ställen.

Resten har nog så dom klarar sig på konton lite här och var.
Dom åker in, sen är dom inne ett tag sen kommer dom ut och kan leva gott.

Den enda förloraren här är nog Shanel som kommer fortsätta som en Kaffir-lover!
Om det är sant att hon går omkring med en ny neger, så är det väl ännu en som ser henne som en sexleksak eller avelshona.
Citera
2026-08-16, 15:45
Medlem
Citat:
Är hon tjock i gravidtjock eller är hon fet som ett fetto?
Skrämmande om hon är gravid med en mörkhyad hon med

Känns som du vet mer om den där Shanel än vad du vill säga.
Det du säger att hon är skyldig pengar för massa knark.

Som du sa "Hon är skyldig pengar till Adan för knark"
Det är ju sådant du inte blir av med i skulder.

Hon har ju visst en annan rättegång på gång för att hon blivit misshandlad.
Känns som hon är jagad av flera av olika saker.
Senast redigerad av kodsnusaren 2026-08-16 kl. 15:53.
Citera
2026-08-16, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren

Jag skulle nog säga att hon bara är tjock. Absolut inte gravidtjock.

Känns som att jag vet mer än jag vill säga? Jag vet en massa om de här men huruvida det jag vet skulle vara relevant här är en annan fråga. Men är det något du vill veta så fråga så svarar jag på det jag vet och kan.
Citera
2026-08-16, 17:00
Medlem
Citat:
Jag skulle nog säga att hon bara är tjock. Absolut inte gravidtjock.

Känns som att jag vet mer än jag vill säga? Jag vet en massa om de här men huruvida det jag vet skulle vara relevant här är en annan fråga. Men är det något du vill veta så fråga så svarar jag på det jag vet och kan.

Det som man kan fundera på är om hon har ett "pris" på sitt huvud eller inte.
En person som är skyldig pengar för knark brukar vara en jagad person till knarket är betalat.

Du skrev att Adan sa till Linda att ringa falsklarm
Gissar att Adan sa till Shanel att göra polisanmälan på sin väska som "helt plötsligt kom tillbaka till hotellet"
Citera
2026-08-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodsnusaren

Fast rättegången om misshandel är ju bara hon som snackar skit. Hon låg med den snubben. Kallade honom för kusin samtidigt vilket gjorde henne ännu äckligare. Men sen vart de bråk om droger och hon behövde en syndabock. Så hon la honom för misshandel så hon sen kunde gå runt och lägga allt på honom när folk frågade henne om de försvunna drogerna.
Citera
2026-08-16, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Lite off-topic

Shanel Misshandel

Alltså kollar man namnen i den här FUP som hon Shanel är med i , och texten
Shanel uppger att hon har blivit slagen av en sin kusin. Anledningen till att kusinen har varit
hos Shanel och arg på henne är för att det finns en osämja om vem Shanel träffar eller inte,

Sabally, Sulayman låter som ett negernamn..
Sen Seferovic, Irma Misstänkt
Låter som Balkan namn, man vet ju att dom är emot negrer.

Sen verkar det vara en konstig släkt.
Det är kusin, men ändå inte kusin.
Frågan är vem vill ha henne som släkt som bara ligger runt med negrer.

Citat:
Fast rättegången om misshandel är ju bara hon som snackar skit. Hon låg med den snubben. Kallade honom för kusin samtidigt vilket gjorde henne ännu äckligare. Men sen vart de bråk om droger och hon behövde en syndabock. Så hon la honom för misshandel så hon sen kunde gå runt och lägga allt på honom när folk frågade henne om de försvunna drogerna.
Nu är det ju en kvinna (Seferovic, Irma) som har misshandlat för att Shanel knullar med negrer.(Sabally, Sulayman)
Alla vet ju att balkanfolk hatar negrer.
Och vad jag fått höra så ska hon Shanel ha släkt från Balkan sen om det stämmer vet jag inte.
Men hennes namn tyder ju på det Husidic är ju typiskt Balkan namn
Senast redigerad av kodsnusaren 2026-08-16 kl. 17:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in