2026-08-16, 10:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dadnil
Namnet är David, inte Linda. Men jodå jag har efternamnet. Åkerblom. Boendes i Stockholm. Men S är bara vanligt svenskt slödder som man kan hitta här och var tyvärr. Har ingenting med varken Linda eller McDonald’s-gänget att göra.
S har ”bara” långa fingrar när hon ser saker hon vill ha. Bor hos sin son i en etta (har jag för mig). Säger väl en hel del om henne. Hade inte sonen haft ett gott hjärta hade kvinnan dessutom varit hemlös. Missbruksproblematik kombinerat med psykproblem och skyller det mesta i sin tillvaro på att hon har borderline medan hon knaprar sina piller och sköljer ner dom med alkohol.
Älskar att jävlas med folk, ringer och skriver på alla medier hon kan komma på. Människan är tragisk.

Lite roligt för du påstår dig inte vara Linda utan känner och försvarar henne, vilket är mer pinsamt och oroväckande om vad du själv är för typ, tycker du inte herr David? Va e ditt efternamn, du lär ha en del spännande på dig som är involverad med henne. Förmodar du var en del av mc Donalds då också🤣 du har ju försvarat Linda tidigare i denna tråd med. Creeeeep
Citera
2026-08-16, 13:31
Medlem
Citat:
Dags att rensa i tråden kan jag tycka. För vad har något med en svartsjuk kärring något att göra med rubriken på tråden och vad den borde innehålla och handla om…

Kanske inte rensa den, men känns som att det finns info i detta vad Linda gör och inte gör.
Om hon är inblandad i Donken rånen eller inte.
Citera
2026-08-16, 14:50
Medlem
Citat:
Vad exakt är det som blir extra roligt?
Försökte skicka DM till dig, du behöver göra lite fler inlägg
Citera
2026-08-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenananas
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Återkommer snart med svar ska ba tvätta kläderna pissade på mig 😭🤣🤣🤣

Hade du några fler svar?

Synd att DadniL blivit avstängd.
Hon med lite roliga inlägg
Citera
2026-08-20, 21:37
Medlem
Både Dadnil och Frozenananas är avstängda
Hmm något har hänt där.

Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
(FB) Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg (2026-04-24)

är det samma linda hedman som i det här fallet? finns många likheter vartfall

Försvann massa go information för oss
Citera
2026-08-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe87t
Både Dadnil och Frozenananas är avstängda
Hmm något har hänt där.

Försvann massa go information för oss
ja det är väldigt suspekt faktiskt då mycket bra info kom där på kort tid
Citera
2026-08-21, 15:57
Medlem
Citat:
ja det är väldigt suspekt faktiskt då mycket bra info kom där på kort tid

Fick en stark känsla av att den ena visste mycket mer om Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg Allt om Triangeldramat Adan, Linda och Shanel.
Sen även att man fick info om fler saker som hänt med dom.

Sen så här var det lite väl mycket detaljer om vad som hänt.

Får väl se om dom kommer tillbaka
Senast redigerad av Tobbe87t 2026-08-21 kl. 16:01.
Citera
2026-08-22, 22:12
Medlem
Citat:
Fick en stark känsla av att den ena visste mycket mer om Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg Allt om Triangeldramat Adan, Linda och Shanel.
Sen även att man fick info om fler saker som hänt med dom.

Sen så här var det lite väl mycket detaljer om vad som hänt.

Får väl se om dom kommer tillbaka
vi får väl se när linda dyker upp i sverige igen, det lär märkas på ett eller annat sätt
Citera
2026-08-23, 11:06
Medlem
Citat:
vi får väl se när linda dyker upp i sverige igen, det lär märkas på ett eller annat sätt

Hon har som jag förstår två stycken rättegångar att se fram emot

1. Misshandel där datum är satt hon är målsägande. Trodde först det var mot Adan men var mot en annan person

2. Falsk larm till Shanel Cooper, som ska varit på "uppdrag" av Adan som var deras gemensamma pojkvän, ärligt varför skickar Adan falskalarm på Shanel.
Vad har hon gjort honom? Men lär väl bli rättegång där med.
Citera
2026-08-23, 11:17
Medlem
Citat:
Hon har som jag förstår två stycken rättegångar att se fram emot

1. Misshandel där datum är satt hon är målsägande. Trodde först det var mot Adan men var mot en annan person

2. Falsk larm till Shanel Cooper, som ska varit på "uppdrag" av Adan som var deras gemensamma pojkvän, ärligt varför skickar Adan falskalarm på Shanel.
Vad har hon gjort honom? Men lär väl bli rättegång där med.
ja linda verkar ha många fiender såg något om olaga hot med där hon var målsägande.

Falskalarmet emot shanel kan handla om vad som helst men låter mest som en svartsjukehämnd ifrån linda hon kanske trodde hon hade knark i lägenheten och skulle åka på det med.
Citera
2026-08-23, 12:36
Medlem
Citat:
ja linda verkar ha många fiender såg något om olaga hot med där hon var målsägande.

Falskalarmet emot shanel kan handla om vad som helst men låter mest som en svartsjukehämnd ifrån linda hon kanske trodde hon hade knark i lägenheten och skulle åka på det med.

Hela den soppan som vi har i Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg Det är för mycket saker som inte finns med tror jag
Det är folk som försvunnit ur åtal
Nathanel som bodde hos Shanel Cooper
Mondo Karlsson som sen DadniL tipsade om i en annan fråga.

Om det är svartsjuka, eller om det är saker som Shanel sagt till polisen gällande detta vet vi inte.
Enligt förhöret ska Shanel anmält Linda tidigare till polisen.

TROLIGEN HANDLAR ALLT OM ETT EX:S NYA FLICKVÄN SOM VILL
JÄVLAS MED SHANEL

Se separat tjänsteanteckning gällande kvinnan som ringt in och som Shanel misstänker "vill
göra livet surt för henne".

Varför tror du att det är Linda som har ringt till SOS?
Ett, polisen sa att det var det, det var polisen som sa det och sedan vet jag att mitt ex är
tillsammans med Linda och att hon är väldigt avundsjuk. Jo vänta, jag kom på att hon skrev
till mig innan och det var så jag fick reda på att hon fanns och det var då det tog slut mellan
mig mitt ex. Det var så hon hörde av sig på snap chat eftersom hon hade gått igenom min
telefon för mitt ex hade min telefon så hon gick in och gjorde massa saker med den på
Facebook också.

FUP Falsklarm

Alltså när man läser detta så känns det som att det är två stycken som verkligen hatar varandra.
Att den ena fått den andra att bli förbannad och att båda skulle kunna göra vad som helst för att den andra skulle försvinna.

Linda som ringer falsklarm.

Sen så den där Shanel kan inte vara guds bästa barn heller.
En ringer falsklarm, hon har blivit misshandlat i sin lägenhet osv.

Enligt andra drar hon sig till kriminella och gärna mörkhyade.

Verkar vara likadant med hon Linda som nu har barn med en mörkhyad som är dömd till 3-4 års fängelse.
Citera
2026-08-23, 12:49
Medlem
Citat:
Hela den soppan som vi har i Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg Det är för mycket saker som inte finns med tror jag
Det är folk som försvunnit ur åtal
Nathanel som bodde hos Shanel Cooper
Mondo Karlsson som sen DadniL tipsade om i en annan fråga.

Om det är svartsjuka, eller om det är saker som Shanel sagt till polisen gällande detta vet vi inte.
Enligt förhöret ska Shanel anmält Linda tidigare till polisen.

TROLIGEN HANDLAR ALLT OM ETT EX:S NYA FLICKVÄN SOM VILL
JÄVLAS MED SHANEL

Se separat tjänsteanteckning gällande kvinnan som ringt in och som Shanel misstänker "vill
göra livet surt för henne".

Varför tror du att det är Linda som har ringt till SOS?
Ett, polisen sa att det var det, det var polisen som sa det och sedan vet jag att mitt ex är
tillsammans med Linda och att hon är väldigt avundsjuk. Jo vänta, jag kom på att hon skrev
till mig innan och det var så jag fick reda på att hon fanns och det var då det tog slut mellan
mig mitt ex. Det var så hon hörde av sig på snap chat eftersom hon hade gått igenom min
telefon för mitt ex hade min telefon så hon gick in och gjorde massa saker med den på
Facebook också.

FUP Falsklarm

Alltså när man läser detta så känns det som att det är två stycken som verkligen hatar varandra.
Att den ena fått den andra att bli förbannad och att båda skulle kunna göra vad som helst för att den andra skulle försvinna.

Linda som ringer falsklarm.

Sen så den där Shanel kan inte vara guds bästa barn heller.
En ringer falsklarm, hon har blivit misshandlat i sin lägenhet osv.

Enligt andra drar hon sig till kriminella och gärna mörkhyade.

Verkar vara likadant med hon Linda som nu har barn med en mörkhyad som är dömd till 3-4 års fängelse.
tror dock den här linda är vidrigast, hennes andra barn är säkert med med svartingar och negrer och hon bodde ju ihop med två negrer i ulricehamn, man undrar vad de gjorde när de hade fest där?

Shanel är bara en dum babbe som tror det är coolt hänga med kriminella negrer och ser sin framtid i det, hon är körd för all framtid nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in