Citat:
Ursprungligen postat av
FedorEmelianenko
ja linda verkar ha många fiender såg något om olaga hot med där hon var målsägande.
Falskalarmet emot shanel kan handla om vad som helst men låter mest som en svartsjukehämnd ifrån linda hon kanske trodde hon hade knark i lägenheten och skulle åka på det med.
Hela den soppan som vi har i
Ligan hittade sina offer på McDonalds på Avenyn i Göteborg Det är för mycket saker som inte finns med tror jag
Det är folk som försvunnit ur åtal
Nathanel som bodde hos Shanel Cooper
Mondo Karlsson som sen DadniL tipsade om i en annan fråga.
Om det är svartsjuka, eller om det är saker som Shanel sagt till polisen gällande detta vet vi inte.
Enligt förhöret ska Shanel anmält Linda tidigare till polisen.
TROLIGEN HANDLAR ALLT OM ETT EX:S NYA FLICKVÄN SOM VILL
JÄVLAS MED SHANEL
Se separat tjänsteanteckning gällande kvinnan som ringt in och som Shanel misstänker "vill
göra livet surt för henne".
Varför tror du att det är Linda som har ringt till SOS?
Ett, polisen sa att det var det, det var polisen som sa det och sedan vet jag att mitt ex är
tillsammans med Linda och att hon är väldigt avundsjuk. Jo vänta, jag kom på att hon skrev
till mig innan och det var så jag fick reda på att hon fanns och det var då det tog slut mellan
mig mitt ex. Det var så hon hörde av sig på snap chat eftersom hon hade gått igenom min
telefon för mitt ex hade min telefon så hon gick in och gjorde massa saker med den på
Facebook också.
FUP Falsklarm
Alltså när man läser detta så känns det som att det är två stycken som verkligen hatar varandra.
Att den ena fått den andra att bli förbannad och att båda skulle kunna göra vad som helst för att den andra skulle försvinna.
Linda som ringer falsklarm.
Sen så den där Shanel kan inte vara guds bästa barn heller.
En ringer falsklarm, hon har blivit misshandlat i sin lägenhet osv.
Enligt andra drar hon sig till kriminella och gärna mörkhyade.
Verkar vara likadant med hon Linda som nu har barn med en mörkhyad som är dömd till 3-4 års fängelse.