Citat:
Mycket obehagligt för dig!
På dejtingsajter är det ju vanligt att vissa män blir som förbytta om man kommer fram till att man inte är intresserad. De flesta nöjer sig med att kalla en för dittan och datten och dom ville ändå inte träffa en och sådant. Det är ju saker man inte tar personligt, deras reaktion är vanlig och man är bara lättad över att man aldrig gick så långt som till en dejt.
Men jag har även stött på en sjukt obehaglig människa som sade de mest vidriga saker efter jag sagt att jag inte ville "gå vidare"
Han använde det vi tidigare pratat om emot mig, på ett väldigt obehagligt sätt.
Sedan släppte personen inte taget utan kom tillbaka under andra användarnamn.
Hans ondska kändes liksom i själen och påverkade mig.
Men jag har även stött på en sjukt obehaglig människa som sade de mest vidriga saker efter jag sagt att jag inte ville "gå vidare"
Han använde det vi tidigare pratat om emot mig, på ett väldigt obehagligt sätt.
Sedan släppte personen inte taget utan kom tillbaka under andra användarnamn.
Hans ondska kändes liksom i själen och påverkade mig.
Citat:
Det framgår även av polisrapport att kvinnan uppgav att mannen ska ha uttalat 'förtäckta hot'. Och kvinnan beskrev även 'kränkningar' samt 'psykiskt våld' (händelserapport 2022 samt yttrande i bodelningstvisten).
Jag kan tänka mig att den här mannen har en sådan personlighet. Jag minns att jag läste att ett ex hade ringt till polisen därför att hon uppfattade honom som "oskön"
Dom skulle separera och han gick omkring och sade "elaka saker"
Även om "oskön" låter lättsamt så är det ett ord hon använde för något hon inte tyckte kändes ok. Hon tyckte att det var så obehagligt att hon ringde polisen.
Jag kan tänka mig att den här mannen reagerar väldigt starkt när han blir "avvisad"
Dom skulle separera och han gick omkring och sade "elaka saker"
Även om "oskön" låter lättsamt så är det ett ord hon använde för något hon inte tyckte kändes ok. Hon tyckte att det var så obehagligt att hon ringde polisen.
Jag kan tänka mig att den här mannen reagerar väldigt starkt när han blir "avvisad"
Citat:
Så skulle det kunna ha varit. Och säkert fler saker vi inte har kännedom om än.
Eftersom kvinnan som blev mördad skulle få besök av sin släkt kanske det var så att hon bad honom åka hem under familjens besök.
Hon kanske ville hålla sin relation till honom för sig själv. Hon kanske inte kände sig redo för att göra deras relation officiell och seriös.
Det kanske var på det han reagerade.
Usch vad det kan gömma sig obehagliga typer bakom helt normala fasader.
Hon kanske ville hålla sin relation till honom för sig själv. Hon kanske inte kände sig redo för att göra deras relation officiell och seriös.
Det kanske var på det han reagerade.
Usch vad det kan gömma sig obehagliga typer bakom helt normala fasader.