2026-08-09, 08:54
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Börjar tro att det ska väldigt mycket till innan hon lämnar? När man ser hennes hus och uteplatserna hon har, kommer han behövas där rent praktiskt. Med möbler, dynor, parasoller, grillplats, glassvagn, pool, trallar och växter som ska tas om hand och underhållas. Sen allt som kommer till med städning, matlagning mm. Hon kommer aldrig palla utan hjälp. Hon har huset/husen i Spanien också.
De har ju fått hjälp med precis ALLT! Men de som hjälpt dem med uppbyggnaden kommer att försvinna när det är klart. De båda är totalt värdelösa på att bo i hus och ta hand om en tomt.
I podden säger Pernilla att blommorna redan håller på att dö ”man måste ju vattna hela tiden!” Så de verkar inte ha nån trädgårdsmästare heller.
Bauer kommer intte att hjälpa till ett skit. Han är oduglig när det kommer till det praktiska eller har någon sett motsatsen??? Nej tänkte väl det.. Han har fullt upp med att filma hustak i Dåjtschland.. Däremot kommer han att tjata hål i huvudet om att anställa en trädgårdsmästare, poolpojke, matleverantör,målare, snickare,städare,fönsterputsare,gruskrattare,inred are mm mm. Hon har ju pengar så varför inte? Tror hon har det mesta redan....
Citera
2026-08-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Bauer kommer intte att hjälpa till ett skit. Han är oduglig när det kommer till det praktiska eller har någon sett motsatsen??? Nej tänkte väl det.. Han har fullt upp med att filma hustak i Dåjtschland.. Däremot kommer han att tjata hål i huvudet om att anställa en trädgårdsmästare, poolpojke, matleverantör,målare, snickare,städare,fönsterputsare,gruskrattare,inred are mm mm. Hon har ju pengar så varför inte? Tror hon har det mesta redan....
Jag undrar hur det känns för henne att vara den som betalar för absolut allt, att mannen bara bidrar med sitt "fantastiska jag".... Är detta ett normalt förhållande, vissa kanske säger att hon har skaffat sig en gigolo?
Jag brukade titta på varenda avsnitt av WV, men efter att hon träffade honom tog det slut. Jag tittade på de första avsnitten av nyfikenhet, men jag blev bara mer och mer provocerad av den otäcka mannen och hans beteende. Jag tror att de har förlorat många följare på grund av honom. Folk vill se den glada och muntra Pernilla med sin familj och sina vänner, levande sina riktiga liv. Inte en pretentiös, uppmärksamhetssökande gammal man som blir kränkt om han inte får som han vill.

På Allsangen hade hon kunnat göra bra ifrån sig om hon fått vara sig själv och glänsa. Hon är bra mot publiken som vill vara där och sjunga. Sluta med de dumma skämten och få bort hans ansikte från skärmen så tror jag att det kan bli bra!

Och...hans önskan att bli kändis är på god väg att uppfyllas, det kommer snart inte finnas någon man mer omtalad i Sverige än honom. På ett NEGATIVT sätt! Alla vet vem Sauerbauer är nu.
Citera
2026-08-09, 12:11
Medlem
Den tror jag stenhårt på! Ska bli så intressant att följa. Han kommer inte att förta sig något nämnvärt utan tvärtom om vara deras övervakare. Få visa "arbetarna" vem som bestämmer. Och ja, det är hennes pengar som flyger sin kos 💸🦅.
Citat:
Citera
2026-08-09, 12:59
Medlem
Bauer fremstår som en blodigle man aldri blir av med.
Klart han blir værende i millionhuset på Lidingö. Alt er gratis og han kan leve luksuslivet blant kjendisene.

Skulle ønske Pernilla kastet han ut for lenge siden, men hun er altfor feig.
Tror ikke det skjer noe før Oliver, Susann eller manager Lasse gir beskjed. De andre vennene bare soser rundt og jatter med. Den verste av alle er Bianca. Å så lenge Bianca "elsker" Bauer, får han bli.
Citera
2026-08-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Den tror jag stenhårt på! Ska bli så intressant att följa. Han kommer inte att förta sig något nämnvärt utan tvärtom om vara deras övervakare. Få visa "arbetarna" vem som bestämmer. Och ja, det är hennes pengar som flyger sin kos 💸🦅.

De har säkerligen redan städhjälp, tror inte någon av dem är intresserade av att städa detta stora hus själva. Trädgård är det inte mycket att tala om, det är en stor altan och pool. Den tar Emil fixar hand om, ett företag som hjälpt Pernilla med massa olika projekt.

Pernilla har även en tjej som kommer 2gånger om året och hjälper henne att resa och organisera sina garderober. Senaste gången sa Pernilla att hon rensat ut 80 par jeans, frågan är hur många hon hade kvar?
Citera
2026-08-10, 06:55
Medlem
Citat:

Nej, har också svårt att se honom göra något i det där huset mer än att sitta med sin laptop och försöka se upptagen ut. Men det lär ju kosta på att leja folk utifrån till alla sysslor som kommer med hus och tomt 😅
Citera
2026-08-10, 10:59
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Nej, har också svårt att se honom göra något i det där huset mer än att sitta med sin laptop och försöka se upptagen ut. Men det lär ju kosta på att leja folk utifrån till alla sysslor som kommer med hus och tomt 😅
Sitter med laptop och låtsas jobba men tittar på sig själv via kameran🤣....Are you talkin' to me???🤯😱🤯
Citera
2026-08-10, 14:01
Medlem
🧐😂😂
Citat:
Sitter med laptop och låtsas jobba men tittar på sig själv via kameran🤣....Are you talkin' to me???🤯😱🤯
Citera
2026-08-12, 11:02
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Bauers dotter och barnbarn är KVAR i Spanien!!! Snacka om att våldgästa familjen och ska inte ungarna till skolan? Herregud har hon varit där hela sommaren? Hon kallar det själv att dom typ "håller ställningarna" i Casa Piña. Äckligt! Vilken jävla parasit.Vore jag PW skulle jag sätta mig på första plan, åka ner och slänga ut patrasket. Är hon arbetslös eller?
Samma obefintliga arbetsmoral som pappsen?
Citera
2026-08-12, 14:40
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Bauers dotter och barnbarn är KVAR i Spanien!!! Snacka om att våldgästa familjen och ska inte ungarna till skolan? Herregud har hon varit där hela sommaren? Hon kallar det själv att dom typ "håller ställningarna" i Casa Piña. Äckligt! Vilken jävla parasit.Vore jag PW skulle jag sätta mig på första plan, åka ner och slänga ut patrasket. Är hon arbetslös eller?
En vacker dag, eller varför inte en regnig? Kommer ju någon av Bauers chefer att ha tråkigt och tänka på PW och googla och hitta hit. Kanske är han en helt annan person på jobbet? Kanske är han skitbra på att beställa hygienartiklar? Eller så är han sig själv och missnöjet når sin kulmen när chefen läser allt här och får sina farhågor bekräftade.
Citera
2026-08-12, 15:33
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
En vacker dag, eller varför inte en regnig? Kommer ju någon av Bauers chefer att ha tråkigt och tänka på PW och googla och hitta hit. Kanske är han en helt annan person på jobbet? Kanske är han skitbra på att beställa hygienartiklar? Eller så är han sig själv och missnöjet når sin kulmen när chefen läser allt här och får sina farhågor bekräftade.
Jag handlar ibland på ICA, och vill inte tro att de anställer såna där inkompetenta wannabe influensers hur som helst!

Hoppas allt snack om hans "jobb" på ICA bara är ett försök till skönmålning, och en del av en sponsorship deal

Hur skulle det annars ha sett ut? PW bor ihop med en oduglig, odräglig, 60-årig man, som ingen vill anställa?
Citera
2026-08-12, 17:27
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

Hon och hennes familj har väl varit där sedan i början på juni. Samma som förra sommaren står det på hennes insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in