Citat:
Ursprungligen postat av
SCHMACKOS
Bauer kommer intte att hjälpa till ett skit. Han är oduglig när det kommer till det praktiska eller har någon sett motsatsen??? Nej tänkte väl det.. Han har fullt upp med att filma hustak i Dåjtschland.. Däremot kommer han att tjata hål i huvudet om att anställa en trädgårdsmästare, poolpojke, matleverantör,målare, snickare,städare,fönsterputsare,gruskrattare,inred are mm mm. Hon har ju pengar så varför inte? Tror hon har det mesta redan....
Jag undrar hur det känns för henne att vara den som betalar för absolut allt, att mannen bara bidrar med sitt "fantastiska jag".... Är detta ett normalt förhållande, vissa kanske säger att hon har skaffat sig en gigolo?
Jag brukade titta på varenda avsnitt av WV, men efter att hon träffade honom tog det slut. Jag tittade på de första avsnitten av nyfikenhet, men jag blev bara mer och mer provocerad av den otäcka mannen och hans beteende. Jag tror att de har förlorat många följare på grund av honom. Folk vill se den glada och muntra Pernilla med sin familj och sina vänner, levande sina riktiga liv. Inte en pretentiös, uppmärksamhetssökande gammal man som blir kränkt om han inte får som han vill.
På Allsangen hade hon kunnat göra bra ifrån sig om hon fått vara sig själv och glänsa. Hon är bra mot publiken som vill vara där och sjunga. Sluta med de dumma skämten och få bort hans ansikte från skärmen så tror jag att det kan bli bra!
Och...hans önskan att bli kändis är på god väg att uppfyllas, det kommer snart inte finnas någon man mer omtalad i Sverige än honom. På ett NEGATIVT sätt! Alla vet vem Sauerbauer är nu.