Tror faktiskt det redan är över. Han får betalt för att mörka och hon gör det för att inte skada sitt varumärke. Det finns ju de som tycker så synd om C vilket jag inte på ngt sätt kan förstå med hans sätt att bete sig. Men som sagt det ser antagligen inte bra ut för Ps " imperium " dock för hennes eget välbefinnandes skull är det säkert det bästa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Det är nog över ännu tidigare !