2026-05-16, 23:23
Medlem
👍
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer kommer ikke til å gi seg uten kamp. Han vil ha kjendisvennene, pengene og luksusen.
Tror Pernilla bør kontakte en advokat asap.

Liker forresten at Emilio har kommentert under Pernillas instagram innlegg men masse hjerter 😉
Citera
2026-05-17, 07:43
Medlem
Kan faktiskt tänka mig... men det konstiga är ju att inte PW visste någonting om detta...
Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Jag träffade Cb i Sthlm vimlet innan han träffade Pernilla. Raggade på alla mer eller mindre kända kvinnor.
Citera
2026-05-18, 10:39
Medlem
Tror faktiskt det redan är över. Han får betalt för att mörka och hon gör det för att inte skada sitt varumärke. Det finns ju de som tycker så synd om C vilket jag inte på ngt sätt kan förstå med hans sätt att bete sig. Men som sagt det ser antagligen inte bra ut för Ps " imperium " dock för hennes eget välbefinnandes skull är det säkert det bästa.
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Det är nog över ännu tidigare !
Citera
2026-05-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Vem går i parterapi som sextioåringar -finns ju ingen framtid.
Hur kunde Pernilla vara så dum.

Hur kan du ens tro Pernilla varit smart ??
Citera
2026-05-18, 13:09
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Hur kan du ens tro Pernilla varit smart ??
Har jag inte påstått heller .
Citera
2026-05-18, 16:27
Medlem
Vem vet, kanske en återförening för P och E ☺️?
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja han har ju oxå skilt sig
Citera
2026-05-18, 16:55
Medlem
Fy vad vidrigt! Men B verkar gränslös och oförskämd. De påminner om varann C och B faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Väldigt märklig familj där det känns som att Bianca ligger emellan dem i sängen på nätterna som ett tredje hjul på nåt vis. Att hon sedan diskuterar mammas sexliv osv är ju fan incestuöst. Den insynen borde inte ett barn ha oavsett ålder. Äckligt!!! och äckligt hur nedvärderande hon är mot sin egen mamma. Tror hon slickar arslet på Bauer så att han ska stanna kvar. Går inte redan ryktet i stan om dom två?!🤪
Citera
2026-05-22, 20:05
Medlem
DayNites avatar
PW lade nyss ut en bild när hon gosar / sover i Johans knä och skriver något med " älskar somna i ditt knä"
Väldigt respektlöst emot CB, hon lägger 0 energi på honom och gör allt annat än att umgås med sin man

Tycker hon är riktigt svinig emot honom

Tänk om han gjort samma
Vilken shit show det blivit
Citera
2026-05-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
PW lade nyss ut en bild när hon gosar / sover i Johans knä och skriver något med " älskar somna i ditt knä"
Väldigt respektlöst emot CB, hon lägger 0 energi på honom och gör allt annat än att umgås med sin man

Tycker hon är riktigt svinig emot honom

Tänk om han gjort samma
Vilken shit show det blivit

Vem är Johan?
Citera
2026-05-22, 20:23
Medlem
Det är över! Bekräftat ☑️

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror faktiskt det redan är över. Han får betalt för att mörka och hon gör det för att inte skada sitt varumärke. Det finns ju de som tycker så synd om C vilket jag inte på ngt sätt kan förstå med hans sätt att bete sig. Men som sagt det ser antagligen inte bra ut för Ps " imperium " dock för hennes eget välbefinnandes skull är det säkert det bästa.
Citera
2026-05-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986

Fantastisk, om det er sant. Bauer er "no good".
Citera
2026-05-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986

Vem har bekräftat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto