2026-09-02, 13:37
Medlem
Den kändes nog som en käftsmäll. Med rätta för, hans beteende där, är allt annat än ok. Besserwissernissen. Nu har han verkligen fått rosa hennes framgångar sista dygnet. Är väl tvunget efter den tillbakablicken från WV. Men fortfarande "min fru". Han måste vara med i meningen på något jävla sätt för att basunera ut så att HAN inte glöms bort. Vilken liten man han är.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Haha! Att just det klippet valdes ut säger väl allt. Att han är en osympatisk översittare ska vi ska alltid påminnas om 😆
Citera
2026-09-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Den kändes nog som en käftsmäll. Med rätta för, hans beteende där, är allt annat än ok. Besserwissernissen. Nu har han verkligen fått rosa hennes framgångar sista dygnet. Är väl tvunget efter den tillbakablicken från WV. Men fortfarande "min fru". Han måste vara med i meningen på något jävla sätt för att basunera ut så att HAN inte glöms bort. Vilken liten man han är.

Håller helt med. Han är så icke genuin i allt han företar sig. Är det golftävling för en god sak är det han som ska nämnas och lyftas fram inte själva målet med tävlingen. Man fattar inte hur Pernilla står ut hon har ju gift sig med ett plåster. Hur klarar hon av att andas ? Han är ju verkligen överallt i hennes flöden, och det här med ”vi” hela tiden. Jag kan inte komma på någon man eller kvinna som är gift med någon artist, programledare, musiker osv som beter sig så märkligt som han gör hela tiden.
Citera
2026-09-02, 16:22
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Håller helt med. Han är så icke genuin i allt han företar sig. Är det golftävling för en god sak är det han som ska nämnas och lyftas fram inte själva målet med tävlingen. Man fattar inte hur Pernilla står ut hon har ju gift sig med ett plåster. Hur klarar hon av att andas ? Han är ju verkligen överallt i hennes flöden, och det här med ”vi” hela tiden. Jag kan inte komma på någon man eller kvinna som är gift med någon artist, programledare, musiker osv som beter sig så märkligt som han gör hela tiden.
Haha. Jag kommer inte heller på någon.
Plåster känns som en passande benämning

Jag gillar namnet på denna tråd. Kan tänka mig att hans visitkort ser liknande ut:

Christian Bauer [Gift med Pernilla Wahlgren]
Lidingö

Varför tog han inte bara efternamnet Bauer-Wahlgren när de gifte sig?
Trodde han kanske att han snabbt skulle bli kändis på egen hand, så fort folk fick se honom?
Citera
2026-09-02, 16:36
Medlem
Det där nailade du ☺️!
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Jag gillar namnet på denna tråd. Kan tänka mig att hans visitkort ser liknande ut:

Lidingö

Trodde han kanske att han snabbt skulle bli kändis på egen hand, så fort folk fick se honom?
Citera
2026-09-02, 16:56
Medlem
Citat:

Hoppas det! Han måste vara så sjukt osäker som människa. ”Min fru”, han vet innerst inne att han inte är någonting utan henne… eller inte?! Han kan lika gärna tänka han att är det bästa som hänt henne 😏
Citera
2026-09-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12

Håller med, han är vidrigt jagfixerad. La till och med upp att han mailat ”Tack” till alla som deltog vid golfen. Eh, ja det lär de väl märka eller?!! Han la till att folk skulle kolla skräpkorgen också. Absolut ingen får ju missa hans tack 😝 Han är ju helt missanpassad stackarn 😅
Citera
2026-09-02, 17:07
Medlem
Citat:

Lidingö

😆

Tror han var helt hundra på att hon ta hans efternamn och skippa Wahlgren 😅
Citera
2026-09-02, 17:22
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
😆

Tror han var helt hundra på att hon ta hans efternamn och skippa Wahlgren 😅
Du skriver ju så illa. "hon ta hans efternamn". Vad menar du?
Citera
2026-09-02, 18:25
Medlem
Tror att det är just det han försöker nöta in hos henne. Och andra. Att det är Bauers bla bla bla. Lovar att det tog på hans ego när det återigen var PW som fick uppmärksamheten och rubrikerna. Blev väl inte så mycket skrivet om golfen. Förutom från hans egen sfär.
Citat:
Hoppas det! Han måste vara så sjukt osäker som människa. ”Min fru”, han vet innerst inne att han inte är någonting utan henne… eller inte?! Han kan lika gärna tänka han att är det bästa som hänt henne 😏
Citera
2026-09-02, 18:38
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Du skriver ju så illa. "hon ta hans efternamn". Vad menar du?
Lilla vän.
Tror 4inarow:s svar bara saknade ett "skulle".

Så tror jag de flesta fungerar? Man kan ofta förstå vad någon säger, även om
en del av kommunikationen bryts.

Du verkar ofta fokusera på detaljer, och missa helheten.

Alla tillbringar inte tiden 24x7 på FB. Flashback är ofta ett "guilty pleasure"
Har man något vettigt att säga, men råkar stava fel på ett ord, spelar det väl inte så stor roll?

Tack för att du tar dig tid och korrekturläser! Kul att ha dig här!
Bidra gärna med positiv feedback
Elaka känslor bemöts nog bättre av en vägg nära dig 👊
Citera
2026-09-02, 18:48
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Tror att det är just det han försöker nöta in hos henne. Och andra. Att det är Bauers bla bla bla. Lovar att det tog på hans ego när det återigen var PW som fick uppmärksamheten och rubrikerna. Blev väl inte så mycket skrivet om golfen. Förutom från hans egen sfär.
Inte sett nåt från golfen förutom hans egna bilder och filmer där han naturligtvis är med på varenda bild. Slempropp ser han ut som.
Hur ego kan man bli? Han måste tro att han är guds gåva till kvinnan och den snyggaste och fräschaste 60+ som finns. Nu i reklam för Boomerang tillsammans med hon som är chef.Hon har struma eller nåt. Ögonen står liksom ut. Han har på sig en kofta som är döpt till Lagnö. Hur extremt fjantigt kan det bli? Han ser ut som 70. Känner några i hans ålder som ärligt ser 20 år yngre ut än honom. Han borde kolla in sångaren Rick Springfield som filmades hörom veckan. Han är snart 80 och ser yngre ut än den gråa SurBauer.
Nu är iallafall kärleken på topp och han är liksom lite nykär i PW igen efter sommaren då dom har varit tillsammans sååå mycket. PW sa detsamma i en intervju men hon såg inte direkt nykär ut...
Citera
2026-09-02, 19:20
Medlem
Citat:
Lilla vän.
Tror 4inarow:s svar bara saknade ett "skulle".

Så tror jag de flesta fungerar? Man kan ofta förstå vad någon säger, även om
en del av kommunikationen bryts.

Du verkar ofta fokusera på detaljer, och missa helheten.

Alla tillbringar inte tiden 24x7 på FB. Flashback är ofta ett "guilty pleasure"
Har man något vettigt att säga, men råkar stava fel på ett ord, spelar det väl inte så stor roll?

Tack för att du tar dig tid och korrekturläser! Kul att ha dig här!
Bidra gärna med positiv feedback
Elaka känslor bemöts nog bättre av en vägg nära dig 👊

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett trevligt och utförligt svar till denne användare. Hoppas vi slipper dessa små påhopp nu 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in