2026-08-12, 17:43
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
PW bor ihop med en oduglig, odräglig, 60-årig man, som ingen vill anställa?

Frågan är väl om någon (ICA/PW) vill avskeda honom?
Citera
2026-08-12, 17:53
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Hon och hennes familj har väl varit där sedan i början på juni. Samma som förra sommaren står det på hennes insta.
Fy fan vilka tattare. Nöta på andras saker.Obegripligt att hon okejjar det eller är det Schloss Bauer nu!? Bor garanterat gratis med. 🤮🤮🤮
Citera
2026-08-12, 19:22
Medlem
Tror Bauer gör som han vill. Och hans äldsta dotter verkar vara lika mycket gnidare som far sin. Undrar vad PWs egna barn tycker
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Fy fan vilka tattare. Nöta på andras saker.Obegripligt att hon okejjar det eller är det Schloss Bauer nu!? Bor garanterat gratis med. 🤮🤮🤮
Citera
2026-08-13, 09:30
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Bauers dotter och barnbarn är KVAR i Spanien!!! Snacka om att våldgästa familjen och ska inte ungarna till skolan? Herregud har hon varit där hela sommaren? Hon kallar det själv att dom typ "håller ställningarna" i Casa Piña. Äckligt! Vilken jävla parasit.Vore jag PW skulle jag sätta mig på första plan, åka ner och slänga ut patrasket. Är hon arbetslös eller?
Samma obefintliga arbetsmoral som pappsen?
Kan ju vara så att PW vill att någon är i Spanien och tittar till huset. Så de kanske inte våldgästar, men de gör det så klart mer än gärna.
Citera
2026-08-13, 09:36
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Kan ju vara så att PW vill att någon är i Spanien och tittar till huset. Så de kanske inte våldgästar, men de gör det så klart mer än gärna.
Förvisso...men hon har väl klarat sig utan husvakt tidigare eller hur? Bauers unge med familj i typ 2 månader ,om inte mer, det är snylteri av värsta sort. Normala människor gör inte så. Har dom blivit vräkta eller?
Citera
2026-08-13, 10:38
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Har ingen koll alls på denna Christian
Det lilla jag sett så får jag vibbar om att han är en sliskig typ
En sån som skulle kunna sexuella trakasserier mot kvinnor
Precis som Pedro Pascal, man bara väntar på att nått skit ska komma fram
Citera
2026-08-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Frågan är väl om någon (ICA/PW) vill avskeda honom?

Jag häpnar över denna hatkampanj mot en person.Det hittas fel precis överallt. Ingen verkar tänka på att han är gift med en slarvig prylsamlande och flamsig hustru som , i mitt tycke, styr deras liv. Jag gillar PW men det är nog en annan femma att vara gift med henne. Man behöver inte vara psykolog ( som flertalet i tråden tror sig vara) för att inse att de är för olika för äktenskap.
Citera
2026-08-13, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Jag häpnar över denna hatkampanj mot en person.Det hittas fel precis överallt. Ingen verkar tänka på att han är gift med en slarvig prylsamlande och flamsig hustru som , i mitt tycke, styr deras liv. Jag gillar PW men det är nog en annan femma att vara gift med henne. Man behöver inte vara psykolog ( som flertalet i tråden tror sig vara) för att inse att de är för olika för äktenskap.

Pernilla tog upp just detta i ett avsnitt av WV. Att deras olikheter som i början var spännande har nu blivit ett problem.
Citera
2026-08-13, 11:44
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla tog upp just detta i ett avsnitt av WV. Att deras olikheter som i början var spännande har nu blivit ett problem.
Är man för olika så blir det många kompromisser= ingen får sin vilja igen helt och fullt= två missnöjda i förhållandet. Bättre då att faktiskt prioritera sin partners önskan helt och fullt enellanåt så är åtminstone en person nöjd och glad. Att v⁰ilja göra sin partner nöjd och känna glädje över det.
Ser inte några tecken direkt här att överhuvudtaget prioritera sin partner. PW lever Bauerliv hela sommaren och sitter sedan och gnäller och har tråkigt. I sommar låtsades hon gilla fotboll men vi såg ju genom det. Ingen Oscarsstatyett för den prestationen...Bauer klagar och gnäller JÄMT! Han låter som en riktig kärring emellanåt. Mycket östrogen i den tanten, trots skägg .
Dom är verkligen inte gifta av kärlek, dom står ut...än så länge. Bättre att dom skiljer sig ,han flyttar ut och dom ev förblir KK, fast sexet verkar ju inte heller funka så bra längre. Ser på TV-reklamen att det där Maxulin ska vara bra Bauer...ett litet tips på vägen!
Citera
2026-08-13, 11:46
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Tycker du inte att det är mer mysko att absolut INGEN tar honom i försvar och faktiskt berättar hur bra han är ? INGEN!
Citera
2026-08-13, 11:49
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror Bauer gör som han vill. Och hans äldsta dotter verkar vara lika mycket gnidare som far sin. Undrar vad PWs egna barn tycker
Pernillas barn är väl tillräckligt rika för att skaffa egna hus på solkusten? Om de inte redan har det? Det är inte deras hus. Men Pernilla kan säkert tycka det är skönt att någon håller igång huset. Om de får betalt, bor gratis eller kanske tom betalar för sig, har vi ingen aning om.
Citera
2026-08-13, 15:42
Medlem
Klart dom är där gratis! Det finns säkert mat i frysen också...frågan är om de fyller på när de lämnar ?

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in