2026-08-08, 10:20
Medlem
Är precis min inställning också. Att Emilio gjort något mot henne, vad har väl inte kommit fram iaf vad jag vet, är absolut inte ok men att vissa låtar Bauer bete sig som ett as emellanåt är tydligen helt vedertaget. Jävligt konstigt tänk!
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Jamän visst är det så. Tror vi alla unnar henne framgången och pengarna. Hon har jobbat hårt för det. Det är ju CB vi hakar upp oss på och med all rätt! Jag tycker han är helskum, självgod, besserwisser och obehaglig och det tänker jag fortsätta att tycka så länge han beter sig som han gör. Så det så!
Citera
2026-08-08, 14:37
Medlem
Citat:
Nä, inte alla. Däremot är vi flera som tycker att hon borde ha fått sig en bättre make. Han verkar inte riktigt klok helt enkelt och simpelt!

Men snälla rara. Ni kommer ju med stora raljeringar om huruvida de egentligen älskar varandra, passar ihop osv.
"Dumpa Bauer - Ta Emilio" och sen 900: 🥰🥰 efter det.
Planeten jorden har bara 2 män att erbjuda.
Citera
2026-08-08, 16:06
Medlem
Där är jag helt med dej, B är en självgod besserwisser
Citera
2026-08-08, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Där är jag helt med dej, B är en självgod besserwisser

Vilken B?
Citera
2026-08-08, 17:10
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vilken B?
Bauer
Citera
2026-08-08, 20:07
Medlem
Ni måste lyssna på senaste podden. Sofia påminner Pernilla om bråket i växthuset och frågar Pernilla vad som hänt, då P och C plötsligt verkar nykära. Pernilla meddelar att hon nu älskar att pussas och vara när Bauer 🤮
Citera
2026-08-08, 20:26
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Ni måste lyssna på senaste podden. Sofia påminner Pernilla om bråket i växthuset och frågar Pernilla vad som hänt, då P och C plötsligt verkar nykära. Pernilla meddelar att hon nu älskar att pussas och vara när Bauer 🤮
Det är ju det jag säger, Pernilla och Christian kommer inte att separera.
Citera
2026-08-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det är ju det jag säger, Pernilla och Christian kommer inte att separera.

Nej de gör kanske inte det? Pernilla verkar ju inte skaka av sig en man som behandlar henne illa i första taget 🥺😣
Citera
2026-08-08, 22:19
Medlem
Nej det är ganska uppenbart. Hon stannar väl tills det blir helt omöjligt. Kan säkert ta tid. Men tror hon kommer att lämna en dag.
Citat:
Nej de gör kanske inte det? Pernilla verkar ju inte skaka av sig en man som behandlar henne illa i första taget 🥺😣
Citera
2026-08-09, 06:15
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Bra att Sofia ser vad som händer, precis som många andra, och faktiskt tar upp det med henne.
PW kommer aldrig att erkänna att Bauer är en nitlott. Hellre en narcissist och självälskare än ingen alls. Har det tagit 6 år att gilla att pussas och vara nära??? Ett skämt.
Jag tror absolut att han har hotat med saker för att hon skulle göra denna kovändning OCH det kommer inte att hålla i längden. Ni ser ju hur familj och vänner har dragit sig undan. Han vill bara umgås på tu man hand med henne...alltid och jämt.
Vi får väl se hur hösten blir. Hennes kalender är väl blank och han ska väl jobba eller?
Hon kommer att dö av tristess och flänga mellan Spanien och Lidingö...
Citera
2026-08-09, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nej det är ganska uppenbart. Hon stannar väl tills det blir helt omöjligt. Kan säkert ta tid. Men tror hon kommer att lämna en dag.

Börjar tro att det ska väldigt mycket till innan hon lämnar? När man ser hennes hus och uteplatserna hon har, kommer han behövas där rent praktiskt. Med möbler, dynor, parasoller, grillplats, glassvagn, pool, trallar och växter som ska tas om hand och underhållas. Sen allt som kommer till med städning, matlagning mm. Hon kommer aldrig palla utan hjälp. Hon har huset/husen i Spanien också.
De har ju fått hjälp med precis ALLT! Men de som hjälpt dem med uppbyggnaden kommer att försvinna när det är klart. De båda är totalt värdelösa på att bo i hus och ta hand om en tomt.
I podden säger Pernilla att blommorna redan håller på att dö ”man måste ju vattna hela tiden!” Så de verkar inte ha nån trädgårdsmästare heller.
Citera
2026-08-09, 07:42
Medlem
Citat:
Bra att Sofia ser vad som händer, precis som många andra, och faktiskt tar upp det med henne.
PW kommer aldrig att erkänna att Bauer är en nitlott. Hellre en narcissist och självälskare än ingen alls. Har det tagit 6 år att gilla att pussas och vara nära??? Ett skämt.
Jag tror absolut att han har hotat med saker för att hon skulle göra denna kovändning OCH det kommer inte att hålla i längden. Ni ser ju hur familj och vänner har dragit sig undan. Han vill bara umgås på tu man hand med henne...alltid och jämt.
Vi får väl se hur hösten blir. Hennes kalender är väl blank och han ska väl jobba eller?
Hon kommer att dö av tristess och flänga mellan Spanien och Lidingö...

Han ”ställer upp” och kör henne precis överallt verkar det som (hon säger det själv i podden). Hon tycker han är så gulliiiig! Nej Pernilla, det är ett kontrollbehov!

Ny säsong släpps den 17/9, ser fram emot att se den. Undra om man kommer kunna följa hennes förändring där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in