Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...
Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!
Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.
Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.
Input på detta?
Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...
Detta är naturligt, eller kommer naturligt för de män med en hjärna. Det finns många saker hos svenska eller västerländska kvinnor som är fel. Men alla lider inte av vad det nu kan vara som är fel.
Men den stora grejen är polariseringen mellan könen. Om 80 % av tjejer i skrivande stund inte vill ha en kille som röstar på SD så blir det "ganska" så svårt att hitta en partner.
När man vet att 80 % av kvinnor inte kommer acceptera en om man öppnar truten och säger vad man röstar på så dör letandet efter tjej redan där. Vem orkar gå runt och va motiverad när man vet att 8/10 väljer bort en för att dom har blivit lurad om vad ett parti är eller inte?
Enligt undersökningarna röstar 40 % av unga män på SD. Det betyder att kvinnor väljer bort 40 % av män p.g.a. ingenting, enbart p.g.a. vad de lägger för lapp i ett kuvert var fjärde år.
Jag vet inte om det finns en del av dessa 40 % av killar som helt enkelt gömmer vad de röstar på.
Men jag undrar fortfarande hur ett sånt förhållande ser ut? Hur ska man diskutera nåt öppet? Ska man aldrig lyssna på radio, tv, tidningar? Aldrig diskutera eller reagera eller prata om nåt som hänt i nutid i landet?
Förstår inte hur ett sånt förhållande kan gå ihop? Den enda lösningen bör ju vara för en sån kille som röstar SD att mer eller mindre bli en bitch och inte uttrycka sin egna åsikt. Nu tror jag inte alla tjejer vill ha extrem vänster politik, inte längre allafall. Men att som kille börja säga vad man tycker i Sverige i ett förhållande borde ju snabbt upptäckas vad man röstar på.
Själv idag i skrivande stund så skulle jag inte vilja ha ett förhållande med dom heller som röstar på vänsterblocket eller tycker SD är nazister, som ungefär hälften av moderaternas väljare tycker.
Jag tycker det har gått alldeles för lång tid nu, förstår man inte fortfarande att man blivit lurad med olika saker o ting, eller inte fattar att vänsterblocket har politik som leder till problem så vill jag inte ha nått o göra med dem.
I o försig så har jag aldrig velat ha nåt att göra med dem, men nu är det nog ristat i sten för alltid. Har man inte sett vilka partier i riksdagen som är problem nu för sitt egna hemland så finns det inget hopp att man ser det om 1 eller 100 år från nu.
Sen är det många tjejer som är trendkänsliga, involverade i social media dessutom kanske på toppen. Det är inte attraktivt. En tjej som bara följer trender är en fullständigt ointressant människa.
Vad är det man brukar kalla dom? NPC:er?