2026-07-11, 15:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så det du säger är att svenska män ska överge Sverige?

Ja, det blir slutresultatet av decennier av feministisk politik utan gränser mot galenskapen.
Citera
2026-07-11, 16:00
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det blir slutresultatet av decennier av feministisk politik utan gränser mot galenskapen.
Det ör väl inte direkt vad jag skulle kalla patriotiskt.
Citera
2026-07-11, 16:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det ör väl inte direkt vad jag skulle kalla patriotiskt.

I dagsläget finns ingen anledning att vara patriotisk.
Citera
2026-07-11, 16:04
Medlem
Citat:
Det finns bevisligen en enorm gråzon mellan vad som uppfattas som lagligt och olagligt, och det verkar mestadels hänga på kvinnans humör eller psykiska diagnoser. Svenska män, i synnerhet unga sådana. lever väldigt farligt om de vill försöka ha någon form av samliv. Visst, dra landet till allt större feministisk extremism, och ni kommer en dag att få skörda frukterna, eftersom det inte går att förneka verkligheten hur länge som helst innan den tränger sig på. Det kommer att vara väldigt välförtjänt, och ropa inte på svenska män när ni sitter i ett utsatt läge.

Att kommunikationen haltar mellan unga män och kvinnor som är oerfarna och emotionellt omogna är ingen nyhet.

Och så ska det skyllas på kvinnors humör och psykiska diagnoser igen. Vad med unga killars diagnoser och humör? Kan ju tänkas att både en och två autistiska killar har svårt att tyda det sociala samspelet osv osv.
Citera
2026-07-11, 16:04
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
I dagsläget finns ingen anledning att vara patriotisk.
Så vart tänker du flytta då?
Vilka länder har kvinnor som uppfyller kraven?
Citera
2026-07-11, 16:07
Medlem
Citat:
En vänsterliberal regering har kuppats in i Polen, men trots detta har de betydligt strängare regler kring abort än Sverige.

Som jag skrev innan så genomgår kvinnor abort oavsett hur lagstiftningen ser ut.

Jag rekommenderade dig också att kolla upp hur många aborter som beräknas genomföras i Polen. Jag frågade inte om hur Polens lagstiftning ser ut, det vet jag redan.
Citera
2026-07-11, 16:09
Medlem
Citat:
Så vart tänker du flytta då?
Vilka länder har kvinnor som uppfyller kraven?

Han älskar Ryssland för att ryssarna lever efter gamla traditionella könsroller och för att ryskorna vet sin plats enligt honom och för att vodkan är billig.....

Inga av hans villfarelser stämmer dock med verkligheten
Citera
2026-07-11, 16:14
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Han älskar Ryssland för att ryssarna lever efter gamla traditionella könsroller och för att ryskorna vet sin plats enligt honom och för att vodkan är billig.....

Inga av hans villfarelser stämmer dock med verkligheten
Jaha. Jag hoppas TS finner sin Babushka.
Citera
2026-07-11, 16:16
Medlem
Citat:
Tror han har en redan. Han säger att han är gift och jag kan inte tänka mig en svensk kvinna som skulle stå ut med honom.
Citera
2026-07-11, 23:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror han har en redan. Han säger att han är gift och jag kan inte tänka mig en svensk kvinna som skulle stå ut med honom.

Han är gift med en svensk kvinna som han antagligen hatar och har noll respekt för. Idioten påstår att han är konservativ och värnar om kärnfamiljen men har bedragit sin familj flertalet gånger med prostituerade. Som han "hjälpt med att betala räkningarna och sätta mat på bordet" - alltså vad det låter rätt utsatta och desperata tjejer i andra länder.
Citera
2026-07-12, 15:33
Medlem
Citat:
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Tänker att det låter överdrivet.
Finns en hel del kvinnor som är vettiga. En behöver bara lägga tid på att vara representabel och hitta ett bra sätt att träffa rätt

Kan se en argumentation att det kan vara rätt att leta utomlands om en som man är väldigt konservativ på något sätt. Eller om en är väldigt kort och har svårt att kompensera det med andra fördelar.
Citera
2026-07-13, 09:53
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Kan se en argumentation att det kan vara rätt att leta utomlands om en som man är väldigt konservativ på något sätt. Eller om en är väldigt kort och har svårt att kompensera det med andra fördelar.

Vilka andra fördelar tänker du först och främst på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in