2026-07-13, 10:21
Medlem
[quote=JoaquinGuzman|95421212]
Vilka andra fördelar tänker du först och främst på?

Den som är kort kan kompensera med visa hög social kompetens, intelligens och genom att visa att han är en bra problemlösare.
Om han dessutom kan a att han inte är en pushover och kan vara empatisk så kan troligtvis träffa någon. Till och med om han inte ser bra ut.
Citera
2026-07-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Han är gift med en svensk kvinna som han antagligen hatar och har noll respekt för. Idioten påstår att han är konservativ och värnar om kärnfamiljen men har bedragit sin familj flertalet gånger med prostituerade. Som han "hjälpt med att betala räkningarna och sätta mat på bordet" - alltså vad det låter rätt utsatta och desperata tjejer i andra länder.
Så såna här trådar om att överge svenska kvinnor är egentligen bara Ww's sätt att försöka göra slut med hans egna svenska kvinna?

Måste finnas mer effektiva sätt.
Citera
2026-07-13, 11:32
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Så såna här trådar om att överge svenska kvinnor är egentligen bara Ww's sätt att försöka göra slut med hans egna svenska kvinna?

Jag förstår att det svider i dig som kvinna att få höra att det faktiskt inte är så lätt att vara man i Sverige idag heller och att många svenska män faktiskt anser och tycker att svenska kvinnor har samma rättigheter och möjligheter som män har.
Citera
2026-07-13, 14:10
Medlem
Citat:

Ja du, fråga inte mig. Jag tror hans känslor för kvinnor är väldigt konfliktfyllda och invecklade. Troligen något som grundades under uppväxten. Och liksom många av de här männen har han inte förmått utvecklas emotionellt bortom traumat.
Citera
2026-07-13, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag förstår att det svider i dig som kvinna att få höra att det faktiskt inte är så lätt att vara man i Sverige idag heller och att många svenska män faktiskt anser och tycker att svenska kvinnor har samma rättigheter och möjligheter som män har.

Vad har lika rättigheter och möjligheter att göra med det jag och B pratar om?
Citera
2026-07-13, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Är det därför du vill överge den svenska kvinnan/din fru?
Citera
2026-07-13, 16:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Sådana kvinnor görs inte idag. När jag skriver på forumet så är det framförallt dagens killar och unga män jag värnar, inte mig själv. Jag har både ekonomiska, sociala, och kognitiva resurser att klara mig bra ändå. De unga killarna drabbas dock oerhört hårt av både den massinvandring och den drakoniska repression av manlig sexualitet och den försämrad rättssäkerhet för män som i synnerhet unga kvinnor önskar. Må karma drabba dem...
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-13 kl. 16:37.
Citera
2026-07-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sådana kvinnor görs inte idag. När jag skriver på forumet så är det framförallt dagens killar och unga män jag värnar, inte mig själv. Jag har både ekonomiska, sociala, och kognitiva resurser att klara mig bra ändå. De unga killarna drabbas dock oerhört hårt av både den massinvandring och den drakoniska repression av manlig sexualitet och den försämrad rättssäkerhet för män som i synnerhet unga kvinnor önskar. Må karma drabba dem...

Nä kvinnor som går med på att bli bedragna regelbundet och som sitter och letar horor åt sina söner görs sannerligen inte längre. Speciellt inte idag när kvinnor har råd att skilja sig.
Citera
2026-07-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Nä kvinnor som går med på att bli bedragna regelbundet och som sitter och letar horor åt sina söner görs sannerligen inte längre. Speciellt inte idag när kvinnor har råd att skilja sig.
Hoppas hans fru fattar det snart.

Kan iofs bli svårt då hon rimligen är en fantasifigur. Men annars.
Citera
2026-07-13, 21:16
Medlem
Citat:
Hoppas hans fru fattar det snart.

Kan iofs bli svårt då hon rimligen är en fantasifigur. Men annars.

Ja antingen totalt fejk eller lika mycket white trash som maken.
Citera
2026-07-14, 07:16
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Var har jag skrivit att jag vill göra det? Tror nog tråden är en lite mer allmänt hållen diskussion eller är du här i tråden för att försvara din svenska fru?
Citera
2026-07-14, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Näst efter simps är ”manosfärsmachokillar” eller vad fan de heter de största simpsen. Kvinnor är ställföreträdande, jag fattar. Men det är alldeles för infekterat hela skiten nu. Det är sumpat.

Gå ut och var en man. Inte ett drägg. Inget pucko. En man. Hur du än vill vara den.

Ha dina åsikter. Skit. I. Vad. Nån. Kvinna. Tycker. Att. Du. Ska. Tycka. Eller. Inte. Tycka. Eller nån man. Tänk själv och kör.

Du är varken så oempatisk eller oconnectad som du tror. Sen om nån av alla underbara svenska eller icke-svenska eller blandsvenska kvinnor (eller män) eller whatever visar intresse - good for you

Det är bara dumheter allt det här, vi kollrar bara bort oss själva. Gå efter eget huvud. Alltså använd dina ögon såklart, men i slutändan så finns det så mycket skit som hävs ut hela tiden - och det är fan skräp så mycket av det. Folk är mycket finare än vad man tror. Men låt dig inte luras, allt verkar efter eget intresse.

Men vad är kärlek?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in