Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Sådana kvinnor görs inte idag. När jag skriver på forumet så är det framförallt dagens killar och unga män jag värnar, inte mig själv. Jag har både ekonomiska, sociala, och kognitiva resurser att klara mig bra ändå. De unga killarna drabbas dock oerhört hårt av både den massinvandring och den drakoniska repression av manlig sexualitet och den försämrad rättssäkerhet för män som i synnerhet unga kvinnor önskar. Må karma drabba dem...
Näst efter simps är ”manosfärsmachokillar” eller vad fan de heter de största simpsen. Kvinnor är ställföreträdande, jag fattar. Men det är alldeles för infekterat hela skiten nu. Det är sumpat.
Gå ut och var en man. Inte ett drägg. Inget pucko. En man. Hur du än vill vara den.
Ha dina åsikter. Skit. I. Vad. Nån. Kvinna. Tycker. Att. Du. Ska. Tycka. Eller. Inte. Tycka. Eller nån man. Tänk själv och kör.
Du är varken så oempatisk eller oconnectad som du tror. Sen om nån av alla underbara svenska eller icke-svenska eller blandsvenska kvinnor (eller män) eller whatever visar intresse - good for you
Det är bara dumheter allt det här, vi kollrar bara bort oss själva. Gå efter eget huvud. Alltså använd dina ögon såklart, men i slutändan så finns det så mycket skit som hävs ut hela tiden - och det är fan skräp så mycket av det. Folk är mycket finare än vad man tror. Men låt dig inte luras, allt verkar efter eget intresse.
Men vad är kärlek?