2026-08-08, 19:31
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Va? Hon har väl gjort jättemycket för svensk etnonationalism.

Sanna Hills underbara vintertal på Frihetsnytt:

https://www.youtube.com/watch?v=SjEnbL_t7tQ

Hon har självklart gjort fel nu, men jag tycker att ni är väldigt oförstående och elaka.

Sanna Hill och du har väl gjort ungefär lika mycket gott för Sverige.
Citera
2026-08-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
https://www.dn.se/sverige/kvinnohat-far-sanna-hill-att-hoppa-av-efter-18-ar-inom-extremhogern/

Vad tycker ni om det här då? Oväntat?

Hon ska ha flyttat med sin son till skyddat boende och har nu ensam vårdnad om sonen. Vem är den våldsamma nationella mannen?

Tänker följande:
* Hon är fortfarande nazist? Eftersom hon bara kritiserar kvinnosynen i partiet.
* Hon verkar blåst, hur är man så ideologiskt övertygad att man är aktiv nazist i flera år och sen kommer på att man är emot det? Jag hade inte litat på henne, känns som att hon vill synas i första hand och inte har någon moral.
Både för att hon var aktiv i NMR och för att hon plötsligt låtsas vara emot dem.

* Att kommentarer i sociala medier är helt knäppa. "Där sa hon sanningen om SD".
SD är absolut inte ett nazistiskt parti, de blir ju själva hotade av nazister.
Citera
2026-08-08, 19:33
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexdjur
Jag rekommenderar dig att läsa artikeln. Alldeles i början står det att hon och sonen haft skyddat boende i 9 månader.

Okej, då hade jag fel på 3 månader.
Citera
2026-08-08, 19:36
Medlem
Reflexdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det framgår inte varför hon bor på skyddat boende... Kanske flyr hon från sin man?

Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nej nu är du där med dina feministiska fördomar igen. Hon var extremhöger och de jagas av Vänstern och media. Självklart har man inte telefonnummer eller adress på nätet då. Gör det enkelt.

Eller inte, här någon som verkar vet mer. Enligt artikeln väljer Sanna ständigt fel män, gärna kriminella. Klart man måste gömma sig då till slut.
https://www.assarchristian.se/p/om-sanna-hills-oformaga-att-valja-ratt

Läs gärna artikeln. Där framgår det mellan raderna att det är barnets far de flytt från. Det står att domstolen inte har gett honom umgängesrätt och så ska det vara fram till huvudförhandlingen i år. Likaså pratar hon mycket om kvinnovåldet inom rörelsen. Så det är inte så svårt att fatta att han varit så våldsam att domstolen inte vill låta honom träffa sin son.
Citera
2026-08-08, 19:37
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är dock svårt att få ensam vårdnad. Och hon har tilldelats ensam vårdnad. Och bir på skyddat boende. Och lämnar den rörelse hon var aktiv i under 18 år, då hon där har mött på kvinnohat och även kvinnohat i privata relationer. Lägger man ihop 2+2 så blir det fyra. Något allvarligt har inträffat.

Och nej, man får inte skyddat boende hur som helst, finns inte så många. De som finns behöver gå till dem med högst skyddsbehov.

Testa att säga att din man är en hotfull nazist...
Citera
2026-08-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Ingå? Att tillhöra den nationella rörelsen innebär inte att du måste bli godkänd av någon specifik person. Det beror helt på vilket umgänge du söker dig till.

Vem som helst kan vara en del av den nationella rörelsen.

Annie Lööf kan just nu vara en del av den nationella rörelsen utan att vi har en aning om det och kanske aldrig kommer få reda på det heller. Allt handlar om vad du gör och tänker.
Man måste inte vara med i någon organisation.

Jo jo, men åtminstone ett av Hills ex har som sagt varit med i den mer organiserade ytterhögern, dvs inte bara gått runt hemma och tyckt illa om judar.
Citera
2026-08-08, 19:39
Medlem
Bilderberg78s avatar
Det lustiga är att en Myra Öhman som visat pattarna på twitter är vänsterns motsvarighet till Sanna Hill. som nämns i DN artikeln flera gånger.
Citera
2026-08-08, 19:40
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jo jo, men åtminstone ett av Hills ex har som sagt varit med i den mer organiserade ytterhögern, dvs inte bara gått runt hemma och tyckt illa om judar.

Exakt vilken mer organiserad ytterhöger?
Citera
2026-08-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Det handlar nog mer om att jag inte bryr mig så mycket .

En perifer snart medelålders knappt normsnygg kvinna har haft som mönster att ha ihop det med våldsamma män.

Borde du inte rikta din energi mot pedofilälskare som öppet kandiderar för C i valet 2026 i stället?

Våldsamma män som tydligen omfamnas av den nationalistiska rörelsen.

Jag fattar varför du vill rikta diskussionen mot Federley och Centern, för du vill fortsätta ha överseende med kvinnomisshandlare inom ytterhögern. Det är ju rätt vidrigt men du gör ju som du vill. Nu orkar jag inte med dig eller den här diskussionen längre.
Citera
2026-08-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexdjur
Läs gärna artikeln. Där framgår det mellan raderna att det är barnets far de flytt från. Det står att domstolen inte har gett honom umgängesrätt och så ska det vara fram till huvudförhandlingen i år. Likaså pratar hon mycket om kvinnovåldet inom rörelsen. Så det är inte så svårt att fatta att han varit så våldsam att domstolen inte vill låta honom träffa sin son.

Stackars pojke!
Citera
2026-08-08, 19:44
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Vem och vilken organisation?
Citera
2026-08-08, 19:45
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Våldsamma män som tydligen omfamnas av den nationalistiska rörelsen.

Jag fattar varför du vill rikta diskussionen mot Federley och Centern, för du vill fortsätta ha överseende med kvinnomisshandlare inom ytterhögern. Det är ju rätt vidrigt men du gör ju som du vill. Nu orkar jag inte med dig eller den här diskussionen längre.

Våldsamma män som tydligen omfamnas hjärtligt gång på gång av Sanna Hill.

Pedofiler verkar inte vara något bry för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in