2026-08-08, 14:55
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Vad fan är ” White sharia” Hur kan vita män på riktigt frångå den urnordiska vikingamentaliteten, att kvinnan är en jämnlike.

För mig är alla svenska män som anammar arabmentalitet bara en annan form av Whiggers!
Citera
2026-08-08, 14:57
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Just det Incel-Christians berömda ligglista som han fantiserat ihop. Nog för att du är otydlig i dina inlägg men ibland undrar jag om du inte är efterbliven.

Försöker du vifta bort att du inte förstår skillnaden mellan en ligglista och partnerlista nu?
Citera
2026-08-08, 14:57
Avstängd
Grontarskonts avatar
Inte förvånad!

MEN INTE ALLA MÄN......
Citera
2026-08-08, 14:59
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon bor av någon anledning på skyddat boende med sin son som föddes 2021.
Nja, anledningen är väl hennes politiska aktivitet. Kanske har hon tröttnat på det sekteristiska livet som tenderar att bli lite inskränkt och dolt. Inte praktiskt med barn som går på dagis m.m. Hatisk ideologi drivs bäst i ensamhet med andra ensamma.
Citera
2026-08-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Nu har Christian Petersson vaknat till liv: Om Sanna Hills oförmåga att välja rätt.

Han skriver bland annat:

"Jag skulle kunna ägna spaltmeter åt att räkna upp Sanna Hills långa ligglista över män med dokumenterat destruktiva beteenden. Den skulle bli längre än ett kvitto från Ullared. Hon särar villigt på benen för de mest psykotiska exemplaren."

Ja, det där citatet bekräftar väl Sannas beskrivning av kvinnosynen i de kretsarna.
Citera
2026-08-08, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Varför behöver det ha hänt någonting hemskt?

Det räcker med att det inte dyker upp några pengar på kontot längre. Då blir det panik.

Hur förklarar du att hon har bott på skyddat boende med sin son sedan 2025?

Artikeln kanske är en slags "livförsäkring". Att tiga kan vara farligare än att prata ibland. Nu vet den/de hon gömmer sig för att hela Sverige vet. Då blir det svårare att "tysta" henne.
Citera
2026-08-08, 15:02
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Försöker du vifta bort att du inte förstår skillnaden mellan en ligglista och partnerlista nu?
Ligglistan är något du och Christian har fantiserat ihop i era incelhjärnor
Citera
2026-08-08, 15:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Min svartmarkering. Hon är 33 år gammal och Sanna Hill är hennes riktiga namn. Ingen människa har väl någonsin sett mer brittisk ut än vad hon gör, så jag gissar att hon har påbrå därifrån. Jag tycker att vi ska vara snälla mot Sanna. Hon har haft det jobbigt ett tag, men hon kommer att komma tillbaka till den nationella rörelsen när hon mår bättre igen. Hon är ingen dålig människa.

Hon kommer knappast tillbaka till rörelsen hon kommer skriva en bok som Jessika Devert gjorde och helt byta idelogi. Går man ut i DN då kommer man inte tillbaka.
Citera
2026-08-08, 15:05
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Alltså förhåller det sig så då att väldigt många farliga män söker sig till dessa högerkretsar.

Hon ska ha bott på skyddade boenden i nio månader och det är nog där hon blivit avprogrammerad, i ännu en extrem miljö.

"Farliga män", en term som kan diskuteras i dessa sammanhang. Om du menar de som har hårt psyke, starka och "farliga" så skulle jag inte säga att de söker sig till högerextrema kretsar.

Det är mer veklingar, men som vill vara tuffa och hårda, som söker sig till högerextrema kretsarna. Sedan i grupp är man tuff. Enda gången man är tuff en mot en, är när en kvinna står framför dem.
Citera
2026-08-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Sanna Hill har efter nio månader på kvinnojour (som brukar drivas av extrema feminister med ett enormt manshat) beslutat sig för att hela den s.k. nationella rörelsen kvinnofientlig. Hon bekräftar bara att kvinnor i stort är känslostyrda.

Sanna Hill är också en tjej som alltid dragit sig till män som kanske inte alltid gjort sig kända för att vara de mest stabila männen. Så som man ligger får man bädda kanske. Att däremot stämpla tiotusentals män i den "nationella rörelsen" som kvinnohatare p.g.a sin egna personliga erfarenheter av vissa män är extremt oärligt och jag är glad att hon lämnar om det är så lätt hon byter fot. Ser på hennes Facebook att hon börjat frottera sig med vänsterextremister istället. Trodde inte hon var den typen av sökare, brukar mest vara män som är det.

Förstår att många kvinnor vänder sig emot åsikter som dryftas om kvinnlig rösträtt. Det är inte en lätt fråga och jag tror många män som ifrågasätter lämpligheten i kvinnlig rösträtt eller allmän rösträtt överhuvudtaget gör det p.g.a. resultatet av den samma. Att Sverige på hundra år gått från att vara ett konservativt land till ett av världens mest liberala länder är ett resultat av den. Frågan om kvinnans roll i samhället och synen på familjen är extremt komplex och inget som kan diskuteras lättvindigt. Feminismen har som uttalat mål att krossa kärnfamiljen och det är det Sanna Hill nu skriver under på och allt som följer med dessa extrema vänsterfeministska åsikter. Istället för att kämpa för en sund nationell feminism som gynnar samhället, kvinnor och barn.

Skyddat boende är skyddat boende. Där bor den med skyddsbehov själv eller ihop med eventuella barn. De behöver inte ha kontakt ens med någon kvinnojour. Det skyddade boendet går genom Socialtjänsten.
Citera
2026-08-08, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Nja, anledningen är väl hennes politiska aktivitet. Kanske har hon tröttnat på det sekteristiska livet som tenderar att bli lite inskränkt och dolt. Inte praktiskt med barn som går på dagis m.m. Hatisk ideologi drivs bäst i ensamhet med andra ensamma.

Det framgår inte varför hon bor på skyddat boende... Kanske flyr hon från sin man?
Citera
2026-08-08, 15:08
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone

Det är idiotiskt att gå med i sådana här typer av organisationer. Vad är egentligen poängen med det hela?

Det är nästan bara idioter som söker sig dit och det är omöjligt att få ett normalt jobb samtidigt.

Varför måste man tillhöra en specifik grupp?

Man kan vara nationalist utan att tillhöra en typ av "klubb". Jag träffar dagligen andra nationalister. Bland annat på gymmet.

Vi tillhör ingen grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in