Citat:
Ursprungligen postat av
bortmedfifittor
Det är ingen som ser ner på att en 29-årig kvinna är tillsammans med en 50-årig man. Finns mängder med sådana par. Eller är 29 för gammalt?
Ok, jag förstår, så meningen med livet för dig är att knulla unga fertila kvinnor. Då förstår jag att du finner livet meningslöst. Många andra homo sapiens har utvecklats till att värdesätta nära relationer, givande aktiviteter, innovation, tänkande, skapande, filosoferande, altruism, andlighet, etc. Därför får du så få medhåll i tråden, och de flesta vill alltså inte dö pga att vi blir äldre och inte kan knulla kvinnor i åldersgruppen 14-22.
Det handlar om besattheten av ålder. Vi borde inte bry oss om ålder. Ålder borde vara irrelevant. Borde inte spela någon roll om en kvinna är 29 eller 19 år gammal. Att man tittar på oss människor som siffror, baserat på hur många kalenderålder vi levt på jorden, är förmodligen det sjukaste vi har i dagens samhälle.
Det är ett helt värdelöst liv om vi ska titta på oss människor utifrån ålder. Vad spelar det för roll om en kvinna är 19 år och en man är mycket äldre som exempel? Men i dagens sjuka samhälle ser man på oss människor som siffror, trots att det går emot vår mänskliga natur. Vår natur är ju att vara med fertila kvinnor så att vi kan reproducera oss.
Istället har vi ett samhälle där man nu tar kvinnor i deras bästa ålder och gör dessa till barn i princip där man ser det som "omoraliskt" och "dåligt" om en sådan kvinna är med en äldre man. Jag blev djupt chockad när jag fick reda på hur man ser på detta för några år sedan när jag såg diskussioner på Tiktok, Instagram, Youtube och andra sidor. Inte nog med att man gjort 16 och 17 åringar till "barn", nu håller man på att göra samma sak med 18, 19 åringar och kvinnor i början av 20 års åldern.
Allting blir ju bara värre och värre för varje år. Varje ny generation är mer sjuk, rutten och vidrig.