Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Hur kan du tycka det är okej när kvinnor BLOTTAR sin röv på detta sättet? Kvinnor i stringbikini går runt och blottar sin röv och du är okej med detta? Du tycker inte detta är en symbol för hur ruttet och vidrigt dagens samhälle är? Har du ingen anständighet i detta livet? Har du ingen heder?
Du är ju ett bevis på hur ruttet och vidrigt dagens samhälle är. Du kan tycka detta är kul och trevligt, jag tycker detta är fruktansvärt och vidrigt. Kvinnor ska inte blotta sin röv för allihopa offentligt.
Och ja, jag blir glad när folk dör i olyckor för det påminner mig och oss alla om att vi alla kommer dö snart och detta ruttna livet vi lever i kommer försvinna. Tack och lov.
Varför skulle det inte vara okej? Om de kan ha ett plagg som är skönt, som visar upp deras kropp och som dessutom gör att de kan njuta av sol och värme, varför skulle det inte vara okej? Vad är det i det som gör att du tycker att du har rätten av döma det? Varför skulle du vara någon slags upphöjd individ, som kan avgöra vad de får och inte får göra?
Det mest som du har yttrat här tyder snarare på att det är du som är miserabel. Du lyckas både uttrycka hur miserabelt som du mår, samtidigt som du ska sätta gränser för hur andra ska leva sina liv.
Du borde nog fokusera mer inåt än utåt.