2026-08-04, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiwi98
Man behöver mål nr eller personnr för att få ut den, så den som läst den får gärna dela med sig av mål nr

740-26, förvaltningsrätten i Jönköping 🫶🏻
Citera
2026-08-04, 18:12
Medlem
Kan inte någon av er som redan har tillgång till LPT-domen lägga upp den här på FB? 🙏
Citera
2026-08-04, 18:14
Medlem
Visst får man väl lägga upp domen här? I fb-trådar om brott läggs ju domar upp och det är offentliga handlingar så vem som kan begära ut.

Kommer Alice och H hitta min IP-adress, hänga ut mig och anmäla mig om jag gör det? 😨😂
Citera
2026-08-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Kan inte någon av er som redan har tillgång till LPT-domen lägga upp den här på FB? 🙏

Skrev precis ett inlägg och frågade om man får 😂 osäker. Men borde väl vara lugnt?
Citera
2026-08-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Visst får man väl lägga upp domen här? I fb-trådar om brott läggs ju domar upp och det är offentliga handlingar så vem som kan begära ut.

Kommer Alice och H hitta min IP-adress, hänga ut mig och anmäla mig om jag gör det? 😨😂

Nej, så fungerar det ej, sålänge du lägger upp den anonymt! Detta är den ändå tråden jag följt på FB där en dom eller handling inte lagts upp direkt. När en länk på dom gått ut lägger folk upp nya länkar till handlingen. Så har bara väntat och väntat på att den ska komma upp 🤣🙃

Många använder denna på fb för att ladda upp filer anonymt: Proton.me/drive 🙏🤗
Senast redigerad av Lolacola 2026-08-04 kl. 18:21.
Citera
2026-08-04, 18:23
Medlem
På hennes privata instagram lägger hon upp en story där hon filmat mat och skriver "Madame Petie can her cooking" 😬 skäms alltså..

Så märkligt att kalla sig själv det och ha två helt olika personligheter. Eller på hennes inalicekitchen lyfter hon fram sjukdomar, allt hon gör för sin mamma och bror osv medan privata instagram är gamla sexiga bilder, klipp där hon smeker sig själv på låren, att hon är självständig osv osv. Förmodligen tycker hon alltid att hon är madame petie men svårare att få en följeskara med tanter som tycker synd om henne om hon visar upp den sidan. Vore hon inte skygg inför kameran kanske OF hade varit passande.
Citera
2026-08-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Nej, så fungerar det ej, sålänge du lägger upp den anonymt! Detta är den ändå tråden jag följt på FB där en dom eller handling inte lagts upp direkt. När en länk på dom gått ut lägger folk upp nya länkar till handlingen. Så har bara väntat och väntat på att den ska komma upp 🤣🙃

Många använder denna på fb för att ladda upp filer anonymt: Proton.me/drive 🙏🤗

Väntade också ett tag och begärde ut den själv sen😅 Dom här som har den vill tydligen inte dela med sig, inte heller på bloggbevakning ville en person som hade den dela med sig.

Verkar som man behöver betala för att använda den sidan?
Fixat en annan och slänger upp länk i ett inlägg!
Citera
2026-08-04, 18:32
Medlem
Här är domen från 2026-02-20

https://nippydrop.com/v/KgTRcDhG

Nog första gången jag delar in fil, säg till om det inte funkar eller om det inte är anonymt så jag röjer mig själv😎

PS tar gärna emot tacksamhet, buketter och gåvor som tack😉😂
Senast redigerad av Plantis789 2026-08-04 kl. 18:37.
Citera
2026-08-04, 18:37
Medlem
Portapottys avatar
Citat:
På hennes privata instagram lägger hon upp en story där hon filmat mat och skriver "Madame Petie can her cooking" 😬 skäms alltså..

Så märkligt att kalla sig själv det och ha två helt olika personligheter. Eller på hennes inalicekitchen lyfter hon fram sjukdomar, allt hon gör för sin mamma och bror osv medan privata instagram är gamla sexiga bilder, klipp där hon smeker sig själv på låren, att hon är självständig osv osv. Förmodligen tycker hon alltid att hon är madame petie men svårare att få en följeskara med tanter som tycker synd om henne om hon visar upp den sidan. Vore hon inte skygg inför kameran kanske OF hade varit passande.

Ja, fram med skämskudden… Det är verkligen två helt olika personligheter. Misswox-kontot utgörs enbart av tappra försök till thirst traps med samma bilder på repeat, bara massa gamla snuskgubbar i kommentarsfältet där. Hahaha och nu postade hon plötsligt Heidi på sin story uppklädd i skinnbrallor och urringning? Ska mamsen också få lite uppmärksamhet av den sunkiga följarskaran?
Citera
2026-08-04, 18:42
Medlem
Portapottys avatar
Citat:

Nog första gången jag delar in fil, säg till om det inte funkar eller om det inte är anonymt så jag röjer mig själv😎

Sänder en telepatisk blombukett härifrån, you just made my day! Ska genast förkovra mig…
Citera
2026-08-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Portapotty
Sänder en telepatisk blombukett härifrån, you just made my day! Ska genast förkovra mig…

Tackar tackar! Trevlig läsning. Synd att vi inte kommer få tillgång till mer såna saker. Att få se svart på vitt när hon håller på som hon gör känns bra. Hemskt att säga förmodligen, hon är uppenbarligen sjuk. Men tycker inte man ska tjäna pengar på att folk tycker synd om en om man ljuger och håller på.
Citera
2026-08-04, 18:52
Medlem
Citat:

Tusen tack 🌷🌸🎉Funkade bra att öppna.Tänk om alla prenumeranter kunde ta del av detta och även hennes följare som går på hennes skit.Står ju klart och tydligt att hon lider av svår psykisk störning enligt överläkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in