2012-11-15, 23:26
Medlem
LaBoums avatar
Klart att hon ljuger om hon säger typ, ungefär ca, approximativt 10.

Tror att du får använda kvadreringsregeln, d.v.s. n^2 där n är typ, ungefär antalet sexpartners. I dina tjejers fall 10^2 = 100 sexpartners.
Citera
2012-11-16, 14:26
Medlem
AfroSaharahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CripeN
Varför ställer man en så dum fråga "hur många har du legat med?" till o börja med?
Spelar ju för fan ingen roll hur många en tjej/kille har legat med, Så ge fan i frågan bara

kan inte mer än o hålla me
Citera
2013-04-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
Ja det låter ju onekligen som ett riktigt kap!

Hur gammal är denna kvinna?

EDIT: Efter att ha kollat din historik så antar jag att du själv är denna "Vän" som du pratar om.

Denna kvinna är 24 år. Och jag tror jag hade vågat skriva på flashback om det var jag
Citera
2013-04-11, 18:15
Medlem
Jag är 22 och har haft 5. Min kompis som är 21 är oskuld. En annan kompis är 24 och har legat med 17 st. Så, väldigt olika helt enkelt
Citera
2026-08-03, 14:04
Medlem
Jag tycker det låter som en normal tjej som gillar sex. Bra att svara ärligt.

Citat:
Ursprungligen postat av foresttrees
Lånar tråden lite om de e okey

Tjej 18 år har legat med 21 st vad tycker ni om det?

Edit: Det är inte jag det är frågan om
Citera
2026-08-03, 17:31
Medlem
Jag överhörde ett par tjejer i 20-25 årsåldern som pratade om "the manosphere" och såna saker. De var väldigt upprörda att det fanns män som ansåg att det var negativt med kvinnor som hade legat med många män vid unga ålder. De var övertygade att den inställningen var ett hot mot deras existens.
Citera
2026-08-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Jag överhörde ett par tjejer i 20-25 årsåldern som pratade om "the manosphere" och såna saker. De var väldigt upprörda att det fanns män som ansåg att det var negativt med kvinnor som hade legat med många män vid unga ålder. De var övertygade att den inställningen var ett hot mot deras existens.
Varför skulle det vara ett hot mot deras existens? Det går ju inte att kontrollera hur många de legat med. Bodde dessa kvinnor i afghanistan eller?
Citera
2026-08-03, 17:36
Medlem
Citat:
Fattar inte varför tjejer oroar sig, när det väl kommer till kritan kommer body count inte stoppa någon tjej från att ha en relation med en kille
Citera
2026-08-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vikii
Åh, blir så TRÖTT på att alla killar tror att alla tjejer ligger runt och säger en mindre siffra på antal sexpartners de haft än i verkligheten!!!!! Jag har bara haft sex med EN som är min nuvarande pojkvän men när jag berättade att jag är oskuld så trodde han inte mig och sa typ nåt i stil med att jag säkert ljuger och haft 10-15 st före honom. Man bli så jädrans ledsen att killar inte tror på det man säger! Ska tilläggas att jag är 23 år och har varit tillsammans med pojkvännen i 2 år.

Du får försöka ha överseende med hur han reagerade. Den moderna feminismen har lurat i tjejer att de både kan och ska knulla runt. Det kan inte ha varit lätt för din pojkvän att ta emot information att han eventuellt hittat en riktig drömtjej i dig. När saker verkar vara för bra för att vara sant så kan man reagera som han gjorde. Det är mänskligt. Ge honom lite tid så kommer han förstå vilken juvel han har hittat i dig!
Citera
2026-08-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Varför skulle det vara ett hot mot deras existens? Det går ju inte att kontrollera hur många de legat med. Bodde dessa kvinnor i afghanistan eller?

De var djupt upprörda av att det fanns män som ansåg att de hade ett lägre värde för att de knullat runt.
Citera
2026-08-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty1691
Fattar inte varför tjejer oroar sig, när det väl kommer till kritan kommer body count inte stoppa någon tjej från att ha en relation med en kille

Fast det kan det göra, indirekt. Det finns studier som visar att om man knullat runt så får man svårigheter med det som kallas för "pair bonding" (kan inget svenskt ord för det).
Citera
2026-08-03, 17:45
Medlem
Citat:
De var djupt upprörda av att det fanns män som ansåg att de hade ett lägre värde för att de knullat runt.
Det finns massor av män som inte bryr sig nämnvärt om en sådan sak, så man får väl bara gratulera alla berörda parter till att de nu slipper ödsla tid på en meningslös relation. Jag ser inte problemet här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in