2011-02-15, 01:36
Medlem
Bara jag, eller får jag känslan av att tjejer ofta svarar "typ tio/runt tio" på den här frågan?

Varför just tio? Jag har hört det flera gånger och ofta får jag känslan av att det är ljug.

Är det nåt speciellt med den här siffran eller är allt detta bara nåt jag fått för mig?
Citera
2011-02-15, 01:37
Medlem
Barnpartys avatar
För 10 är så jävla lagom..
Citera
2011-02-15, 01:39
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag svarar inte så.

Säger en tjej runt tio så menar hon antingen +5 men säger runt 10 för att 15 låter för mycket, eller så menar hon -5 för att 5 låter för lite.
Citera
2011-02-15, 01:55
Medlem
Effiestonems avatar
De flesta tjejer jag träffat och pratat med om det har oftast svarat "runt fem", beror väl helt enkelt på i vilka kretsar man befinner sig i.
Citera
2011-02-15, 02:06
Medlem
CripeNs avatar
Varför ställer man en så dum fråga "hur många har du legat med?" till o börja med?
Spelar ju för fan ingen roll hur många en tjej/kille har legat med, Så ge fan i frågan bara
Citera
2011-02-15, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CripeN
Varför ställer man en så dum fråga "hur många har du legat med?" till o börja med?
Spelar ju för fan ingen roll hur många en tjej/kille har legat med, Så ge fan i frågan bara

Jag frågar inte för jag tycker inte det har någon betydelse.

Låt mig dra ett exempel. En tjej jag var ute med frågade 'gänget' hur många vi hade legat med. Sedan hör jag hur hon säger till en kille att efter hon gjorde slut med sitt ex för 2 år sen så låg hon med 11 pers på 1 år. Någon minut efteråt så sa hon att hon skojjade och att siffran va "typ tio".

Har även hört andra säga "runt tio". Har tjejerna någon kodex eller pakt med siffran "runt tio".
Citera
2011-02-15, 02:16
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen

Har även hört andra säga "runt tio". Har tjejerna någon kodex eller pakt med siffran "runt tio".

Nej. Jag svarar ärligt hur många det är. Exakt siffra. Kan man inte ge exakt siffra är man slampa!
Citera
2011-02-15, 02:17
Medlem
CripeNs avatar
Kan ju vara så att hon legat med 50
Men runt 10 låter la bättre
Citera
2011-02-15, 02:19
Medlem
Citat:

Låt mig dra ett exempel. En tjej jag var ute med frågade 'gänget' hur många vi hade legat med. Sedan hör jag hur hon säger till en kille att efter hon gjorde slut med sitt ex för 2 år sen så låg hon med 11 pers på 1 år. Någon minut efteråt så sa hon att hon skojjade och att siffran va "typ tio".

dom ljuger bara. jag för min del iaf tror aldrig på tjejer genom att "bara fråga och få svar" utan kmr aldrig nojja mej förrän jag gjorde en massa research o skit om jag nu pallar och vill verkligen!
Citera
2011-02-15, 02:22
Medlem
ordinarypeoples avatar
Man frågar inte. Lika lite som att jag vill veta var hon snubblat tidigare,
lika lite vill jag att hon ska veta sanningen om min backgrund.

Varför vill någon veta öht?
Citera
2011-02-15, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ordinarypeople
Man frågar inte. Lika lite som att jag vill veta var hon snubblat tidigare,
lika lite vill jag att hon ska veta sanningen om min backgrund.

Varför vill någon veta öht?

Det var inte det vi diskuterade...
Citera
2011-02-15, 02:36
Medlem
ordinarypeoples avatar
Citat:

Jag har hört min kvinna säga saker som: efter det låg hon bara med 6 personer under det året... Vilket betyder: 6 = lågt. 15 = högt? Jag gissar att 10 är ett mediantal, Vilket betyder att min tjej och numera fru legat med ca 80 pers +- förhållanden. Redan hört om hur det stod till i hennes och hennes kompis lägenhet a.k.a vandrarhem för långhåriga killar.

Halleluja så, varför fråga henne när jag redan vet. Typ. På ett ungefär iaf.
Enda trösten är att hon ligger i lä. Då menar jag inte långhåriga killar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in