2011-02-15, 19:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
De flesta tjejer jag träffat och pratat med om det har oftast svarat "runt fem", beror väl helt enkelt på i vilka kretsar man befinner sig i.

När hororna säger fem, kan du ta och multiplicera det med tio.
Citera
2011-02-15, 19:21
Bannlyst
Brukar ljuga om att jag är oskuld för att verka oskyldig.
Citera
2011-02-15, 19:27
Medlem
hvuXs avatar
Tänker folk på sådant här ofta? Tanken har aldrig slagit mig Kanske för att jag inte bryr mig så värst mycket
.. Å andra sidan är det väl en, hm, typisk fråga för män att grubbla runt på? Eller har jag fel?

Jag vet tjejer som legat med två, åtta, fler än tio.. En hade siffran åttiofem ().

Hmpf .
Citera
2011-02-15, 19:47
Medlem
fags avatar
Tycker de oftast säger runt 5. Dock har jag mest haft one night stands så jag frågar inte det särskilt ofta.
Citera
2011-02-15, 20:00
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyhell
Då är jag en manlig slampa.

För övrigt kan ni väl plus o minus lagen för kvinnor och män? För kvinnor kan du gångra antal hon säger att hon legat med med 5. Med killar så dividerar man med 5

Slampa!

nej! För kvinnor multiplicerar man antalet med 3 och med killar dividerar man med 3. Inte 5! Eller vilken stad bor du i?
Citera
2011-02-15, 20:16
Medlem
foresttreess avatar
Lånar tråden lite om de e okey

Tjej 18 år har legat med 21 st vad tycker ni om det?

Edit: Det är inte jag det är frågan om
Senast redigerad av foresttrees 2011-02-15 kl. 20:40.
Citera
2011-02-15, 20:17
Medlem
kolvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Slampa!

nej! För kvinnor multiplicerar man antalet med 3 och med killar dividerar man med 3. Inte 5! Eller vilken stad bor du i?

YES!

The golden rule of 3
Citera
2011-02-15, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foresttrees

Illa, du passerade den acceptabla knullgränsen X antal knull sen.
Citera
2011-02-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foresttrees

Gör som du vill? Spelar väl större roll vad du själv tycker om det än vad massa okända människor på internet som inte ens känner dig tycker.
Citera
2011-02-15, 20:34
Medlem
Jag finner det märkligt hur människor ska hålla på och snoka i varandras liv. Vem vill veta allt om sin partner? Inte jag i alla fall. Att hålla på såhär måste ju va det bästa sättet avliva ett förhållandes spänning och mystik.
Citera
2011-02-15, 20:42
Medlem
foresttreess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Illa, du passerade den acceptabla knullgränsen X antal knull sen.

Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Gör som du vill? Spelar väl större roll vad du själv tycker om det än vad massa okända människor på internet som inte ens känner dig tycker.

Inte jag det är frågan om! Ändrade i inlägget nu, det är en bekant det gäller.
Fler synpunkter tack, gärna inte överdrivna men ärliga
Citera
2011-02-15, 20:46
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Fördelen med att ha varit hora på riktigt...

Det ordet har liksom helt tappat sin slagkraft numera. Det låter komiskt numera när man läser det ordet som skällsord. "Hora!" - "Japp."

Det var inte så big deal att ta betalt för sex. Har haft sex med lika många privat som jag haft som "eskort" a.k.a. hora. Den exakta siffran har jag stenkoll på, både privat och som eskort. Har väninnor som haft sex med fler män än mig. Jag har aldrig haft sex med någon annan när jag varit i förhållande - så om det är det man är orolig för så finns det nog ingen logisk ratio där...

Måste säga att sex för pengar-träffarna var bra mycket bättre sex än svensson-sex och fylle-sex. Kanske spänningen och att man vill maxa stunden som gör att det blir så jävla bra - men hur som helst; jag kan svara på frågan antalet sexpartners utan att skämmas. PM:a för info... Haha

Varje liten siffra, varje man är ett litet minne av en trevlig stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in