2012-01-10, 16:43
Medlem
-=Damian=-s avatar
min sambo svarade "fler än dig iallafall" när frågan kom upp under början på vårt förhållande
skön stil
Citera
2012-01-10, 17:35
Medlem
SynerOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Känner du dig som en man nu när du dragit dina knullhistorier i en tråd om kvinnors sexualvanor?

..känner mig förmodligen inte lika manlig som dig, nej.

.. och hur fan du får lite statistik till "knullhistorier" hänger jag inte riktigt med på, hade helt klart skrivit inlägg i en tråd som handlar om det isf.. och det har jag faktiskt gjort:

https://www.flashback.org/t888143

Där finns mina knullhistorier, i en tråd om knullhistorier.
Citera
2012-01-10, 20:48
Medlem
Aldrig någon som frågat mig något sådant och jag har aldrig frågat någon heller det är inte deras/min ensak. Och när en kille frågat sin tjej det så har han sen mage gnälla om det, vafan frågar man för?
Citera
2012-01-11, 00:02
Medlem
Åh, blir så TRÖTT på att alla killar tror att alla tjejer ligger runt och säger en mindre siffra på antal sexpartners de haft än i verkligheten!!!!! Jag har bara haft sex med EN som är min nuvarande pojkvän men när jag berättade att jag är oskuld så trodde han inte mig och sa typ nåt i stil med att jag säkert ljuger och haft 10-15 st före honom. Man bli så jädrans ledsen att killar inte tror på det man säger! Ska tilläggas att jag är 23 år och har varit tillsammans med pojkvännen i 2 år.
Citera
2012-01-11, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vikii
Åh, blir så TRÖTT på att alla killar tror att alla tjejer ligger runt och säger en mindre siffra på antal sexpartners de haft än i verkligheten!!!!!Jag har bara haft sex med EN som är min nuvarande pojkvän men när jag berättade att jag är oskuld så trodde han inte mig och sa typ nåt i stil med att jag säkert ljuger och haft 10-15 st före honom. Man bli så jädrans ledsen att killar inte tror på det man säger! Ska tilläggas att jag är 23 år och har varit tillsammans med pojkvännen i 2 år.

Vad är det för nolla du fått tag på? Det är en sak att sitta hemma framför skärmen och vara snippig i sådana här trådar. Men att tala till sin flickvän på det viset i verkliga livet?
Citera
2012-01-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Vad är det för nolla du fått tag på? Det är en sak att sitta hemma framför skärmen och vara snippig i sådana här trådar. Men att tala till sin flickvän på det viset i verkliga livet?

Ja du, tyvärr så är det sanningen och det är den erfarenheten jag har att gå på! Han tror fortfarande att jag haft en massa!
Kan förstå att några killar kan överdriva här på fb men eftersom jag har typ noll erfarenhet inom flera förhållanden (då jag bara haft och har ett) så tror jag nu typ att alla killar inte tror på det man säger angående antal sexpartners!
Citera
2012-01-11, 12:38
Medlem
Citat:
Ja du, tyvärr så är det sanningen och det är den erfarenheten jag har att gå på! Han tror fortfarande att jag haft en massa!
Kan förstå att några killar kan överdriva här på fb men eftersom jag har typ noll erfarenhet inom flera förhållanden (då jag bara haft och har ett) så tror jag nu typ att alla killar inte tror på det man säger angående antal sexpartners!

Jag hoppas för allt i världen att du skojar. Vadå han tror inte på vad du säger?

Alltså, av alla män jag har varit tillsammans med är det endast en som frågat hur många jag lägrat. Den halvfiguren ville dessutom veta detaljer. Jag har aldrig frågat ett ligg om något sådant. Varför skulle jag? Let bygones be bygones.
Citera
2012-01-11, 13:51
Medlem
Vad märkligt att va tillsammans med nån som tror man legat med 15 personer mer än vad man egentligen har gjort. Själv tycker jag egentligen det är väldigt ointressant att fråga folk hur många dom legat med.
Citera
2012-01-11, 14:35
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Jag undrade över hur det var möjligt att "alla" sexundersökningar påstod att män haft ca 7 partners medan tjejer haft runt 5. Kanske lägger männen till några extra erövringar eller så knullas det en jävla massa horor.

Eller så ligger männen med andra män?

---

OnT: Frågar bara folk om det är relevant för det vi talar om för tillfället. Eller för att få veta om kvinnorna eller männen i min bekantskapskrets ligger i mest. Att en inte kan veta huruvida någon talar sanning eller inte är en annan sak. (Vilket egentligen gör hela frågan helt meningslös i sig.)
Sedan är det ingenting jag frågar vem som helst, eller ens bryr mig om svaret jag får. Vill jag ligga med någon så gör jag det oavsett hur många den varit med tidigare. Orka döma någon för något sånt, liksom.

Tycker även det är rätt märkligt med folk som undrar hur en "pallar hålla koll på sånt". Om en inte varit med överdrivet många personer är det inte särskilt svårt att veta hur många det är.
Citera
2012-01-11, 14:45
Medlem
Mussiguds avatar
Citat:

Verkar vara en toppenkille du fått tag i där som inte litar på dina ord.

Nej, alla killar är inte så. Min kille har aldrig ifrågasatt mitt antal, trott att det varit mer eller mindre. Varför skulle han?
Citera
2012-01-11, 15:14
Medlem
xertions avatar
"Jo du älskling, ja bara undrar; Hur många har du legat med egentligen?"

Dum jävla fråga. Hur kommer man ens in på det?
Citera
2012-01-11, 15:31
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
"Jo du älskling, ja bara undrar; Hur många har du legat med egentligen?"

Dum jävla fråga. Hur kommer man ens in på det?
Min gissning: antingen har man gått och grubblat på det i och med att man har nån sorts inre osäkerhet, eller också har man pratat om nåt närliggande ämne och då stället frågan utan att ha tänkt på om man klarar av att hantera svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in