2011-02-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussigud
Kaxigt!

Hade ingen speciell mening med det jag skrev sist, bara det att hon fortfarande ljuger om han frågar.

Sorry Ljuga ska man väl inte, trodde att hon bara inte hade berättat. Hade killen frågat hade jag bara frågat om det spelar någon roll. Kommer aldrig säga men kommer inte ljuga heller.
Citera
2011-02-15, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Han lever i en lögn, han lever i hennes lilla lögn. Kvinnan han tror är en söt och ordentlig tjej är egentligen en slampa.

oehaes tolkningsguide:

Inget svar= skäms= för många
Typ tio= Inte tio = många fler
Svarar för många= Inte bra = slyna
Svarar under fem= En bra kvinna

Inget svar eller typ tio betyder inte för många/skäms. Har flera kompisar som säger högre siffror än vad det egentligen är eftersom en del ser dem som pryda om de säger sitt riktiga antal. Jag säger aldrig eftersom folk inte har med det att. Inte svårare än så =)
Citera
2011-02-15, 21:26
Medlem
Ähum, vet inte åldern på dem ni frågar men där jag är ifrån och åldern (18) är fem stycken ett max sen blir man kallad ja ni vet vad.. och jag är rätt nöjd med om min flicka inte varit med mer än 5, gärna mindre.
Citera
2011-02-15, 21:54
Medlem
AlexOnTops avatar
Hmm.... "runt [insert number]" betyder för mig (ja, jag kan säga så) att man inte riktigt vet vad man ska räkna. Vissa räknar ju tafs som sex och vissa räknar bara om kuk möter slida.
Eftersom alla har olika värderingar angående detta är det ett säkert kort att säga ett ca.-antal.
Det handlar ju inte om att man inte har koll eller om att man ljuger, direkt.
Citera
2011-02-15, 22:07
Medlem
jaha.blahas avatar
Jag är tjej och svarar alltid så ärligt jag kan om någon nu skulle fråga, en eller två kanske man glömmer bort. Vad spelar det för roll egentligen... finns väl viktigare saker att bekymra sig över.
Citera
2011-02-15, 22:23
Bannlyst
Vad tycker ni om man är 20 år (tjej) och haft sex med 37 st?
Citera
2011-02-15, 22:35
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Ingen jag vill stadga mig med, men jag är lite känslig på det området. Har själv inget intresse av att knulla många och vill väl vara med en likasinnad...typ.
Citera
2011-02-15, 22:36
Medlem
AceDareys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3

Då skulle jag rekommendera dig att ljuga. Tyvärr, men dina framtida killar med små kukar, kommer bli bortskrämda.
Citera
2011-02-15, 22:48
Medlem
shredding-pows avatar
aldrig sett american pie eller?
allt killar säger ska delas med tre, och allt tjejer säger ska multipliceras med 3. om en tjej säger 5 är det egentligen 15. om en kille säger 3 är det egentligen 1
Citera
2011-02-15, 23:04
Medlem
Jag har haft sex med 22. Det är ju några stycken, men om man tänker att jag varit sexuellt aktiv i ca. 5år, så är det ändå bara ungefär 4 killar/år. Ett år är ganska långt, och är man singel så har man ju fortfarande behov?
Jag förstår egentligen inte varför folk gör en sån stor grej utav sex. Det är ju kul att testa lite olika tills man hittar den rätta och man ska väll inte behöva skämmas över det? he he

Mitt sökande (se. liggande) gav ju tillslut resultat och nu lever jag ihop med min underbara kille
Citera
2011-02-15, 23:39
Medlem
GeneralGibsons avatar
Det sjuka är ju killar som ställer den frågan till sina tjejer. På vilket sätt kan det vara intressant?

Jag skulle aldrig vilja veta exakt hur många killar min tjej legat med.
Citera
2011-02-16, 11:40
Medlem
Synovias avatar
Jag svarar också "runt 10" trots att jag gissar på att det snarare är runt 15.. Det känns "fult" att ha varit med så "många" så därför vill man gärna vara "fin flicka" och ljuger om det.

Nu har jag iof inte fått frågan på väldigt många år, min sambo vill absolut inte veta något om tidigare förhållanden eller mitt sexliv innan honom, han vill nog ha sin egen bild av mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in