Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Ingen kallar dig slampa när du är i närheten, men du kan vara så säker på att folk talar illa bakom din rygg. Tror inte många ser upp på dig, varken tjejer eller killar, om jag ska vara ärlig.
Har du sådana krav så måste du ha förståelse för de killar som vill ha en tjej som inte levt som slampa de senaste fem åren.
och? alla snackar skit. och jag rankar min sexualitet viktigare än om hela världen skulle vilja kalla mig slampa. skulle inte avstå från mina härliga knull för att andra tycker att jag borde sitta hemma och vara kysk och inte bära röda kläder eller ha kort kjol. herregud vad andra tycker?!? det är mitt privatliv eller liv överhuvudtaget vi snackar om och där har ingen annans åsikt väsentlighet! men visst om du bryr dig, stanna på ditt rum då och runka resten av livet då hahaa!
sen visst berättar jag inte för alla nya killar jag träffar vilket nr de är. det kanske kommer fram ändå att jag legat med många, eftersom det kan vara deras bror, granne eller kompis hahaha. men en kille som sätter rykte framför kärlek är inte den killen jag vill ha.
alltså knulla är inte världens grej! det är lika naturligt som att äta. dessutom är det kul och spännande att erövra nya hela tiden. så gör jag tills jag hittat kärleken och skaffat barn.
KNULLA ÄR EN DEL AV LIVET!!! iaf mitt liv, vad använder ni andra er mun, fitta/kuk till annars?? haha nej den bara är där hahahaaa "Gud skapade fittan för att den skulle vara kåt, men inte användas" hahahaa din dumma kossa!!
vänta fem år?!? HAHHAHAHAHAHHA!!! alltså haha är det ett utgångsdatum? haha registreringsdatum?! HAHHAHA