2012-01-12, 01:48
Medlem
SciOques avatar
Antalet sexpartners kan tala om hur passande en tjej är som flickvän.

Många sexpartners --> mindre passande.

Därför ljuger kvinnor om antalet ligg.
Citera
2012-01-12, 10:05
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Visst, stod det i en artikel i New Scientist 2003 så är det så klart sant. Snart 10 år sedan. 200 amerikanska collegestudenter. Klart det är så. Det förstår ju vem som helst.

Ja, för du har ju lämnat så många övertygande källor att man börjar tvivla. New Scientist? Bah! Ingenting jämfört med borgarbracka!
Citera
2012-01-12, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Ja, för du har ju lämnat så många övertygande källor att man börjar tvivla. New Scientist? Bah! Ingenting jämfört med borgarbracka!

Det är främst att det är 200 amerikanska collegestudenter som gör att det inte känns övertygande. Tycker du inte?

Nej, något bättre får du allt skramla fram.
Citera
2012-01-12, 18:03
Medlem
high1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Ingen kallar dig slampa när du är i närheten, men du kan vara så säker på att folk talar illa bakom din rygg. Tror inte många ser upp på dig, varken tjejer eller killar, om jag ska vara ärlig.

Har du sådana krav så måste du ha förståelse för de killar som vill ha en tjej som inte levt som slampa de senaste fem åren.

och? alla snackar skit. och jag rankar min sexualitet viktigare än om hela världen skulle vilja kalla mig slampa. skulle inte avstå från mina härliga knull för att andra tycker att jag borde sitta hemma och vara kysk och inte bära röda kläder eller ha kort kjol. herregud vad andra tycker?!? det är mitt privatliv eller liv överhuvudtaget vi snackar om och där har ingen annans åsikt väsentlighet! men visst om du bryr dig, stanna på ditt rum då och runka resten av livet då hahaa!

sen visst berättar jag inte för alla nya killar jag träffar vilket nr de är. det kanske kommer fram ändå att jag legat med många, eftersom det kan vara deras bror, granne eller kompis hahaha. men en kille som sätter rykte framför kärlek är inte den killen jag vill ha.

alltså knulla är inte världens grej! det är lika naturligt som att äta. dessutom är det kul och spännande att erövra nya hela tiden. så gör jag tills jag hittat kärleken och skaffat barn.

KNULLA ÄR EN DEL AV LIVET!!! iaf mitt liv, vad använder ni andra er mun, fitta/kuk till annars?? haha nej den bara är där hahahaaa "Gud skapade fittan för att den skulle vara kåt, men inte användas" hahahaa din dumma kossa!!

vänta fem år?!? HAHHAHAHAHAHHA!!! alltså haha är det ett utgångsdatum? haha registreringsdatum?! HAHHAHA
Citera
2012-01-12, 18:08
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av high1
och? alla snackar skit. och jag rankar min sexualitet viktigare än om hela världen skulle vilja kalla mig slampa. skulle inte avstå från mina härliga knull för att andra tycker att jag borde sitta hemma och vara kysk och inte bära röda kläder eller ha kort kjol. herregud vad andra tycker?!? det är mitt privatliv eller liv överhuvudtaget vi snackar om och där har ingen annans åsikt väsentlighet! men visst om du bryr dig, stanna på ditt rum då och runka resten av livet då hahaa!

sen visst berättar jag inte för alla nya killar jag träffar vilket nr de är. det kanske kommer fram ändå att jag legat med många, eftersom det kan vara deras bror, granne eller kompis hahaha. men en kille som sätter rykte framför kärlek är inte den killen jag vill ha.

alltså knulla är inte världens grej! det är lika naturligt som att äta. dessutom är det kul och spännande att erövra nya hela tiden. så gör jag tills jag hittat kärleken och skaffat barn.

KNULLA ÄR EN DEL AV LIVET!!! iaf mitt liv, vad använder ni andra er mun, fitta/kuk till annars?? haha nej den bara är där hahahaaa "Gud skapade fittan för att den skulle vara kåt, men inte användas" hahahaa din dumma kossa!!

vänta fem år?!? HAHHAHAHAHAHHA!!! alltså haha är det ett utgångsdatum? haha registreringsdatum?! HAHHAHA
Jag vet att sex är naturligt, men en person som missbrukar sex och har sex hela tiden måste räkna med att få pikar, precis som en person som super mycket eller äter mycket. Människan är en av de få arter som utvecklat sexuell tabu, och det finns forskare som tror att det är precis därför vi började odla jorden, och bygga civilisationer. När man inte fokuserar på sex hela tiden så kan man få saker och ting gjorda.
Citera
2012-01-12, 20:06
Medlem
Exaktes avatar
Jag har varit med en tjej som berättade att hon varit med tre killar. Det kom senare fram att hon ljugit för att skämdes över att hon var oskuld. Det går inte alltid att applicera regeln
Citera
2012-01-12, 20:27
Medlem
Tror senaste tjejen hade haft iaf 7st innan mig. på 2 år och varav två förhållande varade ca 1,½ år totalt. så iaf 5 st på ett halvår låter inte så ovanligt om de inte kan bestämma sig. känns mycket om de varit aktiva ett år så har ju de flesta plussat på runt 15-25 st minst iaf innan de börjar stadga sig.

Gäller dock inte alla självklart. men minns att hon även sa något i stil med hon hde haft en hel del på rätt kort tid men att de gick räkna på två händer.
Citera
2012-11-15, 19:52
Medlem
en vän till mig har legat me 97 pers, och jag kan inte tänka mig en tjej som skulle passa bättre som flickvän än hon!
Citera
2012-11-15, 19:59
Medlem
Katzyns avatar
Hade svarat ärligt.
Citera
2012-11-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitengoek
en vän till mig har legat me 97 pers, och jag kan inte tänka mig en tjej som skulle passa bättre som flickvän än hon!

Ja det låter ju onekligen som ett riktigt kap!

Hur gammal är denna kvinna?

EDIT: Efter att ha kollat din historik så antar jag att du själv är denna "Vän" som du pratar om.
Citera
2012-11-15, 23:01
Medlem
Jag kan inte komma ihåg att jag fått frågan i verkliga livet , mer än under sanning eller konsekvens när man var yngre, men svarar oftast olika beroende på hur frågan ställs. Som yngre ljög jag ofta om att inte vara oskuld och sa 3-4 eftersom jag skämdes. Nu hade jag svarat ärligt men beroende på hur frågan ställs. Är nämligen aldrig riktigt säker på vad exakt den andre menar som sex. Penetrerande sex har jag haft med 6 killar men har hamnat i säng med 9. Resterande 3 har inte fått upp den pga fylla eller så har vi bestämt oss för att stanna vid hångel/avrunkning eller liknande.
Kan tänka mig att jag säkert kommer svara "typ runt tio" när det antal jag haft i säng uppnår 11-12 och de jag haft penetrerande sex med uppnår 8-9.
Citera
2012-11-15, 23:03
Bannlyst
Majoriteten av tjejer svarar mindre antal än vad som är sanningen.

Varför? Dom vet instinktivt att ett högre antal resulterar i mindre chans att en högstatusman av respekt vill ha dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in