Citat:
Ursprungligen postat av
Abscess1122
Det är nog du som är intelligensbefriad Uberkund tyvärr. Du är också känslosam som en fjortis och sekunden dessa skit ADAS brister visas så börjar du prata om bilbältet istället.
Ja, det är farligt att inte anpassa sin körning. Ibland inkluderar detta att inte hålla sig strikt till fartgränserna. Dessa kvalitéer bedömer också körskolan. Dessa kvalitéer behövs inte hos en Uberkund dock så du är fri. Du får gärna kolla mina länkade filmer om du geniunt vill förstå dig på varför dessa ADAS kan vara skit i många situationer. Men det förutsätter att du är seriös här och inte bara argumenterarpå känslor. Jag misstänker nästan att du förlorat nån nära i trafikolycka eller dylikt nu...
Jag noterar att du inte vågade svara rakt och ärligt på min enkla fråga, utan började slingra dig och ducka….
Igen. Skulle du klara en uppkörning om du körde 85 på en 80väg bara för att andra bilar körde 85 där….?
Ja eller nej, och motivera varför.
Du ifrågasatte om jag hade körkort.
Ja jag innehar alla behörigheter sedan snart 50 år eller så. Kopierat rakt från körkortet AM/A1/A2/A/B/BE/C1/C1E/C/CE/D1/D1E/D/DE