2026-07-31, 21:29
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
….och bor fortfarande hemma
En sanning med modifikation. Hon bor i Spanien, med syrran. Men det är förvisso fortfarande farsans lägenhet. Och därmed har de inget att säga till om när morsan dyker ner och våldgästar en gång i månaden.

Hur gick det förresten med bilkrocken? Har de fixat den eller köpt en ny bil?
Citera
2026-07-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"30 July 2026 08:24:24

🎈 Grattis på 35-årsdagen, min älskade förstfödda dotter Felicia. ❤️ För 35 år sedan gjorde du mig till mamma – den största gåvan jag någonsin fått. Du kom till världen så lugn och trygg. Du var alltid följsam, åt allt, älskade att sjunga, dansa och bada. Men sand… den tålde du inte! 😄 Så fort du fick lite på dig kom det bestämda: “Ta bort! Äckit, äckit!” ❤️ Du har också alltid varit en fantastisk storasyster till Antonio och Vanessa. Din omtanke och kärlek har gjort mig så stolt. Livet har inte alltid varit enkelt, men du har kämpat, rest dig och fortsatt framåt. Det beundrar jag mer än du anar. Min största önskan är att du alltid är rädd om dig själv, vågar leva ditt liv för din egen skull och aldrig glömmer hur värdefull du är. För när du mår bra, då mår jag bra. När du är lycklig, då är jag lycklig. Jag älskar dig mer än ord någonsin kan beskriva. Grattis på 35-årsdagen, min älskade dotter. ❤️🎂🥂✨ Te quiero ~ Besos Mamá y tu familia 😘
"

Anna skrev inget liknande när sonen fyllde. Undrar varför.
Felicia, den älskade dottern, "åt allt" när hon var barn. Som till exempel grädde ur sprayflaska. Systern kallade Anna råtta. Alltid Felicia främst.
Hon åt allt och hatade sand. Anna Books drömbarn. Då Anna Book tycker att det är så viktigt att hålla både sig själv och alla barn RENA. Sen synd om Felicia vars mamma älskade göda upp henne och BADA henne och att hon gillade att dansa...Hmm..? Någon motionsdans var det nog tyvärr inte.

Det som egentligen är lustigt är väl att de två yngre hållit sig hyfsat smala. Men de kanske gillade att leka i sand och var inte rädda att smutsa ner sig, samt kanske inte åt allt.

Om någon lånat Anna Books mammas toalett och stulit guldsmycken hade nog Anna Book inte varit överseende. Lika lite som om någon stoppat sin snopp i munnen på hennes av alkohol utslagna, trettonåriga dotter. Men när hennes barn gör någonting är "det en annan sak". Tvi!

Men jag är uppriktigt nyfiken på hennes liksom BEHOV av att hålla alla barn rena och påpekanden om när hon är barnvakt att hon minsann sätter på ungen REN blöja. Det har fått mig att misstänka att när Felicia föddes, försökte Anna vara sparsam och återanvände blöjor tills någon gjorde en orosanmälan och Anna fick lära sig att man skall ta på barnen en REN blöja.

Sen är det ju tragiskt, som redan konstaterats här, att hon visar filterbilder på sin ÄLSKADE äldsta dotter. Ja, förutom barndomsbilderna då. Och ibland slinker det genom någon sanningsenlig bild då man förvånat får undra vem det är och inser förläget att det är tydligen Felicia...
Citera
2026-07-31, 21:46
Medlem
Antonio live på tiktok just nu....super och vapear och ser allmänt stirrig ut. Har inte ljudet på för barnen kollar film i soffan intill...men han verkar av döma av kommentarerna prata om sina drömmar
Citera
2026-07-31, 23:10
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu är det fest i Spanien.
Antonio har dom ställt i ett hörn och inbillat att han är DJ.
Verkar som om tänderna har börjat ramla ur munnen på Anna igen.

https://postimg.cc/gallery/TR7D1xW
Citera
2026-08-01, 06:38
Medlem
Loquitas avatar
Gårdagens live:

https://youtu.be/yapTgR1kKGk?feature=shared
Citera
2026-08-01, 07:44
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live:

Filterpajas....
Citera
2026-08-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Filterpajas....

En sådan helt meningslös video. Och en "mor" som inte förstår att hon skall undvika detta trams.

Det blir bra med åldersgräns på sociala medier.
Citera
2026-08-01, 09:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live:

Tack! Anna verkade vara där för att diska och röja upp. Intressant med ryktet bland kommentarerna att Roberto varit otrogen, vill skiljas men vågar inte...
Citera
2026-08-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack! Anna verkade vara där för att diska och röja upp. Intressant med ryktet bland kommentarerna att Roberto varit otrogen, vill skiljas men vågar inte...
Detta är ju inget nytt. Tidigare i tråden här...flera år tillbaka nämns en blond polis som Roberto var ihop med före Anna. Jag vet med hundra procent säkerhet att han träffade henne på sina lunchraster i slutet av 90-talet/början av 00...såg dem flera gånger med egna ögon, sen känner jag även en kvinna som "umgicks" med honom för några år sedan, om de hade sex vet jag inte men det var tät och intensiv kontakt via mess iaf.. ämnet skilsmässa togs upp men han vågar inte...
Citera
2026-08-01, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Detta är ju inget nytt. Tidigare i tråden här...flera år tillbaka nämns en blond polis som Roberto var ihop med före Anna. Jag vet med hundra procent säkerhet att han träffade henne på sina lunchraster i slutet av 90-talet/början av 00...såg dem flera gånger med egna ögon, sen känner jag även en kvinna som "umgicks" med honom för några år sedan, om de hade sex vet jag inte men det var tät och intensiv kontakt via mess iaf.. ämnet skilsmässa togs upp men han vågar inte...

snart kommer ett inlägg från anna hur lyckliga o kära de är
Citera
2026-08-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
snart kommer ett inlägg från anna hur lyckliga o kära de är
Jajamän..

Hon filurar på vem jag är (och hon vet inte, hon och jag har aldrig haft någon kontakt varken irl eller på nätet, det närmaste vi har varit var när hon blev diskad från mello men ändå fick uppträda-då var jag där)
Däremot kände jag flera av Roberos kollegor 99-02, jag jobbade inen butik i Stockholm som dem hade i sitt arbetsområde även om R aldrig var i " min butik" på jobb så tittade han in om nån kollega stod o flirtade (vilket de gjorde) med nån ung tjej vi hade i kassan. En av våra anställda dejtade en av Rs kollegor och de var ett par i flera år............och jo....R var nog sugen på att lämna redan då
Citera
2026-08-01, 12:45
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Jävlar vad tjock hon är igen😨‼️. Visar hon armar eller lår??Hon har ätit upp sig rejält under våren . Fattar varför det inte blir sol och bad trots Äspanja.
Står alltså och hånglar med Roberta medan sonen tittar på. Att dom inte börjar kn-a är en gåta. Hon ser ut att vara på G.
Hela familjen känns som en incestuös härdsmälta...herregud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in