2026-07-31, 14:14
Medlem
TPLs avatar
"30 July 2026 08:24:24

🎈 Grattis på 35-årsdagen, min älskade förstfödda dotter Felicia. ❤️ För 35 år sedan gjorde du mig till mamma – den största gåvan jag någonsin fått. Du kom till världen så lugn och trygg. Du var alltid följsam, åt allt, älskade att sjunga, dansa och bada. Men sand… den tålde du inte! 😄 Så fort du fick lite på dig kom det bestämda: “Ta bort! Äckit, äckit!” ❤️ Du har också alltid varit en fantastisk storasyster till Antonio och Vanessa. Din omtanke och kärlek har gjort mig så stolt. Livet har inte alltid varit enkelt, men du har kämpat, rest dig och fortsatt framåt. Det beundrar jag mer än du anar. Min största önskan är att du alltid är rädd om dig själv, vågar leva ditt liv för din egen skull och aldrig glömmer hur värdefull du är. För när du mår bra, då mår jag bra. När du är lycklig, då är jag lycklig. Jag älskar dig mer än ord någonsin kan beskriva. Grattis på 35-årsdagen, min älskade dotter. ❤️🎂🥂✨ Te quiero ~ Besos Mamá y tu familia 😘
"

Anna skrev inget liknande när sonen fyllde. Undrar varför.
Felicia, den älskade dottern, "åt allt" när hon var barn. Som till exempel grädde ur sprayflaska. Systern kallade Anna råtta. Alltid Felicia främst.
Citera
2026-07-31, 14:31
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"30 July 2026 08:24:24

🎈 Grattis på 35-årsdagen, min älskade förstfödda dotter Felicia. ❤️ För 35 år sedan gjorde du mig till mamma – den största gåvan jag någonsin fått. Du kom till världen så lugn och trygg. Du var alltid följsam, åt allt, älskade att sjunga, dansa och bada. Men sand… den tålde du inte! 😄 Så fort du fick lite på dig kom det bestämda: “Ta bort! Äckit, äckit!” ❤️ Du har också alltid varit en fantastisk storasyster till Antonio och Vanessa. Din omtanke och kärlek har gjort mig så stolt. Livet har inte alltid varit enkelt, men du har kämpat, rest dig och fortsatt framåt. Det beundrar jag mer än du anar. Min största önskan är att du alltid är rädd om dig själv, vågar leva ditt liv för din egen skull och aldrig glömmer hur värdefull du är. För när du mår bra, då mår jag bra. När du är lycklig, då är jag lycklig. Jag älskar dig mer än ord någonsin kan beskriva. Grattis på 35-årsdagen, min älskade dotter. ❤️🎂🥂✨ Te quiero ~ Besos Mamá y tu familia 😘
"

Anna skrev inget liknande när sonen fyllde. Undrar varför.
Felicia, den älskade dottern, "åt allt" när hon var barn. Som till exempel grädde ur sprayflaska. Systern kallade Anna råtta. Alltid Felicia främst.
Anna ger Antonio skulden för hennes misslyckade karriär efter våldtäkten mm. Påpekat detta ofta
Hon är verkligen vidrig och hade väl ingen karriär före det hände heller.
Världens sämsta mamma alla kategorier, därav typ 3 psykfall, missbrukare och tjuvar till barn.
Hur fan lyckas man ???, nu telefonförsäljare sedan x antal år... Inga ambitioner där...
Citera
2026-07-31, 14:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Anna ger Antonio skulden för hennes misslyckade karriär efter våldtäkten mm. Påpekat detta ofta
Världens sämsta mamma alla kategorier, därav typ 3 psykfall, missbrukare och tjuvar till barn.
Hur fan lyckas man ???, nu telefonförsäljare sedan x antal år... Inga ambitioner där...
Ger hon verkligen Antonio skulden? Det var väl den berusade unga tjejen (smuts?) som Anna vill lägga skulden på? Tack Gode Gud att Anna tvingades göra abort i samband med Let's dance. En kriminell mindre.
Citera
2026-07-31, 15:56
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book!

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Finns att se på Youtube.
Hennes insats i Idol finns också där och även rättegången där hon stal från en gamnal kvinna.
Det är bara Vanessa som valt att inte bli kriminell.

"Guldstölden" är fiiinaste Flisans största framgång, hittills ca 23 000 tittare:
https://www.youtube.com/watch?v=QihSou0fiQY

Hon dömdes till fängelse i tre månader efter att ha misskött samhällstjänsten, som hon dömdes till i första omgången. Och personer som suttit i fängelse blir kvar i belastningsregistret i tio år efter frigivningen. Mor Anna är stolt över sin dotter.

Och det sket sig ju med Idol, hon blev inte Carolas undergång.

Någon karriär som influencer blev det heller inte, trots stor uppbackning av mor Anna och Malou von Sievers i TV4. Men Bianca Ingrosso kände sig nog aldrig direkt hotad.

Så hon blev pizzaservitris och nu telefonförsäljerska. Och nu är hon 35 år...
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2026-07-31 kl. 16:28. Anledning: Tillägg
Citera
2026-07-31, 16:33
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
"Guldstölden" är fiiinaste Flisans största framgång, hittills ca 23 000 tittare:

Hon dömdes till fängelse i tre månader efter att ha misskött samhällstjänsten, som hon dömdes till i första omgången. Och personer som suttit i fängelse blir kvar i belastningsregistret i tio år efter frigivningen. Mor Anna är stolt över sin dotter.

Någon karriär som influencer blev det heller inte, trots stor uppbackning av mor Anna och Malou von Sievers i TV4. Men Bianca Ingrosso kände sig nog aldrig direkt hotad.

Karriärstegen peakar ‼️😂
Citera
2026-07-31, 16:45
Medlem
TPLs avatar
Av bilderna Anna lagt upp för att fira älsklingsdottern är Anna med på 8 av bilderna. Hon får allt att handla om henne själv. Jag, mig, mitt.
Citera
2026-07-31, 17:58
Medlem
GodSosses avatar
Citat:

Glöm inte tiden med tarotkort och kristaller.
Citera
2026-07-31, 18:01
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Det handlar om uppfostran. "Barn gör inte som du säger till dem, de gör som du gör". Nu har väl knappast Anna våldtagit någon, men hon har ju lärt barnen allt de kan om hur man lurar, ljuger, bedrar och aldrig behöver ta ansvar. Från att ha "glömt" att scanna köttet så många gånger på Ica att man blir portad, till att inte betala hantverkare, mattor och vad inte? Minsta nageltrång måste akut opereras i Turkiet. Du duger inte som du är. Så banta i TV. Låtsas att du är någon annan. Använd filter i kameran tills du inte längre känner igen dig själv. Då blir det bra. Hata dig själv och lev i en låtsasvärld. Säg att du är en religiös nykterist på onsdag, för att gå ut och dricka drinkar på fredag. Får du en möjlighet att vara med i TV så tveka inte. Gör en abort om det krävs. Vad som helst.

Ibland undrar jag om inte döttrarna valde Spanien för att få komma bort från Ankeborg. De räknar nog minutrarna tills Anna åker hem.
Citera
2026-07-31, 18:49
Medlem
Vad hände med Annas otroligt jobbiga axelskada? Hon kunde ju inte röra sig (förutom när hon dansade)
Citera
2026-07-31, 20:24
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Vad hände med Annas otroligt jobbiga axelskada? Hon kunde ju inte röra sig (förutom när hon dansade)
Hon är som Gunilla Persson. Hittar på en massa skit för att hamna i tidningarna. Ringde väl själv till dom och berättade 🤣🤣🤣. Bara bluff och hittepå!
Citera
2026-07-31, 20:53
Medlem
Citat:

….och bor fortfarande hemma
Citera
2026-07-31, 21:28
Medlem
När Anna skriver i hyllningen till Felicia: ”Livet har inte alltid varit enkelt” Kan hon mena att det var inte så enkelt som hon trodde att klara sej undan guldstölden. Svårare än man kan tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in