2026-09-11, 21:06
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Är Booken med som bihang i kvällens Lets Dance? Stod och petade på Törnblom . Liten,svart,jättepattar, och typ hög som en rumpnisse med extensions till knävecken.
Citera
2026-09-11, 21:46
Medlem
flugornass avatar
Hur är det med Anna och hennes doula aktiviteter "gråterska" hon var inte närvarande på Norges kung Haralds begravning den senaste var väl på Noppes "Lewenhaupts" begravning?
Citera
2026-09-12, 00:54
Medlem
TPLs avatar
"Tant Anna påväg på minijobb 🤭 Var snälla mot mig....smärtan jag har i min axel är OVERKLIG därav min bistra min 😔 men, det gick inte att styra om... Så bara att koppla på pannbenet & göra det jag ska, det krävs inte så mycket av mig.
TREVLIG Fredag önskar jag hur som helst 🫶
"

#påväg

Trots svåra plågor städade hon när hon var på plats, då var det inga problem med axeln.

Citera
2026-09-12, 06:27
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Tant Anna påväg på minijobb 🤭 Var snälla mot mig....smärtan jag har i min axel är OVERKLIG därav min bistra min 😔 men, det gick inte att styra om... Så bara att koppla på pannbenet & göra det jag ska, det krävs inte så mycket av mig.
"

#påväg

Trots svåra plågor städade hon när hon var på plats, då var det inga problem med axeln.

Städerska har vi ju föreslagit för flera år sedan ! Då lyssnade hon minsann inte.
Nu vill hon bli TV- mysmamma😬. Fiskar hon efter Årets julvärd eller???? In your dreams Book. Alldeles för okänd och "icke-folklig".
Väldigt ombytlig i allafall. Hör varken Halleluja eller Amen numera. Har hon blivit portad där med?.
Hon sitter alltså med papiljotter i bilen för att vara med 10 sekunder och hon fattar inte ens att tom TV4 driver med henne.
Hur kommer man på att ringa Book om detta?. Vad var skämtet?
Det bästa är att hon tackar ja🥴. Vad fick hon? Äran och bensinpengar eller?
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-09-12 kl. 06:33.
Citera
2026-09-12, 08:17
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cec98
Hej alla, jag var inne på Mounjaro Sverige hemsida på Facebook. Såg ett inlägg med bild vad jag tror är Anna Books omisskännliga kolafärgade sneda stortår på vågen.

Skriver inget medlemsnamn på personen utan den som är intresserad får läsa mer där(privat grupp)

https://postimg.cc/gallery/8fMQ4Vd
Såg dom ut så här?
Citera
2026-09-12, 09:18
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Såg dom ut så här?
Och där vände frukosten🤢🤮‼️ så extremt äckliga fötter. Ser ut som dinosaurieklor. 🦖
KLIPP NAGLARNA FÖR HELVETE ‼️🤬
Citera
2026-09-12, 10:57
Medlem
TPLs avatar
"Type into chatGBT what would I have looked in the80s"

ChatGBT???

Senast redigerad av TPL 2026-09-12 kl. 11:00.
Citera
2026-09-12, 11:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
"Type into chatGBT what would I have looked in the80s"

ChatGBT???

I hennes fall är det Tjatt HBTQ.
Jag är inte helt hundra på hennes inställning i frågan sedan hon blev väldigt kristen för ett halvår sedan. Innan dess hade hon ju tät kontakt med den där bögen som gillade att bråka när soc ville ta barn ifrån sina föräldrar. Men för ett halvår sedan flyttade bögen till Tierp och gick med i en knasig sekt där. De lyckades faktiskt be bort hans homosexualitet. Och hans engagemang för barn vad det verkar. Nu är det bara Jesus och att han själv är ett bevis på varför man ska hata bögar i allmänhet och kristna i synnerhet. Jag tror inte Anna har tagit ställning helt i den frågan ännu, för då skulle hon ju förlora två tredjedelar av sina fans.

Jag kan inte spanska. Inte många i Sverige kan det. Men Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter och få känna sig en smula unik?
Citera
2026-09-12, 11:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
"

#påväg

Jag såg inte på TV igår. Var Anna med i Lets Dance och passade på att städa i logerna?
Det bådar inte gott.
Om de vill plantera henne intill bögen i Lets Dance kan det bara betyda en sak. Hon ska vara med i något riktigt skitprogram och vill påminna svenska folket om vem hon är. Kanska Sveriges dummaste? Den vinner hon lätt. Kanske ska hon vara med i ett barnprogram med Mauri. Långa farbrorn och Suddagumman?
Citera
2026-09-12, 11:37
Avstängd
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I hennes fall är det Tjatt HBTQ.
Jag är inte helt hundra på hennes inställning i frågan sedan hon blev väldigt kristen för ett halvår sedan. Innan dess hade hon ju tät kontakt med den där bögen som gillade att bråka när soc ville ta barn ifrån sina föräldrar. Men för ett halvår sedan flyttade bögen till Tierp och gick med i en knasig sekt där. De lyckades faktiskt be bort hans homosexualitet. Och hans engagemang för barn vad det verkar. Nu är det bara Jesus och att han själv är ett bevis på varför man ska hata bögar i allmänhet och kristna i synnerhet. Jag tror inte Anna har tagit ställning helt i den frågan ännu, för då skulle hon ju förlora två tredjedelar av sina fans.

Jag kan inte spanska. Inte många i Sverige kan det. Men Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter och få känna sig en smula unik?

"Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter"

Big in Spain

Anna Book har snart en stor skara av spanska följare, det köper Roberto till Anna. (kom ihåg var ni läste det först) precis som han har köpt alla andra följare hittils.

Dessa (dem) Spanska följare felstavar på exakt samma sätt allihop och de (dem) skriver lika dålig spanska allihop.

Jag tar med "dem" inom parentes så att Anna förstår när hon läser här.
Senast redigerad av trottwell 2026-09-12 kl. 12:26.
Citera
2026-09-12, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Såg dom ut så här?

Svar ja, exakt samma färg, lika sneda fast utan nagellack.
Citera
2026-09-12, 13:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter"

Big in Spain

Anna Book har snart en stor skara av spanska följare, det köper Roberto till Anna. (kom ihåg var ni läste det först) precis som han har köpt alla andra följare hittils.

Dessa (dem) Spanska följare felstavar på exakt samma sätt allihop och de (dem) skriver lika dålig spanska allihop.

Jag tar med "dem" inom parentes så att Anna förstår när hon läser här.
Tack!
"A ja ticker a det är bäldig bihti med struhtur. Ordnin o reda och vice versa, fahtess."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in