Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
I hennes fall är det Tjatt HBTQ.
Jag är inte helt hundra på hennes inställning i frågan sedan hon blev väldigt kristen för ett halvår sedan. Innan dess hade hon ju tät kontakt med den där bögen som gillade att bråka när soc ville ta barn ifrån sina föräldrar. Men för ett halvår sedan flyttade bögen till Tierp och gick med i en knasig sekt där. De lyckades faktiskt be bort hans homosexualitet. Och hans engagemang för barn vad det verkar. Nu är det bara Jesus och att han själv är ett bevis på varför man ska hata bögar i allmänhet och kristna i synnerhet. Jag tror inte Anna har tagit ställning helt i den frågan ännu, för då skulle hon ju förlora två tredjedelar av sina fans.
Jag kan inte spanska. Inte många i Sverige kan det. Men Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter och få känna sig en smula unik?
"
Anna lägger nu dagligen upp spanska reels på sin insta. Eftersom så få gillar dem eller ens förstår dem så antar jag att hon gör det för att hon vill bejaka sina spanska rötter"
Big in Spain
Anna Book har snart en stor skara av spanska följare, det köper Roberto till Anna. (kom ihåg var ni läste det först) precis som han har köpt alla andra följare hittils.
Dessa (dem) Spanska följare felstavar på exakt samma sätt allihop och de (dem) skriver lika dålig spanska allihop.
Jag tar med "dem" inom parentes så att Anna förstår när hon läser här.