2026-09-28, 15:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Anna tävlade i första säsongen innan någon visste att det hela skulle bli en tittarsuccée. Många av den här typen av program med juryer är väl dessutom något riggade, så jag fick intrycket av att Anna tog sig så långt just för att hon var lite av "dark horse" i tävlingen och därmed så byggdes det upp spänning mot tittarfavoriten före-kokain-Måns.
Tack! Jag hoppas du har rätt! Det enda rimliga svaret.
Citera
2026-09-28, 15:34
Medlem
TPLs avatar
Del av Annas samlade minnen från Ankersborg...

"Det kommer att komma volym. 📕📗📘📙 Tack för livet! Tack för all styrka du ger mig käre gud & älskade jusus kristus 🥰 "

#jusus

Senast redigerad av TPL 2026-09-28 kl. 15:40.
Citera
2026-09-28, 22:35
Medlem
osnutens avatar
Oj då.
Här tar man helgen ledigt, och sen har Stefan Holm plötsligt gått bärsärkagång!

Jag har aldrig haft något intresse för Stefan Holm. Han verkar bara allmänt jobbig, irriterande och ointressant. Tvi.

An nån anledning är jag mer fascinerad av Anna
Hennes popularitet beror väl delvis på hur galet hon beter sig, hennes klumpiga lögner, men också på att man ibland ser hennes bultande tinning, och anar att hon är nära att brista?
Tror dock aldrig hon kommer gå lika all-in som Stefan, men vem vet?
Citera
2026-09-28, 23:23
Medlem
Baron21s avatar
På onsdag går flyttlasset, enligt det "svarta fåret" i familjen
Citera
2026-09-28, 23:34
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
På onsdag går flyttlasset, enligt det "svarta fåret" i familjen

Och vart ska det svarta fåret flytta?
Eget boende med stöd?
Citera
Igår, 05:07
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Och vart ska det svarta fåret flytta?
Eget boende med stöd?

Hela familjen flyttar då, menar jag.
Citera
Igår, 08:47
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Del av Annas samlade minnen från Ankersborg...

"Det kommer att komma volym. 📕📗📘📙 Tack för livet! Tack för all styrka du ger mig käre gud & älskade jusus kristus 🥰 "

#jusus

Hon körde nån " pep-talk" i Lets dance. Ser ut som en mulatt. Brun på gränsen till kremerad med håret till midjan. Pocahontas???
Får inte hon malignt melanom av allt solande så finns inte diagnosen !. Ser ut som hon smort in sig med brun skokräm . Kommer att vinna OS i rynkor.
Citera
Igår, 10:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Hon körde nån " pep-talk" i Lets dance. Ser ut som en mulatt. Brun på gränsen till kremerad med håret till midjan. Pocahontas???
Får inte hon malignt melanom av allt solande så finns inte diagnosen !. Ser ut som hon smort in sig med brun skokräm . Kommer att vinna OS i rynkor.
Hon kämpar på nu med att bli TV4:s Spanienexpert. Hoppas väl få sitta i en soffa snart och förklara varför katalanerna röstat vänster eller höger och hur mycket BNP de lägger på försvaret.
Skämt åsido. Det fattas bara en ros i munnen och ett par kastanjetter så är fördomsbilden komplett. Yes sir I can Boogie. I can Boogie all night long.
Den glada horan är taggad inför Spanienresan. Roberta får packa upp allting själv.
Citera
Igår, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon kämpar på nu med att bli TV4:s Spanienexpert. Hoppas väl få sitta i en soffa snart och förklara varför katalanerna röstat vänster eller höger och hur mycket BNP de lägger på försvaret.
Skämt åsido. Det fattas bara en ros i munnen och ett par kastanjetter så är fördomsbilden komplett. Yes sir I can Boogie. I can Boogie all night long.
Den glada horan är taggad inför Spanienresan. Roberta får packa upp allting själv.

Förklara varför röster? Haha AB kan ju knappt vad det är för dag idag
Citera
Igår, 13:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Förklara varför röster? Haha AB kan ju knappt vad det är för dag idag
Ah, sorry. Jag råkade få sen glimt av han Marcus Oscarsson på tv4 samtidigt som jag skrev ovanstående. Han är en sån där typisk "expert" som låtsas att han vet lite allt om lite allting. Nu senas om hur och varför vi röstar och vilka som eventuellt kan sitta i en regering. Då såg jag plötsligt för mitt inre hur Anna står där och förklarar för en miljon svenskar varför spanjorer röstar som de gör, eller varför deras ekonomi påverkats av något inom typ EU? Det var alltså en fiktiv mardröm som möjligen kunde räddas av att Anna inte vet något om något och står och gissar. Men kul hade det varit.
Citera
Igår, 13:53
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ah, sorry. Jag råkade få sen glimt av han Marcus Oscarsson på tv4 samtidigt som jag skrev ovanstående. Han är en sån där typisk "expert" som låtsas att han vet lite allt om lite allting. Nu senas om hur och varför vi röstar och vilka som eventuellt kan sitta i en regering. Då såg jag plötsligt för mitt inre hur Anna står där och förklarar för en miljon svenskar varför spanjorer röstar som de gör, eller varför deras ekonomi påverkats av något inom typ EU? Det var alltså en fiktiv mardröm som möjligen kunde räddas av att Anna inte vet något om något och står och gissar. Men kul hade det varit.
Men jag fattar verkligen inte varför Tv4 kallar in henne konstant för någon minuts medverkan Driver dom med henne på riktigt?
Att hon inte fattar om det vore så är ju en sak men att dom gör det är ju rätt fränt. Jäklar vad hon har solat, färgat håret, shoppat kläder mm för ingenting.
Med håret till midjan ser hon ut att vara lika hög som sin son, typ 135 cm.
Patetiskt‼️😵‍💫
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Men jag fattar verkligen inte varför Tv4 kallar in henne konstant för någon minuts medverkan Driver dom med henne på riktigt?
Att hon inte fattar om det vore så är ju en sak men att dom gör det är ju rätt fränt. Jäklar vad hon har solat, färgat håret, shoppat kläder mm för ingenting.
Med håret till midjan ser hon ut att vara lika hög som sin son, typ 135 cm.
Patetiskt‼️😵‍💫
Hon är billig. TV4 är ökänt snåla med sina medverkande. Oftast får man ingenting som gäst. Däremot kan man ibland få en taxiresa betald. Alternativt att man får en summa på 990 kronor (det var i alla fall förr, eftersom man då inte behövde betala andra anställningsavgifter. En engångssumma helt enkelt.)

Annas medverkan kostar alltså en ny pyamas för ett par tusenlappar, nya omgång hos frissan för ett par tusen, samt blommor och hembakade kakor till medverkande och säkert en chokladask till Martinus och en till hans danspartner. Så Anna är billig för TV4 men svindyr för Roberta. Men hon kanske ser det som marknadsföring av sin stora come back? Igår skrev hon på insta om hur inspierad hon blev av kollegan Celine Dions come back efter sjukdomen. Hon antydde då att om Celine kan så kan hon. Vilket innebär att hon tänker framför ABC på TV snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in