2026-08-01, 13:37
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Jävlar vad tjock hon är igen😨‼️. Visar hon armar eller lår??Hon har ätit upp sig rejält under våren . Fattar varför det inte blir sol och bad trots Äspanja.
Står alltså och hånglar med Roberta medan sonen tittar på. Att dom inte börjar kn-a är en gåta. Hon ser ut att vara på G.
Hela familjen känns som en incestuös härdsmälta...herregud!
För några sidor tillbaka sedan skrev jag att Antonio är 160 cm kort. Gränsen för dvärg går vid 150 cm. Jag har faktiskt aldrig reflekterat över Annas längd, förrän jag såg en bild från igår. Herregud, hon är ju bara 154 cm. Hur klarar hon sig i vardagen utan hjälp? Når hon ens upp till handfatet för att borsta tänderna? Är Roberta lite kinky? Aja, R ser ju fortfarande rätt bra ut för en man i hans ålder, så han lär nog inte ha något problem att hitta en ny. Är vi säkra på att han är pappa till Antonio förresten?
Citera
2026-08-01, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
För några sidor tillbaka sedan skrev jag att Antonio är 160 cm kort. Gränsen för dvärg går vid 150 cm. Jag har faktiskt aldrig reflekterat över Annas längd, förrän jag såg en bild från igår. Herregud, hon är ju bara 154 cm. Hur klarar hon sig i vardagen utan hjälp? Når hon ens upp till handfatet för att borsta tänderna? Är Roberta lite kinky? Aja, R ser ju fortfarande rätt bra ut för en man i hans ålder, så han lär nog inte ha något problem att hitta en ny. Är vi säkra på att han är pappa till Antonio förresten?
Han är DEFINITIVT pappa till Antonio...dem är ju skitlika....fast A satsar på nån slags "orten- becknar-look" ...sen är ju A för tidigt född och har nån funktionsnedsättning vilket garanterat påverkar även utseende. Skulle vara mer osäker på Vanessas pappa
Citera
2026-08-01, 13:46
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack! Anna verkade vara där för att diska och röja upp. Intressant med ryktet bland kommentarerna att Roberto varit otrogen, vill skiljas men vågar inte...
Anna skröt ju om att de hade knullat på toa på en Ica-Maxi-butik. Jag undrar om det var i samband med att hon vann Biggest loser? Då gick hon ju på den där bantningsdrogen som man tydligen dessutom blev kåt av. Och någonstans i den vevan erkände hon i en intervju att hon aldrig skulle kunna vara otrogen, men att hon hade fantiserat om att vara flera i sovrummet.
Det kan ju ha varit ett sätt för henne att få behålla Roberta? Att i alla fall hinta om det? Nu står det väl och faller lite i och med att väldigt få swingers kan tänka sig att ligga med Anna, men ja, det finns tydligen någon för alla?
Det var lite därför jag fick vibbar av att den här Pontus och hans fru var öppna för lite mer? De gjorde sig ju besväret att åka till Anna för att fira sin födelsedag och hela helgen där. Samtidigt hade ju sina vuxna barn som de bor med. Men är man gränslös så är man.
Citera
2026-08-01, 14:31
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Anna skröt ju om att de hade knullat på toa på en Ica-Maxi-butik. Jag undrar om det var i samband med att hon vann Biggest loser? Då gick hon ju på den där bantningsdrogen som man tydligen dessutom blev kåt av. Och någonstans i den vevan erkände hon i en intervju att hon aldrig skulle kunna vara otrogen, men att hon hade fantiserat om att vara flera i sovrummet.
Det kan ju ha varit ett sätt för henne att få behålla Roberta? Att i alla fall hinta om det? Nu står det väl och faller lite i och med att väldigt få swingers kan tänka sig att ligga med Anna, men ja, det finns tydligen någon för alla?
Det var lite därför jag fick vibbar av att den här Pontus och hans fru var öppna för lite mer? De gjorde sig ju besväret att åka till Anna för att fira sin födelsedag och hela helgen där. Samtidigt hade ju sina vuxna barn som de bor med. Men är man gränslös så är man.
Herregud! Sängen kommer att fara genom golvet om hon ska swinga med flera...😨😱😨
Citera
2026-08-01, 14:42
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Roberto har också blivit tjock. Kolla videon från mobilfesten. Hur kul var den förresten när man hellre kollar mobilen än att umgås?
Citera
2026-08-01, 14:55
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Roberto har också blivit tjock. Kolla videon från mobilfesten. Hur kul var den förresten när man hellre kollar mobilen än att umgås?

Roberta kanske messade med någon han träffat via arbetet?
Citera
2026-08-01, 14:58
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Roberta kanske messade med någon han träffat via arbetet?
Kanske. Men det var väl mest Anna och Antonio som inte kunde slita sig från att livesända "festen"?
Citera
2026-08-01, 15:07
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Herregud! Sängen kommer att fara genom golvet om hon ska swinga med flera...😨😱😨
Vad tror ni? Var det Memeth som tog Annas oskuld? Sedan höll hon på sig tills hon träffade Roberta? Som i sin tur knappast var oskuld när de gifte sig.
Annas kropp gör det ju lite svårt för mer avancerade samlagspositioner. Men hon är en trogen fru som väntar hemma på sin make med kött och potatis och brunsås. Roberta har tydligen fått sitt på annat håll. Anna är nog inte dummare än att hon förstår, men tänker att pojkar är pojkar.
Anna polerar ytan och skiner på Instagram och bedyrar sin kärlek genom att fira deras bröllopsdag åtminstone tre gånger om året. R är alltid med, om än motvilligt. Han är inte helt nöjd medan Anna gör allt hon kan för att inte bita den hand som föder henne. Däremot är det onekligen så att Anna älskar sina döttrar lite för mycket. Så min killgissning blir att Anna funderar på tillbringa mer tid i Spanien så fort huset är sålt. Roberta och sonen köpen en lägenhet i Märsta som är billig och praktisk. Anna kommer att forsätta leka gift och flyga hem en gång i månaden. Roberta sparkar ut sonen som inte har något annat val än att flytta till Spanien och börja jobba med telefonförsäljning. Om två år är pengarna slut och Anna kommer att ångra att hon blivit spanjorska när hon inte får någon pension heller.
Citera
2026-08-01, 15:10
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Kanske. Men det var väl mest Anna och Antonio som inte kunde slita sig från att livesända "festen"?
"En vän som fyller år". Var de inte hemma? Vägrade vännen vara med på bild? Vad har de för vänner i Spanien? Eller hittade hon bara på?
Citera
2026-08-01, 15:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Tjock är han väl inte?
Citera
2026-08-01, 15:11
Medlem
TPLs avatar
Anna verkar ha känt sig utanför när alla festdeltagare förutom hon och sonen pratade spanska i en omfattning där Annas svaga språkkunskaper inte räckte till.
Vem ställer sig och borstar håret med ryggen mot hela festen och sedan diskar och snyggar till, utöver att hon ivrigt deltog i TT-liven. Anna må ha spanskt pass och Id-kort men spanjorska blir hon aldrig.
Citera
2026-08-01, 15:13
Medlem
vichy6s avatar
Anna svär på spanska när hon är i Spanien.

Skriker ”Madre mia” när säkerhetsbältet fastnade.

( Från Antonios live igår)

Hon är en äkta spanjorska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in