2026-07-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Nytt inlägg för 23 timmar sen... "Jag har inte sovit en blund på hela natten..... Jag tror jag har sovit med benen i alla möjliga positioner man kan sova i."
Vad hände med att hon inte sovit en blund?

Det pinsammaste är att just det exakta filmklippet är upplagt redan i oktober 2024.

Edit: tror hon har tagit bort det nu i rullen bakåt dock men fanns kvar i går.
Senast redigerad av Jollies 2026-07-20 kl. 14:04.
Citera
2026-07-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Det pinsammaste är att just det exakta filmklippet är upplagt redan i oktober 2024.

Hon är S å P i n s a m !! Trodde hon på fullaste allvar att inte någon skulle fatta att det där var ett gammalt klipp!? Det - nästan - lika pinsamma är att hur många som helst av hennes följare bara: "Åhhhh vad fräsch du ser ut fast du inte sovit"..."Om ja ändå sett ut så...!" och "Vad fint att äntligen få se dig...!"

Kul ändå att Leo fick en så fin present som han verkligen uppskattade. Härligt av Per att bjussa på den!
Citera
2026-07-20, 15:57
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn
Man hör syster Olivia och vad jag gissar är hennes man skratta generat när mamma beskriver maten i ”bloggen”.

Herregud tänk att vara den normala i en familj med Alice och Heidi.
Haha åh stackars henne...
Alice har verkligen kastat skit på systern genom åren, men jag tror systern har typ överseende och försöker ta hänsyn till att Alice är väldigt psykiskt sjuk. Jag undrar hur samtalen sett ut senaste tiden. Alice var ju rasande på henne efter LPT-inläggningen.
Citera
2026-07-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies

Ja hon har tagit bort det. Försöker sopa igen sina lögner. Men screenshot kommer hon inte ifrån.
Citera
2026-07-20, 16:06
Medlem
Hon kunde inte följa med och fira L igår pga hennes smärta och för hon är så sjuk så klarar hon inte av att åka så långt. Hur kunde hon åka utomlands? Flyga flera timmar + buss/taxi en bit också men klarar inte av att åka bil där man kan planera in att stanna för att sträcka på benen? Stod hon upp hela flygresan?

Dom bytte även från ståplats till sittplats och det funkar ju absolut inte! Hon kunde ju följt med och ätit på restaurang och sen stannat på hotellet eftersom dom sov där en natt, om hon inte klarade av att se på showen.
Tycker hon kunde ställa upp för L och firat honom, han som alltid provsmakar och blir filmad i tid och otid. Men sen fick L säkert mer uppmärksamhet när Alice inte är där och tar plats, så dom hade säkert trevligare ändå. Alice tänker bara på sig själv och vill visa hur fin hon är som fixar te till sin mamma, hjälper L med ärende fast hon knappt kan gå osv.
Citera
2026-07-20, 21:13
Medlem
Den här McDonalds inspirerade pajen kan hon väl inte på allvar mena att hon är först med? Det var flera år sedan jag gjorde den första gången. Har sett den flera gånger tidigare på Instagram. Igår skrev hon ju nåt i stil med ” snart kommer ni se den överallt” som en pik till alla andra som ”härmar” henne.
Samma sak som med ”hennes” laxbacon. Kallas även halstrad lax och har väl ätits i Sverige senaste decennierna 😂😂
Citera
2026-07-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Den här McDonalds inspirerade pajen kan hon väl inte på allvar mena att hon är först med? Det var flera år sedan jag gjorde den första gången. Har sett den flera gånger tidigare på Instagram. Igår skrev hon ju nåt i stil med ” snart kommer ni se den överallt” som en pik till alla andra som ”härmar” henne.
Samma sak som med ”hennes” laxbacon. Kallas även halstrad lax och har väl ätits i Sverige senaste decennierna 😂😂

Haha exakt, för att inte tala om i Asien!
Citera
2026-07-21, 16:32
Medlem
Alice har postat ett inlägg med ett meddelande som hon skulle ha fått 05.47 imorse, ifrån en användare som menar att hon är värdelös för att hon inte kan jobba eller få barn. Är det inte väldigt märkligt att Alice fick detta meddelande så tidigt på morgonen, samtidigt som hon själv var vaken då och postade flera reels? Och varför skulle någon klockan halv sex en tisdagsmorgon ens kommentera om Alice kan få barn eller ej, det är väl inte ens ett ämne som Alice pratat om nyligen?
Nej jag tror nog att meddelandet är skrivet av Alice själv för att fiska sympatier.
Citera
2026-07-21, 18:35
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Alice har postat ett inlägg med ett meddelande som hon skulle ha fått 05.47 imorse, ifrån en användare som menar att hon är värdelös för att hon inte kan jobba eller få barn. Är det inte väldigt märkligt att Alice fick detta meddelande så tidigt på morgonen, samtidigt som hon själv var vaken då och postade flera reels? Och varför skulle någon klockan halv sex en tisdagsmorgon ens kommentera om Alice kan få barn eller ej, det är väl inte ens ett ämne som Alice pratat om nyligen?
Nej jag tror nog att meddelandet är skrivet av Alice själv för att fiska sympatier.
Det tror jag med. Är dessutom rätt säker på att det är gammalt och att hon lagt upp samma sak förr... Känns väldigt bekant.
Citera
2026-07-21, 19:08
Medlem
Citat:

Ja 100%. Misswox har även likeat inlägget, tror hon skrev från det kontot 😂 Hon känns desperat efter att skapa content för att få engagemang, tror hon tappat en hel del pga hon återanvänder ju i princip bara gamla recept? Dessutom det här med att inte kunna arbeta? Hon tjänar ju en slant på betalande prenumeranter, samt åker på sponsresor till Turkiet och spabad. Jag kallar det för arbete även om det inte är ett 8-17 jobb. Är f.ö nyfiken på hur hon skattar. Hon har ett företag som verkar ha nolltaxerat senaste året?
Citera
2026-07-21, 19:22
Medlem
Citat:
Kan vara så, men det finns väldigt många vrickade människor därute. Se bara på de som höjer och hyllar henne Kan precis lika gärna vara någon av alla de som faktiskt ser upp till henne, som tycker att hon är såååååå bra på att baka och att vara mat-kreatör. Hon är dock så långt ifrån en kreatör hon kan vara.
Att hennes alterego Miss Wox gillar inlägget är stört bara det.
Citera
2026-07-21, 21:48
Medlem
Fortfarande inget brev? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här