Igår, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Gud nei!!! Dom ackliga, pliriga ögonen. Intet snällt der nei! Halvk*t när han ser på Jöback og Linus, fyren er verkligen inte god!!! Pernilla, RUN!!!!!

Du som skriver på norska kan hålla dig borta från SVENSKA flashback. Du har inte här att göra.
Citera
Igår, 13:21
Medlem
Du får ha vilken nationalitet du vill för att skriva här. Svensk lag gäller, och de mesta som skrivs här är om svenska nyheter, kändisar osv men du som skriver kan gärna vara norsk.
Och sen så älskar ju PW Norge OCH dess landsmän.
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du som skriver på norska kan hålla dig borta från SVENSKA flashback. Du har inte här att göra.
Citera
Igår, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Hur vet du det?

Det sa hon i walgrens värld
Citera
Igår, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
På bröllopet i Spanien drack hon alkoholfritt på dagen vigseln var, alkohol på pool partyt dagen efter.

Exakt så uppfattade jag också det
Citera
Igår, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Exakt så uppfattade jag också det
Jamän skönt att hon höll sig nykter under själva vigselakten i allafall. Strongt!🤣
Citera
Igår, 21:13
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det sa hon i walgrens värld
Nej det sa hon inte.
Citera
Igår, 21:22
Medlem
Citat:
Nej det sa hon inte.

Vi är 2 i tråden som minns det
Citera
Igår, 21:51
Medlem
Citat:
Nej det sa hon inte.

Jo, det sa hon klart och tydligt. Jag minns till och med sammanhanget hon sa det i, på morgonen dagen efter bröllopet. Att hon inte var ett dugg bakis eftersom hon drack alkoholfritt hela kvällen men att det var värre för Bauer.
Därefter blev hon förvånad över att Bauer att trots det ville ha champagne.
Citera
Igår, 22:05
Medlem
Citat:
Jo, det sa hon klart och tydligt. Jag minns till och med sammanhanget hon sa det i, på morgonen dagen efter bröllopet. Att hon inte var ett dugg bakis eftersom hon drack alkoholfritt hela kvällen men att det var värre för Bauer.

Var ju tvungen att gå tillbaka och kolla 😅 På bröllopet (avsnitt 1 säsong 17) står hon med ett vinglas och säger att hon ska ”dricka lagom”. Och med tanke på hennes långa sextal till Bauer var hon inte speciellt nykter 🙈🙈
Citera
Igår, 22:31
Medlem
Citat:

När jag kollade vidare så ser jag ju hur hon säger, precis som du säger, att hon inte är bakis för att hon inte drack under gårdagen… ? 🤔
Citera
Idag, 08:26
Medlem
Förmodligen är "dricka lagom" alkoholfritt för PW. Och hennes sexprat, jag tror faktiskt att det är sånt hon kan vräka ur sig, inför folk, nykter.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
När jag kollade vidare så ser jag ju hur hon säger, precis som du säger, att hon inte är bakis för att hon inte drack under gårdagen… ? 🤔
Citera
Idag, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Förmodligen är "dricka lagom" alkoholfritt för PW. Och hennes sexprat, jag tror faktiskt att det är sånt hon kan vräka ur sig, inför folk, nykter.

Jo det har du rätt i.

Ganska intressant att gå tillbaka och se tidigare avsnitt med ”facit” i hand. Och som sagt, hennes tal 🙄🙈. Man kunde se hur obekväma folk som tvingades lyssna på det var.
Dagen efter på poolfesten står Bauer i badbrallor och töntar sig till Star Wars låten, ensam inför alla. Pernilla skäms och vet inte vart hon ska ta vägen 😅🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in