2026-07-05, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Frågan är väl snarare om varför Wistam s ens gör detta
Har de inte roligare par att resa med 🤔
Och varför måste man bjuda P och C…har de inte råd annars 😅 och vad är de för vänskap
Att betala för att umgås 🤨
Nåt är riktigt fel här…

Stackars P hon ser hur lyckliga S & M är och grundade både i sig själva och sin relation
Samtidigt som hon och C är allt annat än lyckliga. Innerst inne känner hon nog av detta men ytan är viktigast. Och pengarna. Och detta säljer. De hade behövt gå i terapi för att hitta långsiktiga lösningar och nån resa och snabbis i Amsterdam löser inte deras riktiga problem. Fast Bauer vill inte lösa. Han vill styra. De gör han nu via lovebombing.
P är på väg riktigt lågt ner som fortsätter spela med i hans charad. Hon borde slängt ut honom och levt livet själv i sommar.
Vänta och se vad som händer med hans gulliga sätt i höst när han inte får som han vill…
Tror SW agerar parterapeut. Hon och PW har inte umgåtts så mycket som dom brukar. Lite mysko tycker jag. Tror ärligt inte att Wistams är direkt förtjusta i Bauer men på Insta( som vanligt&#129327 så ÄLSKAR han dem och att resa med dem. Ja du Bauer , snart enda vännerna ni har kvar ser det ut som ..
Senast redigerad av Adventuros 2026-07-05 kl. 16:37.
Citera
2026-07-05, 16:19
Medlem
Kan bara instämma, hon försöker blunda i det längsta. Men smällen blir bara tuffare. Riv av plåstret PW, och får tag på kärleken.
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Frågan är väl snarare om varför Wistam s ens gör detta
Har de inte roligare par att resa med 🤔
Och varför måste man bjuda P och C…har de inte råd annars 😅 och vad är de för vänskap
Att betala för att umgås 🤨
Nåt är riktigt fel här…

Stackars P hon ser hur lyckliga S & M är och grundade både i sig själva och sin relation
Samtidigt som hon och C är allt annat än lyckliga. Innerst inne känner hon nog av detta men ytan är viktigast. Och pengarna. Och detta säljer. De hade behövt gå i terapi för att hitta långsiktiga lösningar och nån resa och snabbis i Amsterdam löser inte deras riktiga problem. Fast Bauer vill inte lösa. Han vill styra. De gör han nu via lovebombing.
P är på väg riktigt lågt ner som fortsätter spela med i hans charad. Hon borde slängt ut honom och levt livet själv i sommar.
Vänta och se vad som händer med hans gulliga sätt i höst när han inte får som han vill…
Citera
2026-07-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Har inte lyssnat på podden men jag uppfattar det som om Sofia inte är ett fan av Christian och om hon sagt det du skriver så är det väl snarare Christian hon slänger under bussen. Kanske försöker Sofia öppna Pernillas ögon.

Jo, absolut men ändå lite taskigt mot PW att nämna det i podden...

De umgås ju samtidigt. Lite falskt ändå.
Citera
2026-07-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Hvis det stemmer, så synes jeg Sofia gjør det rette. Håper hun klarer å vekke Pernilla. Bauer er bare en stor idiot!

Det tycker jag också men i podden..?
Citera
2026-07-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
För hennes egen skull är det väl bara att hoppas att de är såpass nära vänner att SW får upp gluggarna på PW. Hon verkar ju blunda så att det liknar ren dioti, allt för att slippa se vem hon bor under samma tak med.

Ja, absolut men SW verkar inte säga det rakt ut till PW!!
Citera
2026-07-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon ser så sliten och trött ut på alla bilder. Flänga runt till Amsterdam med Wistams tror jag är ett krav från honom. Han har semester så då ska det minsann hända saker. Om inte annat för att han var chaufför till Söderköping bara för att kunna åka direkt till Arlanda. Nåt jäkla tack för jobbet ska han ha! Ska aldrig PW få vila????? Han börjar se schavig ut tycker jag. Kagge, skrynklig och svettig . Folk som slutar ligga brukar även sluta bry sig om utseendet...dvs tvärt emot Wistams som bara blir fräschare och snyggare....

Håller med! I podden så hade han varit med PW någonstans och suttit i möte så semester vete katten. Han "jobbar hemma", tror jag.
Citera
2026-07-05, 17:03
Medlem
Citat:
Absolut att han är här och läser. Tycker att flera saker i hans sätt måste bero på mer än slumpen.Skriver därför direkt till SurBauer här: SLUTA LÄGGA UPP VAR ENDA JÄVLA MINUT AV DITT LIV PÅ INSTA!!! DU ÄR URLÖJLIG OCH EXTREMFJANTIG!!!. VAR LITE MER SOM WISTAM!!! HA LITE INTEGRITET! Nu ska vi se om det biter😂🤪😂

😂😂😂
Citera
2026-07-05, 18:03
Medlem
afvongreves avatar
Varför får jag bara upp gamla bilder på Bauers instagram, från 2023 och 2025? Kan inte någon länka till hans instagram, så jag får se hans nya bilder? Please?
Kommer bara till PWs och Soia Wistams instagram när jag går in på cebebauer.
Senast redigerad av afvongreve 2026-07-05 kl. 18:24.
Citera
2026-07-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Håller med! I podden så hade han varit med PW någonstans och suttit i möte så semester vete katten. Han "jobbar hemma", tror jag.
Fast det där med jobbet är ju märkligt. På honom låter det som att han avancerat ett steg upp men han sa att nu skulle han mer få testa saker själv mm.Sjukt spännande och mycket nytt att lära sig ( insta). Låter mer som en degradering tycker jag. Är du chef så har du väl andra som testar åt dig? Känns inte som en chefsuppgift alls.
Känns inte som något man jobbar med hemma. Han har varit så mycket ledig detta år så han om någon har väl inte en semesterminut kvar att ta ut.
Citera
2026-07-05, 19:41
Medlem
Verkar som de skickar till honom något bara för att det ska se ut som han fortfarande har en anställning. Typ som obrukbara politiker, helt plötsligt finns någon ny tjänst som aldrig förr har funnits. Vidrigt men sann "svågerpolitik". Tycker det luktar så om Bauers jobb också.
Citat:
Fast det där med jobbet är ju märkligt. På honom låter det som att han avancerat ett steg upp men han sa att nu skulle han mer få testa saker själv mm.Sjukt spännande och mycket nytt att lära sig ( insta). Låter mer som en degradering tycker jag. Är du chef så har du väl andra som testar åt dig? Känns inte som en chefsuppgift alls.
Känns inte som något man jobbar med hemma. Han har varit så mycket ledig detta år så han om någon har väl inte en semesterminut kvar att ta ut.
Citera
2026-07-05, 19:44
Medlem
Är han med henne varje steg numera ? O smilar upp sig på insta! Herre jösses vilken fjant
Citera
2026-07-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, absolut men SW verkar inte säga det rakt ut till PW!!

Hade jag vart Sofia och orolig för att en vän levde i ett destruktivt äktenskap hade jag satt mig ner och frågat hur hon mår privat inte i en podd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in