Igår, 14:15
Medlem
Tror att PW försöker stå ut i äktenskapet med CB genom att umgås så lite som möjligt med honom. Därför gör de aldrig något på tu man hand. PW har ”investerat” så mycket i förhållandet att det är tungt att dra sig ur. CB kommer aldrig att lämna frivillig. Han vill leva ”La dolce vita”.
Citera
Igår, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Ja nyss lade han ut närbild på insta där han dricker kaffe i solen med bar överkropp...I detta nu! typ..... Klä på dig karkelände😱 Du är inget ögongodis om man säger så. Finns det dom som tycker han ser bra ut förutom han själv???

Ja fy 😂😂 Minen han gör när han tagit en klunk kaffe. Jag klarar inte av att se karln! OBS. Ingen behöver skriva att jag inte måste kolla på honom. Jag är som en fluga som dras till skiten när det kommer till honom 😅
Citera
Igår, 19:23
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ja nyss lade han ut närbild på insta där han dricker kaffe i solen med bar överkropp...I detta nu! typ..... Klä på dig karkelände😱 Du är inget ögongodis om man säger så. Finns det dom som tycker han ser bra ut förutom han själv???
Jag tycker han ser bra ut för sin ålder.
Citera
Igår, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tycker han ser bra ut för sin ålder.
Det tycker jag också. Tror att han är snäll också.
Citera
Igår, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzz
Det tycker jag också. Tror att han är snäll också.

Gud nei!!! Dom ackliga, pliriga ögonen. Intet snällt der nei! Halvk*t när han ser på Jöback og Linus, fyren er verkligen inte god!!! Pernilla, RUN!!!!!
Citera
Igår, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Undrar om Pernilla är alkoholist eller om hon kan vara utan. Hon verkar till att inmundiga varje dag.

Hon drack ju inte på sitt eget bröllop ens så tror hon kan avstå när hon vill
Citera
Idag, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon drack ju inte på sitt eget bröllop ens så tror hon kan avstå när hon vill
Vilket universum lever du i ??? Hon drack visst på brölloppet, precis som alla andra dagar. Tror absolut att PW har problem och behöver ta en längre vit period.
Citera
Idag, 09:54
Medlem
Citat:
Vilket universum lever du i ??? Hon drack visst på brölloppet, precis som alla andra dagar. Tror absolut att PW har problem och behöver ta en längre vit period.

Inte lika VITT som bianca håller sig till åtminstonde, men däremot en vit månad -till att börja med.
Citera
Idag, 10:05
Medlem
Citat:

Jag utgår från Wahlgrens värld där hon sa att hon inte kommer dricka på bröllopet i Spanien för att hon vill ha ett fint minne, men att hon skulle dricka dagen efter på pool partyt

Det är möjligt hon ändrade sig och drack ändå men är 100 på att det var planen iaf
Citera
Idag, 10:55
Medlem
Kanske fram tills dagarna innan när hon sa i WV om de verkligen skulle gifta sig efter ytterligare ett gräl med överheten Bauer.
Med den insikten om att man är tvungen att genomföra något som kanske mer blir som en charad skulle nog vem som helst försöka döva skallen med alkohol.
Citat:
Jag utgår från Wahlgrens värld där hon sa att hon inte kommer dricka på bröllopet i Spanien för att hon vill ha ett fint minne, men att hon skulle dricka dagen efter på pool partyt

Det är möjligt hon ändrade sig och drack ändå men är 100 på att det var planen iaf
Citera
Idag, 11:25
Medlem
Citat:

På bröllopet i Spanien drack hon alkoholfritt på dagen vigseln var, alkohol på pool partyt dagen efter.
Citera
Idag, 12:21
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
På bröllopet i Spanien drack hon alkoholfritt på dagen vigseln var, alkohol på pool partyt dagen efter.
Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in