2026-07-09, 00:57
Medlem
Ts hållkäft snälla.
Citera
2026-07-09, 01:00
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du har noll rätt att säga åt oss hur vi ska behandla dig. Speciellt när du ställer krav på vårt sätt att leva. Du har kommit till vårt land, inte tvärtom.

Jo, det har jag. Enligt era egna lagar har jag den rätten.
Citera
2026-07-09, 01:02
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du förstår kanske att i Afghanistan hade du halshuggits för det. I Saudiarabien hade du stenats. I Iran hade du blivit piskad. I Somalia hade du försvunnit. I Pakistan hade du blivit massvåldtagen innan du fick halsen avskuren. I Syrien hade du eldats upp. Allt eftersom du beter dig som en hora och visar upp dig, halvnaken för män att betrakta.

Hoppas du åker hem, hora. Du passar inte här.

Det är inte så det fungerar. Jag är för lagar som förbjuder folk från att vara halvnakna offentligt. Och det är ingen som medvetet hade brutit mot lagarna i ett land på detta sättet. Även den största horan i Sverige hade täckt för sin kropp om hon flyttat till Saudi Arabien för att jobba där.

Skärp till dig nu.
Citera
2026-07-09, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Haha, vilket skitsnack. Ta en promenad bland skyltfönstren i RDL i Amsterdam så kan du få se hur en horuniform ser ut.

Hade de velat ha en jämn solbränna hade då varit helt nakna. Så den förklaringen håller inte. Dessutom kanske du skulle kunna tänka lite på barnen som kanske vill gå och bada en varm sommardag utan att behöva se en massa kvinnor som är besatta av att blotta sig och lajva porrstjärnor.

Vi bor inte i Amsterdam, vi bor i Sverige där det är olagligt med sexköp. och här vill därav eskorterna vara diskreta. Det är alltså inte eskorter du ser i string på stranden.

Det går mode i sådant här, förstår du. 1980-1995 var det mode att sola topless.
Citera
2026-07-09, 01:03
Medlem
Citat:
Varför svarar du inte på mina frågor?

Varför har kvinnor ett så stort behov av att blotta sig för allmänheten? Ska barn och unga killar behöva se nakna kvinnorumpor när de vill gå och bada en varm sommardag?

Det är ju knappt några som bär stringbikini.
Citera
2026-07-09, 01:05
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Det är rätt kul att du blandar er med vårt. Nu är ert samhälle helt plötsigt, och då plastar du inte. Så mao, tiden är ute för gästen - dax att åka hem.
Nu lutar det mer o mer åt trolltråd då trollet tickar av alla skalor av fördomar kring egencentrerade muslimåbäken som har svårt för mitt och ditt och se kvinnor som självbestämande människor, som dessutom kan ägas oavsett ålder.
Huuu
Oavsett troll eller inte, men åsikter som dessa hör inte hemma här och bör skickas lika frekvent som kommande muslimer kommer göras till deras "hemländer"

Mina åsikter? Du menar mina åsikter om att kvinnor inte ska vara nakna offentligt och visa upp hela sin röv för alla? Dessa åsikter hör enligt dig inte hemma här?

Seriöst, vem tror du att du är din radikala feminist? Vem?

Det är din sjuka ideologi och dina sjuka åsikter som inte här hemma här. Och nej, din rasist, fatta att vi inte kommer försvinna och gå härifrån. Vi kommer stanna här oavsett hur mycket du hatar. För glöm inte bort, vi hatar mer än du hatar oss. Vi kommer stanna här oavsett hur mycket du hatar, så du kan förgöra dig själv i ditt eget hat om du vill
Senast redigerad av Iman2014 2026-07-09 kl. 01:18.
Citera
2026-07-09, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vi bor inte i Amsterdam, vi bor i Sverige där det är olagligt med sexköp. och här vill därav eskorterna vara diskreta. Det är alltså inte eskorter du ser i string på stranden.

Det går mode i sådant här, förstår du. 1980-1995 var det mode att sola topless.

Gå in på en svensk eskortsida då. Inte speciellt diskret klädsel.
Citera
2026-07-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Det var väl precis det jag skrev, eller hur? Din typ har jag inget till övers för lika lite som jag har för de typer som utmålar sig som människor, men som beter sig sexuellt medvetna på en nivå både djur gör och detta inte.
Porrfixerade människor är inte i mina ögon människor.

Det är du som är porrskadad. Du tar ju tom. hebifiler i försvar, som verkligen kan göra illa barn.
Sedan sitter du här och ojar dig över att vissa tjejer och kvinnor klär sig i tringbikini för att få en jämn solbränna. vad har du för skev moral egentligen?
Citera
2026-07-09, 01:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
På stranden badar och solar folk.

Har du problem med art vissa kvinnor och tjejer vill ha en jämn solbränna, så är det ditt problem.

Återigen, du svarade inte på mina frågor.

Anser du att kvinnor ska vara topless på stranden också? Ska en kvinna kunna vara topless på torget eller på gatorna, till exempel genom att cykla topless på stan? Ska en kvinna kunna vara helt naken på stranden? För enligt din logik om solbränna så borde du vara okej med detta.
Citera
2026-07-09, 01:07
Medlem
Citat:
Men nu gör de inte det så alltså håller inte din förklaring att de vill ha en jämn bränna. Så länge man inte solar helt naken så saknar den förklaringen helt trovärdighet. Så det måste helt enkelt vara av någon annan anledning som dagens kvinnor blottar sig för allmänheten på stränder.

Handlar om mode, Joe88, mode.

Citat:
Gå in på en svensk eskortsida då. Inte speciellt diskret klädsel.

Och? De klär sig inte så i offentliga miljöer, som tex. stranden.
Citera
2026-07-09, 01:08
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Den förklaringen håller inte som sagt. Vill man få en jämn solbränna får man gå helt naken. Annars blir det inte jämnt. Så givetvis är det någon annan anledning till att de bär stringbikini.

Precis. Jag frågade Tomaten samma fråga, enligt dennes logik borde kvinnor då vara helt nakna offentligt.
Citera
2026-07-09, 01:12
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Mina föräldrar är katoliker. Och tro mig på mitt ord: jag har hela mitt liv fått höra om vikten av att integrera sig här i fina Sverige! Hur viktigt det är att ta seden dit man kommer. Och visst: vissa katolska värderingar osv. är nedärvt, även om jag själv är ateist. Men jag är till skillnad från Iman integrerad. Sådana som han förstör för hos som är integrerade, då ni etniska svenskar börjar titta snett på oss och tro att vi är som dem. Och de förstör även för er etniska svenskar, vilket du borde ha märkt vid detta laget om du inte har levt under en sten under flera årtionden...

Så jo. Jag finner mig allt i min rätt att skriva till Iman att dra härifrån om detta landets värderingar inte passar honom. Och passar det inte dig heller, så kan ju du göra samma resa du med.

Här i landet vill vissa (ett fåtal) kvinnor sola och få jämn solbränna över ben och rumpa, på sin annars bleka hud. Låt dem då få göra det! Har du/Iman/andra problem med det, så finns det piller att ta som minskar/tar bort sexdriften hos er.

Annars kan jag ge er äckel inför plagget: det sitter nära analen. Har kvinnan inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så kan på det lilla tygstycket finnas bajs. Och anal-svett finns det garanterat där! Så. Blev det inte lika upphetsande nu? Nej just det. String är framförallt ohygieniskt. Men det är upp till damen själv att välja att bära detta ohygieniska plagg, för att få sin jämna solbränna. Så låt dem göra det! Ok?

Du vet om att ditt argument är otroligt barnsligt? Alltså du är väl medveten om det?

Du säger en person om han inte tycker som du ska han lämna landet. Har han en annan åsikt än vad du har ska han lämna landet. Tycker du inte som jag, försvinn härifrån. Detta är otroligt barnsligt. Det är argument en 11 åring hade använt sig av.

Om du vill bli tagen seriöst måste du sluta upp med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in