Citat:
Ursprungligen postat av
Mumbo2022
Det är rätt kul att du blandar er med vårt. Nu är ert samhälle helt plötsigt, och då plastar du inte. Så mao, tiden är ute för gästen - dax att åka hem.
Nu lutar det mer o mer åt trolltråd då trollet tickar av alla skalor av fördomar kring egencentrerade muslimåbäken som har svårt för mitt och ditt och se kvinnor som självbestämande människor, som dessutom kan ägas oavsett ålder.
Huuu
Oavsett troll eller inte, men åsikter som dessa hör inte hemma här och bör skickas lika frekvent som kommande muslimer kommer göras till deras "hemländer"
Mina åsikter? Du menar mina åsikter om att kvinnor inte ska vara nakna offentligt och visa upp hela sin röv för alla? Dessa åsikter hör enligt dig inte hemma här?
Seriöst, vem tror du att du är din radikala feminist? Vem?
Det är din sjuka ideologi och dina sjuka åsikter som inte här hemma här. Och nej, din rasist, fatta att vi inte kommer försvinna och gå härifrån. Vi kommer stanna här oavsett hur mycket du hatar. För glöm inte bort, vi hatar mer än du hatar oss. Vi kommer stanna här oavsett hur mycket du hatar, så du kan förgöra dig själv i ditt eget hat om du vill