Citat:
Ursprungligen postat av
larsjohansson
Du t.ex. är ni du blir arg för någon förment blatte påpekar att den nutida svenskens värderingar är dåliga du/ni säger till honom att han ska åka hem så att ni kan fortsätta att vara självdestrukiva och dumma i huvudet och slippa höra talas om att det är något fel med det.
Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Mina föräldrar är katoliker. Och tro mig på mitt ord: jag har hela mitt liv fått höra om vikten av att integrera sig här i fina Sverige! Hur viktigt det är att ta seden dit man kommer. Och visst: vissa katolska värderingar osv. är nedärvt, även om jag själv är ateist.
Men jag är till skillnad från Iman
integrerad. Sådana som han förstör för hos som är integrerade, då ni etniska svenskar börjar titta snett på oss och tro att vi är som dem. Och de förstör även för er etniska svenskar, vilket du borde ha märkt vid detta laget om du inte har levt under en sten under flera årtionden...
Så jo. Jag finner mig allt i min rätt att skriva till Iman att dra härifrån om detta landets värderingar inte passar honom. Och passar det inte dig heller, så kan ju du göra samma resa du med.
Här i landet vill vissa (ett fåtal) kvinnor sola och få jämn solbränna över ben och rumpa, på sin annars bleka hud. Låt dem då få göra det! Har du/Iman/andra problem med det, så finns det piller att ta som minskar/tar bort sexdriften hos er.
Annars kan jag ge er äckel inför plagget: det sitter nära analen. Har kvinnan inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så kan på det lilla tygstycket finnas bajs. Och anal-svett finns det garanterat där! Så. Blev det inte lika upphetsande nu? Nej just det. String är framförallt
ohygieniskt. Men det är upp till damen själv att välja att bära detta ohygieniska plagg, för att få sin jämna solbränna. Så låt dem göra det! Ok?