2026-07-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jo, du är horaktig om du är i princip naken offentligt. Du är skamlös, saknar anständighet och vi kan förvänta oss av dig att du kommer hora runt och bete dig som en hora också. För när du förlorar din skam så förlorar du allting, då förlorar du gränser och begränsningar i ditt liv. Du blir då öppen för vad som hest.

Jo, det är ett problem om en kvinna går runt i stringbikini och visar sin röv för främmande män. Om du inte kan förstå det så är det ditt problem.

1. Jag klär mig inte i string. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Det är ohygieniskt och därmed inte ett dugg "porrigt". Om du inte tycker att anal-svett-lukt och eventuellt bajs på det där lilla tygstycket mellan skinkorna är "porrigt"? Börja tänk på det. String är ohygieniskt inte "porrigt". Och vad är det då dessa personer som bär string "bjuder ut"? Jo: eventuell lukt av skit. Tycker du fortfarande att string är "horigt"? Du får nog börja tänka om!

De män som har problem med att kvinnor klär sig i detta ohygieniska plagg som eventuellt bär bajs på sig, får väl ta piller då, som tar ner deras märkliga sexdrift till anal-svett-lukt och eventuellt bajs på tyg. Problemet är ju nämligen deras sexdrift. Inte att vissa kvinnor vill ha jämn solbränna och därför väljer detta ohygieniska klädesplagg.
Citera
2026-07-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men kära du.
kvinnorna och tjejerna som bär stringbikini, gör det för att få en jämn solbränna på ben och rumpa. Slippa ha blek vit rumpa, när de har gyllenbrun färg på benen.
Att du anser att de ser ut som porr-skådisar, får stå för dig. Det säger mer om dig än vad det gör om dessa tjejer och kvinnor, faktiskt.

Varför svarar du inte på mina frågor?

Varför har kvinnor ett så stort behov av att blotta sig för allmänheten? Ska barn och unga killar behöva se nakna kvinnorumpor när de vill gå och bada en varm sommardag?
Citera
2026-07-09, 00:26
Medlem
Citat:
Då borde han också läsa detta:

Varför de bär horuniformen är väl irrelevant. Bär de den så bär de den, och får då också acceptera att bli misstagen för en hora. Precis som Dave Chapelle får acceptera att han blir misstagen för en polis när han går på gatan i polisuniform.
Citera
2026-07-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du t.ex. är ni du blir arg för någon förment blatte påpekar att den nutida svenskens värderingar är dåliga du/ni säger till honom att han ska åka hem så att ni kan fortsätta att vara självdestrukiva och dumma i huvudet och slippa höra talas om att det är något fel med det.

Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Mina föräldrar är katoliker. Och tro mig på mitt ord: jag har hela mitt liv fått höra om vikten av att integrera sig här i fina Sverige! Hur viktigt det är att ta seden dit man kommer. Och visst: vissa katolska värderingar osv. är nedärvt, även om jag själv är ateist. Men jag är till skillnad från Iman integrerad. Sådana som han förstör för hos som är integrerade, då ni etniska svenskar börjar titta snett på oss och tro att vi är som dem. Och de förstör även för er etniska svenskar, vilket du borde ha märkt vid detta laget om du inte har levt under en sten under flera årtionden...

Så jo. Jag finner mig allt i min rätt att skriva till Iman att dra härifrån om detta landets värderingar inte passar honom. Och passar det inte dig heller, så kan ju du göra samma resa du med.

Här i landet vill vissa (ett fåtal) kvinnor sola och få jämn solbränna över ben och rumpa, på sin annars bleka hud. Låt dem då få göra det! Har du/Iman/andra problem med det, så finns det piller att ta som minskar/tar bort sexdriften hos er.

Annars kan jag ge er äckel inför plagget: det sitter nära analen. Har kvinnan inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så kan på det lilla tygstycket finnas bajs. Och anal-svett finns det garanterat där! Så. Blev det inte lika upphetsande nu? Nej just det. String är framförallt ohygieniskt. Men det är upp till damen själv att välja att bära detta ohygieniska plagg, för att få sin jämna solbränna. Så låt dem göra det! Ok?
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-09 kl. 00:34.
Citera
2026-07-09, 00:38
Medlem
Citat:
Personer som dreglar över små barn är pedofiler. Det vet du va?

Om du har problem med att se lite naken hud på badhus, så finns det piller at ta, som tar bort din sexdrift bland annat. Kanske vore något för dig?
Det var väl precis det jag skrev, eller hur? Din typ har jag inget till övers för lika lite som jag har för de typer som utmålar sig som människor, men som beter sig sexuellt medvetna på en nivå både djur gör och detta inte.
Porrfixerade människor är inte i mina ögon människor.
Citera
Medlem
Citat:
Det finns ingen "frihetsideal". Det handlar om vad ni gillar vad ni inte gillar. Om ni liberala feminister inte gillar någonting kommer ni omedelbart förbjuda det, såsom med kusinäktenskap eller med att röka cannabis eller köpa sex. Till och med alkoholen är starkt begränsad.

Enligt er sjuka ideologi finns det ingen biologisk skillnad mellan män och kvinnor. Ni försöker helt radera bort alla biologiska skillnader mellan män och kvinnor och göra så att alla lagar och normer gäller män och kvinnor på samma sätt. Detta är riktigt sjukt och ni som tror på "feminismen" är mentalt sjuka. Ni lider av en mental sjukdom

Haha, eller hur. Prata om "frihetsideal" i ett land som förbjuder vuxna människor att köpa sex av andra vuxna människor, eller att bruka cannabis bakom stängda dörrar i sitt eget hem.

Jag har inte bott i Sverige på snart 10 år. Räcker att spendera lite tid i andra europeiska länder så inser man snabbt att Sverige är allt annat än ett liberalt land i jämförelse. Ärligt talat svårt att hitta ett mer skitnödigt land än Sverige i Europa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja men de visar väl lika mycket bröst i omklädningsrum och för pojkvännen? Och de får ju bikinilinjer likförbannat av bikiniunderdelen även om det är string. Så varför är de inte helt nakna på stranden då?

Din förklaring håller inte.

kvinnor i Sverige solade topless på 1980 talet och fram till mitten på 1990 talet. Då var det mode och något i princip flertalet gjorde. Nyligen var det mode med string. Blir ju lättare för de som vill få jämn solbränna, att sola halvnaken, om även flera andra gör det och det är mode.

Skulle en kvinna nu lägga sig topless, som enda kvinna... Så skulle hon känna sig obekväm. Men om nästan alla andra gör det: då funkar det. Likaså med string. Eller illrött läppstift. Modig kvinna som vågar bära illrött läppstift och är den enda som gör det. men om det blir en mode-grej, så vågar flera.
Citera
2026-07-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ja, er regering är rasistisk precis som du verkar vara. Det är fortfarande så att vi kan och ska påpeka allt det som är ruttet och vidrigt med ert skitsamhälle. Sen får ni gråta om ni vill.

Det är ju du som är rasistisk. och då passar du ju bättre i annat land, där du slipper svenskar som du uttrycker sådant förtvivlat rasistiskt hat mot.
Citera
2026-07-09, 00:45
Medlem
Citat:
Du verkar helt skev i hela din tanke!

1. "Horor" är diskreta, de vill inte dra till sig polisens eller andras uppmärksamhet. Och klär sig därför som vilken människa som helst. Det ska liksom inte synas vad de jobbar med, för då kan både de själva och deras kunder få problem. "Horor" skulle alltså inte gå runt öppet i stringbikni för allmän åsyn! I din kära religion finns det rentav "horor" som bär slöja och säljer sex. Så. Du kan inte se på en kvinnas klädval om hon är "hora" eller inte. Lär dig detta!

2. De som bär stringbikin gör det för att de vill få jämn solbränna. Det är för i helvete inte deras problem att du är en fluktande gubbe. Det är ditt problem.

Haha, vilket skitsnack. Ta en promenad bland skyltfönstren i RDL i Amsterdam så kan du få se hur en horuniform ser ut.

Hade de velat ha en jämn solbränna hade då varit helt nakna. Så den förklaringen håller inte. Dessutom kanske du skulle kunna tänka lite på barnen som kanske vill gå och bada en varm sommardag utan att behöva se en massa kvinnor som är besatta av att blotta sig och lajva porrstjärnor.
Citera
2026-07-09, 00:49
Medlem
Citat:
kvinnor i Sverige solade topless på 1980 talet och fram till mitten på 1990 talet. Då var det mode och något i princip flertalet gjorde. Nyligen var det mode med string. Blir ju lättare för de som vill få jämn solbränna, att sola halvnaken, om även flera andra gör det och det är mode.

Skulle en kvinna nu lägga sig topless, som enda kvinna... Så skulle hon känna sig obekväm. Men om nästan alla andra gör det: då funkar det. Likaså med string. Eller illrött läppstift. Modig kvinna som vågar bära illrött läppstift och är den enda som gör det. men om det blir en mode-grej, så vågar flera.

Men nu gör de inte det så alltså håller inte din förklaring att de vill ha en jämn bränna. Så länge man inte solar helt naken så saknar den förklaringen helt trovärdighet. Så det måste helt enkelt vara av någon annan anledning som dagens kvinnor blottar sig för allmänheten på stränder.
Citera
2026-07-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
För jag vill ha magbränna. Men alla mina bikins sitter så dåligt nu så baddräkt funkar bättre.

Tror det är ganska normalt när man är i 50-årsåldern.

Kanske finns stringbadräkt.
Citera
2026-07-09, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Kanske finns stringbadräkt.

Det gör det definititvt. Jag såg ett antal sådana på stranden häromdagen. Såg ju ut som en en normal baddräkt framifrån och så vänder de sig om och så ser man hela röven. Fascinerande att det finns kvinnor som klär sig så frivilligt. Man undrar vad som försiggår i deras hjärnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in