2026-07-08, 18:59
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Skönt att det finns förståndiga personer här på Flashback!

Ja, det värsta är att det finns ju familjer som åker ner till stranden för att till exempel grilla och umgås. Du har föräldrar, barn, mor och farföräldrar, män och fruar med sina barn och så vidare. Och sen på stranden ser man kvinnor med stringbikini gå runt, flashar röven helt. Det är sjukt irriterande och alla svenskar borde vara emot detta.

Tack för det. 100% medhåll. Det skulle kunna bli en fin riksdagsmotion att göra det olagligt.
Citera
2026-07-08, 19:04
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Med nudiststränder så finns det åtminstone en logik där. Kvinnor idag kan ju lika gärna vara nakna offentligt på stranden för så stor skillnad är det inte när man tittar på hur stringbikinin ser ut idag. Förstår inte ens varför kvinnor täcker för brösten om dem ändå ska visa hela sin röv offentligt.
Vad har du själv på dig på stranden?
Citera
2026-07-08, 19:51
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Ja, men det är väl okej att titta. Har någon förbjudit dig att titta på nakenheten?

Däremot titta med arg blick och hat i sinnet, det är inte okej för du har ingen rätt att uttrycka sådana känslor.

Alltså om det är sant att du är muslim måste du tänka om och inse vart du är och börja bete dig korrekt eller helt enkelt åka tillbaka till det land du kom från om du inte klarar att bete dig och förstå samhället.

Nej.

Jag har rätt att bli irriterad när jag ser en kvinnas röv framför mig eller om en kvinna visar 90 % av brösten. Man märker ju också att när du väljer att titta på en kvinna så börjar hon täcka för sig med kläderna. Om en kvinna har urringning på sig där hon visar 90 % av brösten och du då väljer att titta på hennes bröst så kommer hon börja täcka för brösten med kläderna eller händerna. Bär hon djup magtröja och du tittar på hennes mage kommer du täcka försöka täcka för sin mage också.

Tittar du på hennes röv om hon har stringbikini på sig kommer hon förstå att detta inte är acceptabelt och försöka täcka för röven vilket är vad vi vill att hon ska göra. Så om du ser en kvinna i stringbikini som visar röven så finns det en anledning att medvetet titta på hennes röv för att få henne att förstå att hon ska täcka för sin röv offentligt. Hon kommer då bli obekväm och förstå att vad hon gör inte är acceptabelt.

Det är ni som är problemet som genom ert beteende legitimerar detta kvinnliga beteendet.
Citera
2026-07-08, 19:51
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Lögnen är i "Jag bara beskriver verkligheten".

Döden är en objektiv verklighet. Finns inget subjektivt här. Vad är problemet? Vad exakt är lögnen?
Citera
2026-07-08, 19:53
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Men då är det väl bättre för dig att flytta till ett land som bättre stämmer med dina värderingar?
Varför svarar du inte på varför du stannar kvar i Sverige?

Kan du sluta med dina tvångsföreställningar och med din besatthet med att säga åt alla personer som inte gillar någonting att dessa ska flytta!

Det är ingen människa som kommer lämna Sverige bara för att du inte gillar deras åsikter, skärp till dig nu.

Och nej, jag behöver inte förklara mitt personliga liv till dig. Vi pratar här om kvinnor som går runt i stringbikini, inget annat.
Citera
2026-07-08, 19:55
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
De sajterna visar inte 15 - 21 åringar på stranden för mig, med eller utan stringbikini. De visar vad just du klickar på.

Edit: Jag sökte på "15 years old on the beach" på youtube och de första 5 resultaten var fria från stringbikini. Algoritmen måste ha lärt sig att du klickar vilt på just dessa.

Så är denna videon en lögn eller?

https://www.tiktok.com/@brunettensunniva/video/7591435260689239318

Det finns hur många konton som helst på Tiktok där kvinnor medvetet visar upp sin röv i stringbikini på detta sättet.
Citera
2026-07-08, 19:56
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
... och en av de stora skillnaderna är att Sverige idag har tagit emot en stor samling människor som hatar andra människor, inklusive sina egna till den grad att de könsstympar och mördar sina egna barn...

// CC

Nej. Skillnaden ligger i er ruttna liberala och feministiska ideologi som förstört samhället. Liberalismen (feminismen är en del av liberalismen) har förstört Sverige och det västerländska samhället.
Citera
2026-07-08, 19:58
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
När ska du resa hem dvs till det land där du har dina icke etniskt svenska rötter?

I Sverige har både nakenbad och topless-bad varit vanligt, på både strand, klippor och i parker. Detta har försvunnit tack vare sådana som du, kvinnor upplever att de behöver täcka sig för att inte bli trakasserade och våldtagna.

Fan vad less jag är på alla utomeuropeiska invandrare som förstör landet genom att strypa det självklara frihetstänket.

Haha, alltså ni är ju helt sjuka.

Ni tycker verkligen att kvinnlig nakenhet är underbart och "frihet". Du vill att kvinna ska vara helt nakna eller topless offentligt. Om du är en anständig svensk så hade du varit glad att detta försvunnit. Tror du verkligen kvinnor var nakna innan 1960 talet i Sverige?
Citera
2026-07-08, 19:59
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Tack för det. 100% medhåll. Det skulle kunna bli en fin riksdagsmotion att göra det olagligt.

Det går inte då hela samhället blivit liberalt och feministiskt. Även Sverigedemokraterna är radikala feminister. Sverigedemokraternas största argument mot muslimer är att muslimska kvinnor inte vill vara nakna eller halvnakna offentligt!
Citera
2026-07-08, 20:01
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vad har du själv på dig på stranden?

Jag är inte halvnaken på stranden då jag inte gillar att bli solbränd. Men om jag av någon anledning vill bada (väldigt sällan jag gör det) så har jag vanliga badbyxor som täcker nästan allting (som är fallet med nästan alla män). Förstår inte varför den frågan är relevant här?
Citera
2026-07-08, 20:02
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Kan du sluta med dina tvångsföreställningar och med din besatthet med att säga åt alla personer som inte gillar någonting att dessa ska flytta!
Det är ren välmening. Om Sverige inte passar dig så vore det väl bättre för dig att bo i ett annat land?

Citat:
Det är ingen människa som kommer lämna Sverige bara för att du inte gillar deras åsikter, skärp till dig nu.
Nej, du missuppfattar, de ska lämna Sverige för att de inte passar in, inte för att jag inte gillar deras åsikter. Du tex, med dina åsikter, passar inte in.

Citat:
Och nej, jag behöver inte förklara mitt personliga liv till dig. Vi pratar här om kvinnor som går runt i stringbikini, inget annat.
Ok. Och då håller jag på stringbikinin.. Du kan ju ta dig en funderare på det massiva motstånd du mött här, majoriteten håller inte med dig. Kan det vara en hint om att du kanske borde byta land? Du måste ju fatta att du alltid kommer att vara i minoritet och ingen kommer någonsin att rätta sig efter dina åsikter.
Citera
2026-07-08, 20:06
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej. Skillnaden ligger i er ruttna liberala och feministiska ideologi som förstört samhället. Liberalismen (feminismen är en del av liberalismen) har förstört Sverige och det västerländska samhället.

Är du fortfarande kvar?

Och du har fel. Liberalismen är världens räddning ifrån religiösa dårfinkar som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in